// سه شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی بازی موبایل Knife Hit

بازی موبایل Knife Hit یک اثر ناب و چشم‌نواز در سبک آرکید است که در سرگرم‌کننده بودن فوق‌العاده موفق ظاهر می‌شود و در عین سادگی لذت‌بخش است. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل Knife Hit اثر معرکه و اعتیادآور دیگری از جانب استودیو Ketchapp است که دوباره سرگرم‌کننده و جذاب ظاهر می‌شود و همه فاکتورهای لازم جهت ستایش را در خودش دارد. تنها وظیفه شما در بازی پرتاب کردن چاقو به سمت میوه‌های بازی است و باید بتوانید جایی را انتخاب کرده و در زمان مناسب خودش چاقو را پرتاب کنید که به چاقوهای دیگر برخورد نکند.

گیم پلی این بازی اندروید در بهترین شرایط خودش قرار دارد و آنقدر روان و خوب کار شده است که هر بازیکنی عاشق آن می‌شود. ریتم پرتاب کردن چاقو، ری‌اکشن و موسیقی‌ای که این پرتاب‌ها دارند بسیار عالی است و حس خوبی را منتقل می‌کند. شما در این بازی، باید تمرکز حواس و سرعت عمل داشته باشید تا بتوانید بهترین پرتاب‌ها را انجام دهید و با پرتاب کردن ممتد چاقوها بتوانید همه چاقوهای لازم را در میوه موردنظر جای دهید. از همان مرحله اول که کار را شروع می‌کنید، چالش شما آغاز می‌شود و باید بتوانید با توجه به حرکت دایره‌واری که میوه‌ها دارند، بهترین زمان را برای پرتاب چاقوهای خود انتخاب کنید. باس‌های مختلفی نیز پس از هر مرحله روبه‌روی شما قرار می‌گیرند که حرکت نامیزانی دارند و شما ابتدا باید ریتم حرکت میوه را متوجه شوید و سپس با صبر و حوصله بتوانید چاقوهای خود را پرتاب کنید. این روند به‌خوبی ادامه پیدا می‌کند و شما باید بهترین رکورد را در تعداد پرتاب‌های خود ثبت کنید. سرعت عمل پرتاب بازیکن باید با توجه به حرکت میوه موردنظر تنظیم شود؛ به طوری که وقتی این حرکت سرعت ثابتی دارد، شما می‌توانید مرتبا به صفحه نمایش ضربه زده و چاقوها را پشت سرهم و در کنار یکدیگر قرار دهید، اما کافی است این حرکت ریتم مشخصی نداشته باشد و اینجا است که پرتاب کردن ممتد نمی‌تواند چاره‌ساز شما باشد. در این حالت باید با دقت عمل کرده و با پرتاب‌های تکی، جاهای مناسب چاقو را پیدا کنید.

Knife Hit
Knife Hit
Knife Hit

گرافیک منحصربه‌فرد این بازی آیفون، یکی از نقاط قوت بازی است و باعث می‌شود که بازیکن هیچ‌گاه از انجام بازی خسته نشود. جلوه‌های ویژه با موسیقی معرکه همین پرتاب‌ها، تلفیق می‌شود و یک حس خوب و معرکه را به بازیکن القا می‌کند. شاید شاهد هیجان بالایی در تجربه بازی نباشیم، اما همین سادگی و بی آلایش بودن بازی، به خوبی تاثیر خودش را گذاشته است و باعث شده است که بازیکن با تمرکز عالی، بتواند کار خودش را در ثبت رکورد انجام دهد. این گرافیک در میوه‌هایی که برای پرتاب چاقو مورد استفاده قرار می‌گیرد، به خوبی خودش را نشان می‌دهد و موسیقی برخورد با این میوه‌ها نیز در بهترین حالت خودش، با دیگر پرتاب‌های عادی فرق می‌کند.

مرحله‌بندی بازی بدین صورت است که بعد از تعداد مشخصی مرحله عادی، در نهایت به باس بازی که یک میوه خاص مثل گوجه یا آناناس است، برخورد می‌کنید و با حرکت‌های نامیزان و منحصربه‌فردی که دارد، باید بتوانید چاقوهای خود را پرتاب کنید. با شکست دادن این باس‌ها، امتیاز خاصی به شما تعلق می‌گیرد و شما به طور مثال می‌توانید شانس‌های چندباره را در صورت شکست در یک مرحله داشته باشید. رکورد شما با دو فاکتور به‌خصوص تعیین می‌شود: یکی تعداد چاقوهایی که پرتاب کرده‌اید و دیگری تا شماره مرحله‌ای که رفته‌اید. با پیش‌روی بیش‌تر و مواجه شدن با باس‌های بیشتر، روند چالش برانگیزتر و سخت‌تری را مخصوصا در مواجهه با باس‌ها خواهید دید.

Knife Hit
Knife Hit
Knife Hit

در بخش‌های جانبی این بازی آرکید، چند بخش خاص را مشاهده می‌کنیم که می‌تواند در تنوع بخشیدن به این بازی عالی کار کند. تعداد زیادی چاقو با طرح و نقش‌های مختلف در بازی وجود دارد که با کسب هر امتیاز به شما داده می‌شود و می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید. علاوه بر این چاقوها که خود بازی در اختیار شما قرار می‌دهد، یک سری چاقوی ویژه نیز وجود دارد که با پرداخت درون برنامه‌ای می‌توانید به آنها دسترسی داشته باشید. با شکست دادن باس‌هایی که در حین بازی وجود دارند، می‌توانید امتیازات خاصی را دریافت کرده و با همین امتیازات یک سری چاقوی ویژه با طراحی منحصربه‌فرد را دریافت کنید. طراحی هر چاقو، باعث می‌شود که بازیکن راحت‌تر بتواند با بازی ارتباط برقرار کرده و ضربات خود را با اعتمادبه‌نفس بالاتری وارد کند.

Knife Hit
Knife Hit
Knife Hit

بازی Knife Hit یک اثر معرکه دیگر از استودیو کچاپ است که در سرگرم‌کننده بودن و البته اعتیادآور بودن، بسیار موفق ظاهر می‌شود و می‌تواند تا مدت‌ها سرگرم‌کننده باشد. وجود گرافیک منحصربه‌فرد و بسیار باکیفیت یکی از دلایل اصلی موفقیت بازی است و ریتم روان و گیم‌پلی بسیار هیجان‌انگیز، همه آن فاکتورهای لازم و کافی است که یک بازی نیاز دارد تا بی‌نظیر باشد. بازی را می‌توانید از پلی استور و اپ استور دریافت کرده و رکوردزنی خود را شروع کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Knife Hit


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده