// سه شنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۲

معرفی بازی موبایل Kickerinho World

بازی موبایل Kickerinho World با ارائه یک گیم پلی ساده و روان برای علاقه‌مندان روپایی ارائه شده است و در عین سادگی بسیار سرگرم‌کننده است. با زومجی همراه شوید.

بازی موبایل Kickerinho World اثری ورزشی از Orbital Knight است که اگرچه گستردگی خاصی ندارد، اما توانسته است تا با گیم‌پلی روان و ساده‌ای که دارد، بسیار اعتیادآور ظاهر شود و تمام جذابیت‌های لازم را برای پر کردن اوقات فراغت داشته باشد. شاید در ابتدا از اوج ساده بودن بازی شوکه شوید، اما باید ادامه دهید و مطمئن باشید که بازی تمامی فاکتورهای لازم جهت سرگرم کردن شما را خواهد داشت.

از گیم‌پلی این بازی اندروید شروع می‌کنیم که ریتم بسیار روان و چالش برانگیزی دارد و حتما باید چند ده و شاید چند صدبار آن را تجربه کنید تا بتوانید تسلط پیدا کرده و با مهارت زیادی بازی را ادامه دهید. در واقع در ابتدای کار شاید حتی ۲ ثانیه هم توان روپایی زدن با گیم‌پلی بازی را نداشته باشید و این در حالی است که رفته رفته پیشرفت می‌کنید و به مانند روپایی زدن واقعی می‌توانید مدت زمان بیش‌تری را روپایی بزنید؛ گرچه این‌بار به جای مهارت فیزیکی باید بتوانید تسلط کافی روی گیم‌پلی بازی داشته باشید؛ تسلطی که تنها با تمرین و تکرار فراوان و داشتن تمرکز به‌دست می‌آید. این تمرکز تا جایی مهم است که شما باید فکر و ذکر خود را مشغول المان‌های گرافیکی بازی کنید تا متوجه شوید شخصیت بازی می‌خواهد دقیقا چه کاری انجام دهد. وقت‌هایی است که شخصیت بازی می‌خواهد با پای چپ یا راست خودش روپایی بزند و گاهی نیز توپ را روی پایش نگه دارد. همه این پا عوض کردن‌ها، نگه داشتن توپ و همچنین کار کردن با سر، حرکت خاصی را از بازیکن می‌طلبد و باید تمام حواس بازیکن به بازی باشد.

kickerinho World
kickerinho World
kickerinho World

این بازی آیفون پایان خاصی ندارد و هر چقدر که بیش‌تر بتوانید توپ را در هوا نگه دارید، امتیاز بیش‌تری را کسب خواهید کرد. مواقعی پیش می‌آید که دقایق زیادی توپ را در هوا نگه داشته‌اید و با یک اشتباه شکست می‌خورید. در این حالت می‌توانید با مصرف جم‌هایی که کسب کرده‌اید، کار را ادامه دهید و نیازی به شروع از اول نداشته باشید. یکی از نکات هیجان‌انگیزی که در بازی حکم‌فرما است، این موضوع است که شما در این بازی لول‌آپ می‌شوید و تکنیک‌های جدیدی را در روپایی یاد می‌گیرید. این تکنیک‌ها را باید به یاد داشته باشید و حرکت گیم‌پلی خاص آن‌ها را حفظ باشید تا در ادامه بتوانید آن را پیاده‌سازی کنید. در واقع با هر بار لول‌آپ شدن، کار شما سخت‌تر می‌شود و نیاز خواهید داشت تا هرچه بیش‌تر تمرکز حواس و دقت لازم را داشته باشید.

اما اجازه بدهید از انتخاب کاراکتر بازی نیز برایتان بگویم؛ جایی که یک شخصیت پسر یا دختر را انتخاب می‌کنید و با ابزارهای متنوعی که در اختیار شما قرار می‌گیرد، می‌توانید به خوبی ظاهر شخصیت را عوض کرده و لباس، شلوار، کفش و کلاه‌های زیبایی برای او استفاده کنید. بعضی از این ابزارها نیز به صورت پولی بوده و باید از امتیازات خود بهره ببرید. طراحی این المان‌ها بسیار عالی صورت گرفته است و انصافا دارای جذابیت و تنوع خوبی نیز است که می‌تواند به خوبی شما را سرگرم کند.

kickerinho World
kickerinho World
kickerinho World

زدن رکورد در این بازی اصلی‌ترین هدف شما است. هر چقدر که برای زمان بیش‌تری بتوانید توپ را بالا نگه دارید، به همان اندازه امتیاز خود را به صورت پلکانی بالا خواهید برد. کسب امتیاز بالا با پیش‌روی بیشتر در بازی بسیار هیجان‌انگیز و حساس خواهد بود و خواهید دید که دستان سست شده و از شدت فعالیت دیگر نایی برای ادامه کار نخواهید داشت، اما باید ادامه دهید و تا جایی که می‌توانید از فرصت‌هایی که بازی در اختیار شما قرار می‌دهد برای استراحت دست و نیرو گرفتن استفاده کنید. در حالت کلی هر اندازه که قدرت دست، تمرکز کافی و حواس‌جمعی داشته باشید، می‌توانید امتیازات بسیار بهتری را کسب کنید.

kickerinho World
kickerinho World
kickerinho World

بازی Kickerinho World به‌خوبی ثابت می‌کند که با داشتن یک گیم‌پلی نه‌چندان گسترده نیز می‌توان بازی لایق تحسینی را ارائه کرد که هیجان کافی را برای بازیکن داشته باشد. علاقه‌مندان به بازی‌های ورزشی و مخصوصا فوتبال قطعا می‌توانند با این بازی سرگرم شوند و هیجان کافی را با دوستان خودشان داشته باشند. کلا بازی‌هایی که رکوردی هستند و قابلیت رقابت در بین دوستان را دارند، تجربه بهتری را برای کاربران ایجاد می‌کنند و این بازی نیز به بهترین شکل ممکن از این واقعیت استفاده می‌کند. برای دانلود این بازی برای اندروید و آیفون می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Kickerinho World


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده