// شنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۲

معرفی بازی موبایل Cube Survival: LDoE

بازی موبایل Cube Survival: LDoE اثری در سبک بقا است که سعی دارد دنیای مکعبی شکل ماینکرفت را با شکل و شمایل جدیدی به نمایش بگذارد.

بازی‌های زامبی محور همیشه یک پای ثابت بازی‌های ویدیوی هستند و مهم نیست صحبت از کنسول‌های خانگی و کامپیوتر باشد یا پلتفرم موبایل؛ همیشه زامبی‌ها حضور پر رنگی دارند. از طرفی روی پلتفرم موبایل شاهد بازی‌هایی هستیم که از دنیای مکعبی شکل Minecraft الهام گرفته‌اند تا بتوانند بازی خود را با سبک و ساختاری نام آشنا و ایده‌های جدید در دسترس کاربران قرار بدهند. بازی اندروید Cube Survival: LDoE، ساخته استودیو Mishka Production یکی از همان بازی‌هایی است که تیم سازنده سعی کرده است از سبک‌های مختلف نظیر بازی‌های زامبی محور و دنیای ماینکرفت الهام بگیرد تا اثری جدید را خلق کند. از نظر داستانی، بازی موبایل Cube Survival: LDoE فاقد بخش داستانی است و تنها یک مورد اهمیت دارد و آن هم زنده ماندن است.

بازی موبایل Cube Survival: LDoE

از نظر طراحی، بازی دنیای مکعبی شکلی دارد که یادآور بازی‌هایی نظیر ماینکرفت است

تنها مشکلی که می‌توان به بازی گرفت، نبود یک بخش تمرینی درست و حسابی است و اگر در گذشته بازی های سبک بقا را تجربه نکرده باشید، شاید ارتباط با Cube Survival: LDoE کمی برای‌تان سخت باشد، اما رفته رفته و با آشنا شدن با دنیای بازی و یادگیری نحوه ساخت و ساز، می‌توانید از تجربه Cube Survival: LDoE لذت ببرید. با شروع بازی، خود را در محیطی پیدا می‌کنید که پر از زامبی و آذوقه‌های مختلف است. در ابتدا باید از طریق مشت‌زدن زامبی‌ها را از بین ببرید و آن‌ها را لوت کنید تا آیتم‌های مختلفی جمع‌آوری کنید. پس از مدتی و جمع‌آوری آیتم‌های مورد نظر، قادر به ساخت تبر یا چکش و سایر موارد خواهید بود که از طریق آن‌ها می‌توانید درخت‌ها و سنگ‌ها را بشکنید و چوب و سنگ کسب کنید. از آن‌جایی که با یک بازی در سبک بقا طرف هستیم، لوت کردن و جمع‌آوری آذوقه و متریال‌های مختلف مهم‌ترین و اصلی‌ترین کاری است که باید انجام بدهید و از این‌رو هر قدر بیشتر متریال‌ها را جمع‌آوری کنید، می‌توانید در دنیای بازی با خیال راحت‌تر به گشت و گذار بپردازید. در کنار جمع‌آوری آیتم باید به ساخت و ساز در بازی نیز اهمیت بدهید و مدام خانه و مکان‌های جدیدی بسازید تا در صورت حمله زامبی‌ها، بتوانید زنده بمانید. می‌توان گفت پس از تجربه ۲۰ الی ۳۰ دقیقه بازی متوجه می‌شوید که تمامی زامبی‌ها را کشته‌اید و تمامی متریال‌های داخل محیط را جمع کرده‌اید.

بازی موبایل Cube Survival: LDoE

در این هنگام باید از محیطی که در آن هستید خارج شوید تا جهان بازی اندروید Cube Survival: LDoE را مشاهده کنید. در جهان بازی Cube Survival: LDoE جدای از منطقه‌ای که خانه‌تان حساب می‌شود، مناطق دیگری نیز قرار دارند که می‌توانید وارد آن‌ها شوید و آیتم‌های جدیدتر و بهتری را کسب کنید تا بتوانید ساخت و سازهای جدیدی انجام بدهید. تنها موردی که در این میان باید به آن توجه داشته باشید این است که حواس‌تان به قدرت و آیتم‌های خودتان باشد؛ زیرا محیط‌های بازی درجه سختی‌های متفاوتی دارند و امکان دارد شکست بخورید. البته آن‌چنان نگران مردن در بازی Cube Survival: LDoE نباشید؛ اگر اهل فارم کردن و جمع‌آوری آیتم باشید، به سادگی می‌توانید سکه کسب کنید و پس از مردن، توسط همین سکه‌ها خود را زنده کنید.

نکته جالب بازی موبایل Cube Survival: LDoE این است که زمانی که مردید، می‌توانید به سراغ جسد خود بروید و آیتم‌های باقی‌مانده خودتان را بردارید. از نظر طراحی نیز بازی Cube Survival: LDoE طراحی‌ای شبیه به بازی ماینکرفت دارد و شاهد دنیایی مکعبی شکل هستیم. با این حال اگر به دنبال اثری در سبک بقا هستید که بتواند شما را در کنار سرگرم کردن، آرام کند و تجربه‌ای متفاوت را ارائه دهد، Cube Survival: LDoE بهترین گزینه خواهد بود.

دانلود بازی اندروید Cube Survival: LDoE


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده