// سه شنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Arker: The Legend of Ohm؛ نبرد قهرمانان سرزمین اهم

بازی موبایل Arker: The Legend of Ohm یک بازی مبارزه‌ای با المان‌های بازی‌های کارتی است که سعی دارد تجربه‌ای متفاوت نسبت به سایر بازی‌های موبایل را ارائه دهد. با معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

این روزها موردی که در صنعت بازی‌های موبایل همه‌گیر شده، ساخت بازی‌های چند نفره رقابتی است. در جدیدترین قسمت از معرفی بازی موبایل، به سراغ یک بازی رقابتی رفته‌ایم که نبردهای یک به یک را به همراه دارد. بازی اندروید و بازی آیفون Arker: The Legend of Ohm، ساخته استودیو آرکر لبز، یک بازی آنلاین رقابتی است که برای ارائه‌ی تجربه‌ای متفاوت، از بازی‌های کارتی هم الهام گرفته است. البته در این میان اشاره کنم که تیم سازنده از نو‌آوری‌های جدیدی هم استفاده کرده است تا بازی موبایل Arker: The Legend of Ohm به یک تجربه‌ی جدید و لذت بخش تبدیل شود. در این میان هم یک سری ایرادات گریبان‌گیر بازی Arker: The Legend of Ohm شده است که در حالت کلی، خلل خاصی را در تجربه‌ی شما به وجود نمی‌آورند. از آن‌جایی که Arker: The Legend of Ohm یک بازی آنلاین است، بخش داستانی خاصی در نظر گرفته نشده است و تنها موردی که می‌توان به آن اشاره کرد، این است که شما در نقش قهرمان‌هایی از سرزمین Ohm هستید که می‌خواهند خود را به عنوان برترین قهرمان، معرفی کنند.

بازی موبایل Arker: The Legend of Ohm

میزان انرژی‌ای که برای هر کارت استفاده می‌کنید، قدرت تاثیر گذاری آن را افزایش می‌دهد

با شروع بازی اندروید و آیفون Arker: The Legend of Ohm، باید یکی از سه شخصیت اصلی بازی را انتخاب کنید. هر کدام از این شخصیت‌ها ویژگی‌ خاص خودشان را دارند که در ادامه و روند بازی، متوجه آن‌ها خواهید شد. سپس وارد بخش تمرینی Arker: The Legend of Ohm می‌شوید که نحوه بازی کردن و استفاده از ویژگی‌های بازی به بازیکنان یاد داده می‌شود. بازی اندروید و آیفون Arker: The Legend of Ohm یک بازی مبارزه‌ای یک به یک است که از بازی‌های کارتی الهام گرفته است. در طول مبارزات، قابلیت‌های قهرمان شما در قالب کارت‌های مختلفی در سمت چپ صفحه نمایش، قرار گرفته‌اند. هر کارت دو بخش مختلف دارد. بخش اول یک عدد با پس زمینه قرمز رنگ را می‌بینید که میزان آسیب رسانی کارت مورد نظر را نشان می‌دهد و در سمت راست، یک عدد با پس زمینه‌ی آبی رنگ قرار دارد که میزان انرژی‌ای است که استفاده می‌شود. حال تفاوت بازی Arker: The Legend of Ohm با سایر بازی‌های مشابه، در همین نوار انرژی است؛ به عبارتی کارت‌ها در بازی Arker: The Legend of Ohm انرژی مصرفی پیش فرضی دارند، اما بازیکنان می‌توانند قبل از اعمال کارت در بازی، میزان انرژی بیشتری را استفاده کنند. در این میان یک سوال به وجود می‌آید و آن هم این است که اضافه کردن انرژی بیشتر، چه کمکی به شما می‌کند؟ در واقع ساختار بازی بدین شکل نیست که ضربات هر دو تیم، تاثیر خود را بگذارد؛ بلکه آن شخصی موفق است که ضربه‌ی قدرتمند‌تری را وارد کرده باشد. از طرفی قدرت ضربات با میزان آسیب رسانی‌شان سنجیده نمی‌شود. از این رو نوار انرژی و مقداری که بازیکنان آن را تعیین می‌کنند، قدرت ضربه‌ای است که وارد می‌کنید؛ به عبارتی هرچقدر انرژی وارد شده شما بیشتر باشد، احتمال تاثیر گذاری ضربه‌ی شما هم بیشتر است.

برای پیروزی در هر نبرد باید از استراتژی‌های مبارزه‌ای متفاوتی استفاده کنید

در این میان یک نکته‌ی بسیار مهم وجود دارد که باید به آن توجه کنید و آن هم نوار انرژی کلی شما است که زیر نوار سلامت‌تان نمایش داده می‌شود. برای مدیریت درست این بخش باید استراتژی‌های مبارزه‌ای مخصوصی داشته باشید و بدانید در چه زمان، چه مقدار انرژی را وارد کنید. سه قهرمان بازی اندروید و آیفون Arker: The Legend of Ohm، هرکدام ویژگی‌های مختلفی دارند و از طرفی Artifactهای متفاوتی دارند که شکل و شمایل ضربات‌ شما را تعیین می‌کنند. همچنین در طول بازی کردن و استفاده از کارت‌های قابلیت‌ها، می‌توانید گزینه‌ی Artifact را هم انتخاب کنید که یک سری مزیت برای شما در نظر گرفته می‌شود. حال با پیروزی در نبردهای مختلف امتیاز کسب می‌کنید که این امتیاز منجر به بالا رفتن سطح‌تان می‌شود. بازی موبایل Arker: The Legend of Ohm دارای حالت‌های مختلفی است که از میان آن‌ها می‌توان به مبارزات حالت Battle (همان مبارزات عادی و آنلاین بازی)، مبارزات تاریخی (در آینده به بازی اضافه می‌شود) و مبارزات دوئل اشاره کرد. مبارزات دوئل اصلی‌ترین مبارزات بازی است که در آن بازیکنان با برد یا باخت، آیتم‌هایی را از دست می‌دهند یا آیتم‌های جدیدی را کسب می‌کنند.

بازی موبایل Arker: The Legend of Ohm

جدا از ویژگی‌های بازی Arker: The Legend of Ohm که به آن‌ها اشاره شد، بازی دارای یک سری نقاط منفی است. اولین مورد تاثیر پرداخت‌های درون برنامه‌ای است که بازیکنان می‌توانند با پرداخت پول واقعی مهارت‌های جدیدی را خریداری کنند. همچنین سیستم Matchmaking بازی کیفیت لازم را ندارد و امکان دارد برای وارد شدن به یک بازی، چندین دقیقه منتظر بمانید. جدا از این مورد رویارویی بازیکنان هم قاعده‌ی خاصی ندارد و امکان دارد با بازیکنانی مبارزه کنید که چندین سطح از شما بالاتر و قدرتمندتر هستند. در انتها بازی Arker: The Legend of Ohm می‌تواند تجربه‌ای خوب را در زمینه بازی‌های مبارزه‌ای با المان‌های کارتی ارائه دهد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Arker: The Legend of Ohm


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده