نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Antihero

Antihero یک بازی اندروید و آیفون تاکتیکی است که در آن، باید سعی کنید به بهترین دزد شهر تبدیل شود! با معرفی این بازی همراه باشید.

بازی‌های نوبتی و تاکتیکی از آنجایی که مخاطب را وادار با فکر کردن می‌کنند، طرفداران خاص خودشان را در بین گیمر‌ها دارند. بازی‌های زیادی در سبک و سیاق مختلف در این ژانر ساخته شده‌اند که از جمله آن‌ها، می‌توان به بازی‌هایی چون سری XCOM اشاره کرد. اما امروز در بخش معرفی بازی موبایل زومجی، سراغ یک بازی اندروید و آيفون در این سبک به نام Antihero رفته‌ایم که البته، برای کامپیوتر هم در دسترس است و در آن، باید سعی کنید به بهترین دزد شهر تبدیل شوید که ایده‌ای جالب برای یک بازی است. 

بازی Antihero که در کنار یک اثر تاکتیکی بودن حس و حال یک بازی رومیزی دیجیتالی را هم دارد، دارای سه حالت داستانی، آنلاین و Skirimish است که هرکدام، ویژگی‌های مخصوص خود را دارند. در بخش داستانی، کنترل شخصیت لایت‌فینگر و دوستانش را برعهده می‌گیرید که یک سری دزد حرفه‌ای هستند و تشکیلات مخصوص خودشان را هم در شهر دارند. حال در طول مراحل مختلف، باید با انجام کار‌هایی از قبیل ورود به ساختمان‌های مختلف و دزدی از آن‌ها، تصرف ساختمان‌های مهم شهر و قرار دادن نیرو در آن‌ها به منظور محافظت و همچنین شکست دادن اعضای دیگر گروه‌ها، خودتان را به عنوان بهترین دزد شهر معرفی کنید. البته لایت‌فینگر در این راه تنها نیست و به مرور زمان با تصرف ساختمان‌ها یا استفاده از منابع رایگانی که در هر دور نصیب‌تان می‌شوند، می‌توانید ویژگی‌های این کاراکتر را ارتقا داده یا نیرو‌های جدیدی را آزاد کنید. برای مثال یک دسته از نیرو‌ها این قابلیت را دارند که در ساختمان‌ها مستقر شده و آن‌ها را به تصاحب شما در بیاورند. یا دسته‌ای دیگر از نیرو‌ها نقش مبارزین شما را ایفا می‌کنند و با استفاده از آن‌ها، قادر خواهید بود نیرو‌های تیم مقابل را از پا دربیاورید. 

بازی Antihero

Antihero چه به صورت آنلاین و چه آفلاین تجربه لذت‌بخشی ارائه می‌کند

البته برای رسیدن به پیروزی در بازی Antihero، تنها متوسل شدن به زور کافی نیست و کار‌های دیگری مثل رشوه دادن به برخی بزرگان گروه مقابل یا حق‌السکوت گرفتن از آن‌ها نیز در بازی تعبیه شده‌اند که استفاده درست از این مزایا، می‌تواند تضمین کننده پیروزی شما در بازی باشد. اما Antihero در کنار قسمت داستانی با مراحل مختلف، یک حالت آفلاین دیگر با نام Skirimish هم دارد که در آن، می‌توانید شخصیت خودتان را عوض کرده و همچنین پیش از ورود به هر محیط، منطقه‌ای را که دوست دارید در آن بازی کنید یا یک سری گزینه‌های دیگر مثل درجه سختی را تغییر دهید. از حیث مکانیسم‌ها این بخش خیلی تفاوتی با حالت داستانی ندارد ولی پس از اینکه قسمت داستانی را تمام کردید، بازی کردن آن می‌تواند در طولانی‌مدت هم شما را درگیر با Antihero نگه دارد. 

در کنار این حالت‌های آفلاین، بازی Antihero یک قسمت چندنفره هم دارد که در آن، بازیکنان دیگر در سراسر جهان یا دوستان‌تان که می‌توانید آن‌ها را مستقیما به بازی دعوت کنید، کنترل تیم مقابل را در دست می‌گیرند. این حالت از بازی هیجان و لذت به مراتب بیش‌تری در مقایسه با قسمت آفلاین دارد چرا که حرکات نفر مقابل غیرقابل‌پیش‌بینی و عجیب‌تر می‌شود و همین هم هیجان متفاوتی به بازی می‌بخشد. 

بازی Antihero

Antihero یک بازی ۵ دلاری است که برای یک بازی موبایل، قیمت نسبتا بالایی است با این حال این بازی از خرید‌های درون برنامه‌ای هم پشتیبانی می‌کند که البته حالتی ضروری نداشته و هرگز، به استفاده از آن‌ها مجبور یا تشویق نمی‌شوید. همچنین در بازی خبری از تبلیغات آزاردهنده و موارد این چنینی هم نیست و با یک بازی کامل رو‌به‌رو هستیم. Antihero که توسط استودیو Versus Evil ساخته شده، از حیث گرافیک و موسیقی هم کیفیت بسیار خوبی دارد. شخصیت‌های بازی و محیط آن با الهام از دوران ویکتوریایی طراحی شده‌اند و کیفیت خوبی دارند و از طرف دیگر، موسیقی‌های پخش‌شده هم حس و حال بازی را به خوبی منتقل می‌کنند. 

در مجموع اگر به بازی‌های تاکتیکی علاقه دارید و می‌خواهید اثری متفاوت در این ژانر تجربه کنید، دانلود بازی Antihero پیشنهاد می‌شود. 

دانلود بازی اندروید و آیفون Antihero


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده