// پنجشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۱

بازی های هفته اول اسفند 1396 برای اندروید

در اولین هفته اسفند، نگاهی به بازی Antihero انداخته‌ایم و در کنار سه بازی دیگر، به معرفی بازی فوتبال Top Eleven 2018 پرداخته‌ایم.

با آغاز آخرین ماه سال ۱۳۹۶، در زومجی به معرفی بازی‌های متنوعی پرداختیم که در این مقاله چندی از این بازی‌ها را برای شما معرفی کرده‌ایم. اگر به مربی‌گری علاقه‌ دارید بازی Top Eleven 2018 یکی از محصولاتی است که با ارائه محتوای متفاوت توانسته بازیکنان را سرگرم کند. این هفته همینطور بازی Antihero را معرفی کرده‌ایم که پیش از این در مقاله بهترین بازی‌های پولی ژانویه 2018 نگاهی به آن انداخته بودیم. بازی Lost Socks اما یکی از آثار خوش‌ساخت و زیبایی است که در این مطلب نگاهی هم به آن خواهیم داشت.

شما می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل، نگاهی به فهرستی از بهترین بازی‌های اندروید و آیفون بیندازید. زومجی به صورت ماهیانه در ابتدای ماه میلادی و شمسی، بهترین بازی های اندروید رایگان و پولی را معرفی می‌کند.

بازی Antihero

Antihero

بازی Antihero یکی از بهترین بازی‌های اندروید پولی ماه ژانویه بود. برخلاف ظاهر بامزه شخصیت‌های آنتی‌هیرو، این بازی را می‌توانیم اثری با کیفیت در سبک نوبتی و تاکتیکی معرفی کنیم. بازی Antihero سه بخش داستانی، آنلاین و Skirimish دارد که در بخش داستانی، کنترل شخصیت لایت‌فینگر و دوستانش را برعهده می‌گیرید و باید با ورود به ساختمان‌های مختلف، مشغول تصرف ساختمان‌های مهم شهر شوید. بازی همینطور حالت آفلاین دیگری به نام Skirimish دارد که امکان تغییر شخصیت، تعیین درجه سختی و ورود به محیط‌های مختلف بازی را می‌دهد. اما بخش آنلاین با توجه به غیر قابل پیشبینی بودن بازیکنان دیگر، هیجان و لذت بیشتری را نسبت به بخش آفلاین دارد. در این بخش می‌توانید دوستان‌ خود را دعوت کنید یا با سایر بازیکنان در اقصی نقاط جهان رقابت کنید. بازی Antihero با قیمت پنج دلار به فروش می‌رسد.

بازی Device 6

DEVICE 6

هرچند بازی‌های متن محور زیادی را تاکنون معرفی کرده‌ایم، اما بازی Device 6 به ویژه با گیم‌پلی و دخیل کردن بازیکنان در روایت داستانی، توانسته است تا تجربه‌ای متفاوت را رقم بزند. در این بازی باید با تصحیح متون داستان را روایت کنید. داستان بازی پیرامون دختری به نام «آنا» می‌گذرد که پس از بیدار شدن در جزیره‌ای دورافتاده، با عروسکی مرموز روبه‌رو می‌شود. با توجه به تمرکز بازی روی داستان و متون انگلیسی باید حتما برای تجربه بازی به زبان انگلیسی مسلط باشید. Device 6 به ویژه در صداگذاری بسیار موفق عمل می‌کند. در پس زمینه بازی صدای قدم‌های آنا را می‌شنوید و با رسیدن به کلماتی مانند «تق تق»‌، صدای ضربه خودرن روی در به گوش‌تان می‌رسد. Device 6 ترکیبی از پازل، متنون انگلیسی و داستانی زیبا است که تجربه آن را ارزشمند می‌کند. این بازی اکنون با قیمت ۳.۹۹ دلار تنها برای iOS عرضه شده است.

دانلود بازی آیفون DEVICE 6

بازی Hit n Run

Hit n Run

سفر در بزرگراه و مانور از میان خودروها تاکنون دستمایه ساخت بازی‌های متفاوتی به ویژه برای گوشی‌های موبایل شده است. بازی Hit n Run محصول دیگری در این سبک است که این‌بار با دوربینی از بالا بازیکنان را به عنوان راننده‌ای ماهر وارد یک گروه گنگستری می‌کند. گروهی خلافکار که به دنبال راننده‌ای حرفه‌ای می‌گردند. در هر یک از مراحل باید ماموریت‌هایی مانند منفجر کردن چند پمب بنزین یا از بین بردن چند کامیون را انجام دهید که در حال دزدی هستند. کنترل بازی تنها با کشیدن انگشت روی نمایشگر انجام می‌شود و پاورآپ‌های مختلفی را در جریان بازی می‌توانید به دست بیاورید. وجود دو حالت متفاوتی بازی، پنج سوپر بوست و افکت‌های اسلوموشن زیبا از جمله‌ی ویژگی‌های این بازی رایگان هستند که با نصب Hit n Run در دسترس شما قرار می‌گیرند.

دانلود بازی اندروید و آیفون Hit n Run

بازی Lost Socks

Lost Socks

مقاله‌ مرتبط:

  • معرفی بازی موبایل Lost Socks

دو برادر یا بهتر است بگوییم یک جفت جوراب که یکی از آن‌ها گم شده است و خب طبیعتا دومی نیز به دنبال برادر جوراب خود می‌گردد. بازی Lost Socks، بازی دوبعدی هیجان‌انگیزی است که به ویژه با گرافیک و نوع طراحی خاص شخصیت‌ها و دشمنان، توانسته به سرعت نظر بازیکنان را به سوی خود جلب کند.‌ اکشن سریع،‌ سلاح‌های متنوع و باس‌های قدرتمند تنها بخشی از ۳۰ مرحله پر هیجان این بازی زیبا هستند که احتمالا اگر رایگان نبود، می‌توانست حتی محتوای بیشتری را نیز بدون محدودیت در اختیار بازیکنان بگذارد. با توجه به نبود کنترل روی حرکت شخصیت اصلی،‌ باید نهایت دقت را در انجام به موقع حرکات داشته باشید و همین موضوع باعث افزایش درجه سختی بازی شده است. با توجه به زیبایی خیره‌کننده بازی و مراحل هیجان انگیز Lost Socks، باید گفت که این بازی رایگان ارزش تکرار بالایی دارد.

دانلود بازی اندروید Lost Socks

بازی Top Eleven 2018 - Be a Soccer Manager

Top Eleven 2018 - Be a Soccer Manager

Top Eleven بدون شک با بیش از ۱۷۰ میلیون بازیکنی که دارد، محبوب‌ترین بازی فوتبال مدیریت تیم در گوشی‌های موبایل است. در این بازی باید در نقش یک مربی، تیم خود را ساماندهی کنید و برای مسابقه آماده شوید. یکی از بخش‌های مهم Top Eleven بی شک بخش تماشای آنلاین بازی است که باید در زمان مشخص شده برای تماشای بازی آنلاین شوید. بخش دیگر بازی اما به امور مالی مرتبط است؛ جایی که پای اسپانسرها به میان می‌آید و باید در زمان مشخص شده اسپانسر تیم خود را پیدا کنید. قابلیت ساخت و توسعه‌ استادیوم، شرکت در فصل انتقالات، تعیین تاکتیک تیم، به چالش کشیدن سایر مربی‌‌ها و انبوهی از ویژگی‌های دیگر، بازی Top Eleven را به یکی از بهترین بازی‌ها تبدیل کرده است.

دانلود بازی اندروید و آیفون Top Eleven 2018 - Be a Soccer Manager


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده