// یکشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۰

معرفی بازی موبایل Siege: Titan Wars

Siege: Titan Wars يک بازی جديد و جذاب و ترکيبی از کلش رويال، Vainglory و چند بازی معروف ديگر است. با معرفی بازی موبايل Siege: Tiatan Wars همراه زومجی باشيد.

بازی اندرويد و بازی آيفون Siege: Titan Wars توسط استوديو Tilting Point ساخته شده است که در گذشته بازی‌های موبايل موفقی از جمله Disel Drag Racing و Languinis را توليد کرده است. استودیو Tilting Point در آخرین اثر خود توانسته با ترکیب هوشمندانه چند بازی موبایل محبوب، توجه طرفداران و منتقدان بازی‌های موبایل را به خود جلب کند.

بازی Siege: Titan Wars يک بازی کارتی آنلاين است که نبردهای آن به صورت تک به تک انجام می‌شود و همانند بازی‌های مشابه، هر بازيکن بايد از برج‌ها و ساختمان اصلی که در این بازی، دروازه شهر است دفاع و برعکس، برج‌ها و ساختمان اصلی حريف را نابود کند. زمان هر نبرد چهار دقيقه است و هر فردی که برج بيشتری را نابود کند، برنده نبرد خواهد بود. بازيکنی که بتواند دروازه شهر يا همان ساختمان اصلی حریف را نابود کند، در همان لحظه برنده نبرد خواهد شد. پس از اتمام نبرد، فرد پيروز يک صندوق جايزه می‌گيرد که حاوی طلا و کارت‌های مختلف است. با جمع‌آوری کارت‌ها و با استفاده از طلا می‌توان سطح نيروهای خود را ارتقا داد. همانند بازی Clash Royale و War Heroes شما هر چند ساعت يکبار يک صندوق رايگان تحويل می‌گيريد. به‌غیر از این صندوق رایگان، شما با گرفتن ستاره در نبردها می‌توانید از صندوقی به نام Champion Chest استفاده کنید که کاملا مشابه با ‌Crown Chest در بازی کلش رویال است. بعد از رسیدن به سطح سه، شما می‌توانید عضو یک کلن بشوید و مثل بازی کلش رویال در آنجا درخواست کارت بدهید یا با فرستادن کارت‌های خود برای عضوهای دیگر کلن، به آن‌ها کمک کنید و طلا به‌دست آورید.

متن جایگزین
 متن جایگزین
 متن جایگزین
سبک بازی اندروید Siege: Titan Wars مشابه کلش رويال و گرافيک و نيروهای بازی مشابه بازی Vainglory است

بازی موبايل Siege: Titan Wars را می‌توان تلفيقی از بازی هايی همچون Clash Royale و Vainglory دانست. گرافيک بازی بسيار جذاب است و در کل بازيکنان را به ياد خاطره‌ی بازی‌های استراتژی قديمی می‌اندازد. نيروهای بازی هم بيشتر مشابه سری بازی‌های WarCraft و DotA است. کارت‌هایی همچون Phantom ،Banshee و Monkey King يا کارت Sniper با ظاهری کاملا مشابه با نيروهایی که در بازی DotA و WarCraft وجود دارد، مثال همين شباهت زياد است.

تفاوت عمده بازی موبايل Siege: Titan War با آثار مشابه، زمين نبرد آن است. برخلاف بازی‌های هم‌سبک، فقط يک مسير برای رسيدن به دروازه شهر حريف وجود دارد. اين ويژگی بازی، باعث متفاوت شدن آن شده است.

متن جایگزین
 متن جایگزین
 متن جایگزین

همانند بازی کلش رویال، با استفاده از الکسیر قادر به استفاده از کارت‌های خود به هنگام نبرد هستید. کارت‌های بازی از نظر کم‌یاب بودن به پنج نوع تقسيم می‌شوند: Titan ،Rare ،Uncommon ،Common و Heroic. اين کارت‌ها در کل، زير مجموعه دو گروه جادوها (Spells) و جنگجوها (Warriors) قرار می‌گیرند. برای هر نبرد شما قادر به انتخاب هشت کارت از گروه جادوها و چهار کارت از گروه جنگجوها هستيد. يعنی در هر نبرد ۱۲ کارت در اختيار داريد. به هنگام نبرد هفت کارت را برای استفاده در دسترس دارید که چهارتای آنها مربوط به جنگجوها است و سه کارت دیگر به جادوها مربوط می‌شود. در واقع کارت‌های جنگجوها هميشه در دسترس هستند و کارت‌های جادو به ترتيب تغییر می‌کنند. بازیکنان کنترلی روی محل شروع حرکت نیروهای جنگجو ندارند و این نیروها به صورت خودکار از دروازه شهر حرکت خود را آغاز می‌کنند. اما نيروهای بخش جادو، به فرمان بازيکن در مکان‌های قابل استفاده، قرار می‌گيرند. همانند بازی کلش رویال، با استفاده از الکسیر قادر به استفاده از کارت‌های خود به هنگام نبرد هستید. 

متن جایگزین
 متن جایگزین
 متن جایگزین

يکی ديگر از ويژگی‌های بازی انتخاب شهر قبل از نبرد است. شما چند انتخاب برای هر نبرد داريد. هر شهر يک ويژگی خاص دارد و نيروی خاصی را در يک دقيقه اول نبرد به شما می‌دهد؛ به‌طور مثال، Ancient Ruins شهری است که تم جنگلی دارد و ساختمان و برج‌هايش ما را ياد بناهای باستانی ماياها می‌اندازد. استفاده از اين شهر باعث می‌شود سطح سلامتی نيروهای شما در ۶۰ ثانيه اول ۳۵ درصد افزايش يابد. يا Desert Citadel شباهت زيادی به بناهای مصر باستان دارد و تم صحرايی دارد. با انتخاب اين شهر، دامنه و قدرت ضربه برج‌های محافظ در ۶۰ ثانيه ابتدای نبرد، ۳۰ درصد افزايش می‌يابد. شهرهای معروفی همچون Iron Forge (شهر دورف‌ها) و Necropolis (شهر مردگان) هم جز شهرهايی هستند که بازيکنان در سطح‌های بالاتر می‌توانند آنها را انتخاب کنند.

در انتها باید گفت بازی اندروید و آیفون Siege: Titan Wars قابلیت تبدیل شدن به یک بازی پرطرفدار را دارد و به احتمال زیاد این بازی موبایل جز بازی‌های مهم و خبرساز سال ۲۰۱۸ خواهد شد. پس پیشنهاد می‌کنم فرصت را از دست ندهید و بازی را دانلود کنید تا از این بازی لذت ببرید. 

دانلود بازی اندروید و آیفون Siege: Titan Wars


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده