نویسنده: پیمان مرادی
// شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی بازی موبایل Merge Star: Adventure of a Merge Hero

بازی موبایل Merge Star: Adventure of a Merge Hero یک بازی به شدت اعتیادآور است که ثابت می‌کند با یک ایده‌ی بسیار ساده و ابتدایی نیز می‌توان ساعت‌ها بازیکن را به خود مشغول کرد. با معرفی این بازی همراه زومجی باشید.

بازی مار (Snake) را که روی گوشی‌های قدیمی نوکیا وجود داشت به خاطر می‌آورید؟ آن بازی یکی از بهترین مثا‌ل‌هایی است که می‌توان برای بازی‌های ساده اما در عین حال درگیرکننده آورد. همه‌مان می‌دانستیم که مهم نیست چقدر از وقت خود را پای آن بازی صرف کنیم؛ هر چقدر هم که تلاش می‌کردیم در انتها با کوچک‌ترین اشتباه تمام زحماتمان بر باد می‌رفت و هیچگاه به پایان بازی نزدیک نمی‌شدیم. البته که بازی مار یک بازی بی‌پایان بود، اما فکر می‌کنم که تقریباً برای همه‌ی ما این سوال به وجود آمده بود که تا کجا می‌توان طول مار را افزایش داد؟ بازی اندروید و آیفون Merge Star: Adventure of a Merge Hero، یک بازی بی‌پایان دیگر است که با وجود ایده‌ی ساده و پیش‌پا افتاده‌ای که دارد، می‌تواند ساعت‌ها شما را به خود مشغول سازد.

شما در بازی Merge Star: Adventure of a Merge Hero صاحب یک قهرمان هستید که باید با ارتقا دادن تجهیزاتی که در اختیار دارید، او را در مبارزه با انواع و اقسام هیولاهای عجیب و غریب، یاری دهید. گیم پلی بازی بر ایده‌ی بسیار ساده‌ای بنا شده است؛ تجهیزات جنگی‌ای که در اختیار دارید به چهار دسته‌ تقسیم می‌شوند: سلاح اصلی، سپر، کلاه‌خود و حیوان دست‌آموزی که برای کمک کردن در نبرد، با شما همراه شده است. وظیفه‌ی شما ارتقا دادن این تجهیزات است. در ابتدا که بازی را آغاز می‌کنید، یک شمشیر چوبی در اختیارتان قرار می‌گیرد. با لمس کردن کلید ساخت که در وسط و پایین صفحه قرار گرفته است، یک شمشیر چوبی دیگر می‌سازید و با ادغام کردن این دو شمشیر با یکدیگر، سلاح خود را به یک پتک سنگی ارتقا می‌دهید. پس از آن، کلید ساخت را دو مرتبه‌ی دیگر لمس کنید تا دو شمشیر چوبی تولید کنید و باز هم با ادغام آن‌ها صاحب یک پتک دیگر شوید. حال این دو پتک را با هم ترکیب کنید تا صاحب یک چنگک شوید. کافی است همین روند را ادامه دهید تا پله پله تجهیزات خود را ارتقا دهید. همین روند برای سپرها، کلاه‌خودها و حیوانات نیز وجود دارد.

اگرچه روند پیشروی در بازی تکراری است، اما در عین حال به شدت سرگرم‌کننده و اعتیادآور نیز است

عمل جنگیدن و از بین بردن هیولاها به طور خودکار انجام می‌شود. به ازای هر دشمنی که شکست می‌دهید، تعدای سکه دریافت خواهید کرد تا به وسیله‌ی آن‌ها قابلیت‌های مختلف قهرمان‌تان را تقویت کنید؛ به طور مثال می‌توانید سرعت حمله کردن او را افزایش دهید یا زمان بازیابی سلامتی او را پس از دریافت هر ضربه کاهش دهید. تمام آن چیزی که در بازی Merge Star: Adventure of a Merge Hero با آن سروکار دارید به همین سادگی است: آیتم‌های مختلف را با یکدیگر ترکیب کنید تا تجهیزات قوی‌تری برای خود بسازید تا به تبع آن دشمنان بیش‌تری را شکست دهید و پول بیش‌تری جمع‌آوری کنید تا قابلیت‌های قهرمان خود را تقویت کنید. درست متوجه شدید؛ همه چیز مانند یک دور باطل است؛ درست مانند بازی مار که از قبل می‌دانستیم هیچ‌گاه به پایان آن نخواهیم رسید. به نظر می‌رسد در بازی Merge Star: Adventure of a Merge Hero نیز با یک روند مشابه طرف هستیم؛ روندی که اگرچه تکراری است اما در عین حال به شدت سرگرم‌کننده و اعتیادآور است.

بازی Merge Star: Adventure of a Merge Hero، یک بازی تفننی سرگرم‌کننده و اعتیاد‌آور است که با وجود ایده‌ی بسیار ساده‌ای که دارد به خوبی از پس سرگرم کردن بازیکنانش بر می‌آید. شما می‌توانید از طریق لینک‌های زیر با ورود به استور مربوط به دستگاهتان این بازی را به صورت رایگان دانلود کنید و از تجربه‌ی آن لذت ببرید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Merge Star: Adventure of a Merge Hero


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده