// دوشنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۱

بازی های پولی ماه سپتامبر 2017 که برای موبایل منتشر شدند

در ماه سپتامبر 2017 نیز بازی‌های پولی زیادی برای اندروید منتشر شد که از جمله آنها می‌توان به بازی خانه داوینچی اشاره کرد.

به رسم ماه‌های گذشته بهترین بازی‌های غیر رایگان ماه سپتامبر را در این مقاله برای شما جمع‌آوری کرده‌ایم که در آن شاهد حضور بازی‌ها پلتفرمر، استراتژی، ماجراجویی و همچنین پازل هستیم. اگر به دنبال دانلود بازی اندروید و بازی iOS هستید و می‌خواهید از بهترین‌های پولی ماه گذشته میلادی آگاه شوید، با زومجی همراه باشید تا نگاهی به لیست بهترین بازی های اندروید بیندازیم. این هفته همچنین شماره دوم بازی فوتبال Skilltwins را داریم که در آن به نمایش مهارت‌های خود در فوتبال می‌پردازید.

اگر لیست پایین نظر شما را جلب نکرد. می‌توانید با ورود به بخشی معرفی بازی موبایل زومجی، به انبوهی از بازی ها به همراه لینک دانلود دسترسی پیدا کنید

بازی At The Voices

 At The Voices' End

یکی از عجیب‌ترین بازی‌های فهرست بهترین‌های اندروید ماه سپتامبر، بدون شک بازی At The Voices' End ساخته استودیوی Finity Games است که بدون ارائه گرافیک خاصی و تنها با تصاویری ساده سیاه و سفید قصد دارد تا تجربه‌ی شنیداری منحصر به فردی را ارائه دهد. داستان بازی در رابطه با Clive Burton، کارگاه خصوصی است که به دنبال یک حادثه رانندگی جدی، خاطرات خود را فراموش کرده و بعد از بیدار شدن خود را در بیمارستان می‌بیند. حال او باید با کمک روانپزشک خود سعی کند تا حقیقت پشت وقایع را پیدا کند. بازی از صداگذاری سه بعدی پشتیبانی می‌کند و در نتیجه داشتن یک هدفون مناسب تجربه‌ی بهتری را برایتان رقم خواهد زد. اگر به دنبال یک تجربه حقیقی از یک بازی مبتنی بر صوت هستید یا تاکنون تجربه‌ای در زمینه بازی‌های صدا محور نداشته‌اید، At The Voices' End شروعی عالی برای شما خواهد بود. این بازی را می‌توانید با هزینه ۶.۹۹ دلاری دانلود و تجربه کنید. 

دانلود بازی اندروید At The Voices' End

بازی Another Lost Phone: Laura

Another Lost Phone: Laura's Story

بازی Another Lost Phone: Laura's Story، ماجراجویی جدیدی از مجموعه Lost Phone است که این‌بار با برداشتن گوشی Laura به زندگی اجتماعی او سفری می‌کنیم و باید با گشتن گوشی Laura و سر زدن به اپلیکیشن‌ها، پیام‌ها و تصاویر ذخیره شده در گوشی او بخش‌های مختلف یک راز را در کنار یکدیگر قرار دهیم تا در نهایت به هرآنچه لازم است در رابطه با Laura بدانیم، پی‌ برده و از روابط او و زندگی حرفه‌ای Laura خبر دار شویم. شخصیت Laura ناپدید شده است و این شما هستید که می‌توانید راز پشت این ناپدید شدن را کشف کنید. گشت و گذار در گوشی و تجربه‌ای تعاملی برای پیشروی در بازی از جمله خصوصیاتی است که در این بازی از مجموعه Lost Phone می‌توانید تجربه کنید. بازی Another Lost Phone: Laura's Story را با پرداخت ۳.۴۹ دلار خریداری و دانلود کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Another Lost Phone: Laura's Story

بازی Cat Quest

Cat Quest

در بازی Cat Quest باید با کشف آیتم‌ها مشابه با بازی‌هایی مانند زلدا به ارتقاء سطح شخصیت خود بپردازید

انتظارها در نهایت در ماه سپتامبر به پایان رسید و استودیو The Gentlebros، بازی Cat Quest را بعد از iOS و پی‌سی برای اندروید نیز منتشر کرد. در این بازی باید به پادشاهی گربه‌ها بروید تا با کنترل گربه‌ای شجاع، به جنگ پادشاه شیطانی Drakoth بروید. بازی نقش‌آفرینی Cat Quest را می‌توان ترکیبی از زلدا، فاینال فانتزی و اسکایریم معرفی کرد که قصد دارد تا با ترکیب المان‌هایی مثبت از هر یک از این بازی‌ها گیم‌پلی جذابی را از یک نقش‌آفرینی درگیرکننده در اختیار بازیکنان بگذارد. شخصیت شما در این بازی می‌تواند از طلسم استفاده کند و با ارتقاء خود، با دشمنانی قدرتمند روبرو شود که انتظارتان را می‌کشند. بیش از ۶۰ ماموریت فرعی، جهانی عظیم و بیش از ۶۰ سیاه‌چاله برای مراجعه و کشف آیتم‌هایی که در آنها مخفی هستند، بخشی از گیم‌پلی را تشکیل می‌دهند. برای تجربه این بازی باید ۴.۹۹ دلار هزینه کنید و خوشبختانه بازی از خریدهای درون برنامه‌ پشتیبانی نمی‌کند.

دانلود بازی اندروید و آیفون Cat Quest

بازی Codex of Victory

Codex of Victory

بازی Codex of Victory سعی دارد تا تجربه استراتژی کاملی را برای بازیکنان رقم بزند. در این بازی با ورود به حالت کمپین داستانی می‌توانید به مبارزه با دشمنان بروید، با انتخاب استراتژی مورد نظر خود، در مقابل حملات آنها دوام آورید و در نهایت با حمله‌ای مناسب آنها را شکست دهید. اما بخش مهم این بازی طراحی زیبا و انیمیشن‌های جذابی است که توسعه‌دهندگان در به کار گیری آنها موفق بوده‌اند. از سوی دیگر بخش چندنفره آنلاین اجازه می‌دهد تا با دوستان خود نبرد‌هایی را داشته باشید و می‌توانید با ارتقاء نیروها و تجهیزات نظامی خود مانند یک بازی استراتژی با کیفیت مشغول مبارزه شوید. از دیگر ویژگی‌های بازی می‌توان به کمپین حداقل ۲۰ ساعته بازی، حال و هوای علمی- تخیلی آن و همچنین ساخت تصادفی مراحل برای ارائه چالشی جدی اشاره کرد. شما با پرداخت ۴.۴۹ دلار می‌توانید این بازی باکیفیت را به صورت کامل تجربه کنید و نگران خرید‌های درون برنامه‌ای یا Pay to Win بودن بازی نباشید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Codex of Victory

بازی Death Point: 3D Spy Top-Down Shooter, Stealth Game

Death Point: 3D Spy Top-Down Shooter

بازی‌های تاپ‌داون زیادی را تا کنون در زومجی معرفی کرده‌ایم و این ماه نیز شاهد عرضه بازی Death Point از استودیوی Andiks LTD بودیم. در بازی دث پوینت هدایت شخصی را برعهده می‌گیرید که مانند شخصیت‌های سری بازی جی تی ای، تا دندان مسلح است و باید با هدایت او ماموریت‌های بازی را انجام دهیم. بازی از برخی جهات شباهت‌هایی به Dead Nation دارد و در دنیای پساآخرالزمانی روایت می‌شود. Death Point در حدود ۱۲ ساعت گیم‌پلی تک نفره دارد و مبارزات تاکتیکی بخشی از گیم‌پلی آن محسوب می‌شود. اگر بخواهیم توضیح کوتاهی در رابطه با گرافیک بدهیم، هرچند شاهد گرافیکی انقلابی در گوشی‌های موبایل نیستیم، اما هنوز هم بازی بافت‌های باکیفیتی دارد و می‌تواند با گرافیک اچ‌دی شما را درگیر ماجراجویی کند. با پرداخت ۴.۹۹ دلار می‌توانید این بازی را خریداری کنید. توسعه‌دهندگان از رایگان بودن آپدیت‌ها علی‌رغم وجود خرید‌های درون برنامه‌ای خبر داده‌اند.

دانلود بازی اندروید و آیفون Death Point

بازی Deliria

Deliria

بازی دارای دوربینی دو بعدی است و باید با ارتقاء سطح نیروها در مقابل هجوم نیروها مقاومت کنید

سال ۲۱۰۷ است و زمین به دنبال برخورد یک شهاب سنگ در ۵۰ سال گذشته به ویرانه‌ای تبدیل شده‌ است. حال در این بلبشو حضور موجوداتی عجیب باعث پاره پاره شدن تمدن‌ها شده و دانشمندان نیز از طرفی به دنبال برداشت نامحدود از منبعی قدرتمند به نام Delirium هستند. حال شما که به عنوان سرپرست توسط El Corp استخدام شده‌اید، وظیفه‌ی ایجاد و راه‌اندازی معدن برداشت Delirium را برعهده دارید. در این بازی باید با ساخت پایگاه‌ خود در برابر موجودات عجیب و غریب قرار بگیرید و آنها را شکست دهید. در این مسیر اما تنها نیستید و می‌توانید با استفاده از قدرت‌های مافوق بشری آنها را تکه پاره کنید. امکان ارتقاء سرباز‌ها و کشف ناشناخته‌ها برای قدرت بخشیدن به کمپ خود در Dimension LG7 از دیگر امکاناتی است که در دسترستان قرار دارد و می‌توانید در این بازی علمی-تخیلی از آنها برای استفاده از مهارت‌های چشم‌نواز بهره ببرید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Deliria

بازی  Don

 Don't Starve: Shipwrecked

مدت‌ها از عرضه Don't Starve: Shipwrecked می‌گذرد و در نهایت استودیوی Klei، این بسته الحاقی را برای اندروید نیز منتشر کرد. در این بسته‌الحاقی در کنار شخصیت ویلسون، شخصیت‌های جدید دیگری نیز اضافه شده‌اند. بیوم‌ها و منابع جدید نیز بخش دیگری از دی‌ال‌سی Don'u Strave هستند و باید باری دیگر برای زنده ماندن، اینبار اما در جهانی جدید تلاش کنید و با یافتن منابع جدیدی از غذا چند روز بیشتر زنده بمانید. موجودات جدید نیز به بازی اضافه شده‌اند که یافتن و رویارویی با آنها جذابیت دو چندانی را به بازی داده است. علاوه بر این وسایل جدیدی نیز به بازی اضافه شده است که قایق یکی از آنها است و قهرمان داستان می‌تواند سوار آن شود. با خریداری این بسته‌الحاقی ۴.۹۹ دلاری به نسخه اصلی بازی نیز دسترسی پیدا می‌کنید و در نتیجه نیازی به نسخه اصلی بازی برای اجرا نخواهید داشت.

دانلود بازی اندروید و آیفون Don't Starve: Shipwrecked

 

بازی Dumb Ways JR Zany

Dumb Ways JR Zany's Hospital

شخصیت‌های Dumb Ways این‌بار از مردن خسته شده‌اند و قصد دارند تا در بیمارستان به استقبال بازیکنان بروند. در بازی Dumb Ways JR Zany's Hospital شما باید منتظر بیماران جدیدی باشید که با آمبولانس به بیمارستان می‌آیند، آنها را در اتاق انتظار نگه دارید و در نهایت در بخش چک آپ، در نقش یک دکتر به بررسی دلیل بیماری مراجعین بپردازید. این بازی که مناسب کودکان است، به آنها امکان دکتر بودن را می‌دهد و می‌تواند با سورپرایزهایی که در اتاق انتظار، در مقابلشان می‌گذارد، آنها را متعجب کند. شخصیت‌های بازی مانند گذشته رنگارنگ و سرگرم‌کننده هستند. توسعه‌دهندگان سن مناسب برای تجربه بازی را سه تا هفت سال ذکر کرده‌اند. اگر به دنبال کشف راز پشت هر شخصیت هستید و می‌خواهید تا تجربه متفاوتی را در کنار کودک خود داشته باشید،‌ حتما بازی ۲.۴۹ دلاری Dumb Ways JR Zany's Hospital را تجربه کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Dumb Ways JR Zany's Hospital

بازی Freeways

Freeways

برخلاف بازی مینی مترو، در بازی Freeways با ساخت جاده ترافیک را مدیریت می‌کنید

بازی Freeways را از طرفی می‌توانیم اثری شبیه به بازی مینی مترو (Mini Metro) بدانیم با این تفاوت که این‌بار به بزرگراه‌ها رفته‌ایم تا در یک شبیه‌ساز ساخت پل، وارد ۲۵ مرحله بازی شویم تا آنطور که خودمان می‌خواهیم، بزرگراه‌ها را بسازیم. با توجه به آزادی عمل بازیکن در نحوه ساخت بزرگراه مورد نظر خود، مراحل بازی ارزش تکرار بالایی دارند و همین موضوع باعث شده تا بعد از یک بار تمام کردن، باز هم بتوانید بازی را دوباره تجربه کنید. شما در این بازی باید ترافیک را مدیریت کنید و با کشیدن جاده‌هایی، قدرت خود در مدیریت جاده‌ها را به نمایش بگذارید. با توجه به قیمت ۲.۹۹ دلاری Freeways این بازی از خرید‌های درون برنامه‌ای پشتیبانی نمی‌کند و می‌توانید با یک بار خرید از تجربه آن لذت ببرید. توجه داشته باشید که فعلا گزارش‌هایی مبنی بر وجود باگ در اولین مرحله وجود دارد، در نتیجه انتظار برای اولین بروزرسانی می‌تواند مفید باشد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Freeways

بازی Iron Marines

Iron Marines

مقاله‌های مرتبط:

اگر طرفدار بازی‌های RTS یا Real Time Strategy باشید، Iron Marines محصولی است که باید حتما تجربه کنید. این بازی استراتژی یکی از بهترین بازی‌هایی است که در چند وقت اخیر برای گوشی‌های موبایل منتشر شده و شما نیز در آن باید با هدایت نیروها به مصاف حریف بروید و آن‌ها را شکست دهید. هرچند بازی خرید‌های درون برنامه‌ای دارد، اما متعادل بودن این خرید‌ها و گیم‌پلی، ضربه‌ای به تجربه شما از بازی نمی‌زند. یکی از ویژگی‌های بازی طراحی‌های منحصر به فرد و جذاب است که البته از سازنده مجموعه نامدار Kingdom Rush نیز کمتر از این انتظار نمی‌رفت. ۱۴ ماموریت بخش تک‌نفره در دو دنیای متفاوت، بیش از ۴۰ آپگرید برای بهبود استراتژی، ۹ قهرمان با قدرت‌های منحصر به فرد، ۸ سلاح ویژه و همچنین باس‌فایت‌هایی برای مبارزه، از جمله ویژگی‌هایی هستند که در بازی Iron Marines برای رویارویی شما در دسترس قرار گرفته‌اند. این بازی را می‌توانید با قیمت ۴.۹۹ دلار خریداری کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Iron Marines

بازی NOUKK

NOUKK

با حمله دشمنان به قبیله سرخ‌پوست‌ها، هرچند بیشتر اهالی موفق به فرار می‌شوند، اما دختر شخصیت‌ اصلی داستان به اسارت گرفته شده است و همین موضوع باعث می‌شود تا Noukk به دنبال آنها رهسپار شود. ماجراجویی خطرناک این سرخپوست با چالش‌هایی جدی روبرو است و باید با هدایت صحیح او را از حملات دشمنان دور نگه دارید. پنج دنیای متفاوت شامل ۳۰ مرحله، طراحی منحصر به فرد و مینیمال، انیمیشن‌های طراحی شده با دست و گیم‌پلی روان بازی، Noukk را به گزینه‌ی مناسبی برای خریداری تبدیل کرده است. اگر یک ماجراجویی ساده می‌خواهید، NOUKK با قیمت ۲.۹۹ دلاری بازی زیبایی است که می‌تواند شما را درگیر خود کند. این بازی از خرید‌های درون برنامه‌ای پشتیبانی نمی‌کند.

دانلود بازی اندروید و آیفون NOUKK

بازی Run-A-Whale

Run-A-Whale

مقاله‌های مرتبط:

بر پشت یک وال یا همان نهنگ سوار شده و مشغول جمع‌آوری سکه‌ها شوید. بازی Run-A-Whale از جمله‌ محصولات اعتیاد‌آور فهرست ماه سپتامبر است که با قیمت ۹۹ سنت، بازیکن را به گنجینه‌ای از مراحل متنوع با دشمنانی در انواع و اقسام مختلف می‌برد. بازی به صورت دوبعدی انجام می‌شود و باید با فرو رفتن به زیر آب پرشی بلند را برای به نمایش گذاشتن زیبایی خود و همچنین جمع کردن آیتم‌ها انجام دهید. یکی از خصوصیات Run-A-Whale، تنوع مراحل و همچنین باس‌ها هستند که در آن باید گاهی از دست ضربه‌های هشت‌پایی خشمگین فرار کنید. این بازی در حقیقت یک رانر بی‌پایان محسوب می‌شود و با خریداری آن در کنار آیتم‌های جذاب باید در سه استایل مختلف به کنترل وال بپردازید. Run-A-Whale از خریدهای درون برنامه‌ای پشتیبانی نمی‌کند و با طراحی‌های چشم‌نوازی که دارد می‌تواند تا مدتی شما را سرگرم کند.

دانلود بازی اندروید و آیفون Run-A-Whale

بازی Sago Mini Pet Cafe

Sago Mini Pet Cafe

بازی Sago Mini Pet Cafe اثری مختص کودکان است

استودیوی Sago Mini را می‌توانیم عمدتا با بازی‌هایی که برای کودکان منتشر می‌کند، بشناسیم. این استودیوی اخیرا بازی جدیدی را با نام Pet Cafe منتشر کرده است که در کنار تلاش برای آموزش کودکان، ویژگی‌های سرگرم‌کننده‌ای را نیز در اختیار آنها‌ می‌گذارد. اگر می‌خواهید به صورت هدفمند در کنار سرگرمی، کمی هم آموزش را برای کودک خود داشته باشید، می‌توانید با بازی Sago Mini Pet Cafr اشکال را به کودک خود یاد دهید و از رنگ‌ها برای او سخن بگویید و در نهایت اعداد را با کمک حیوانات کوچک و رنگارنگ به او آموزش دهید. روند بازی در یک کافه روایت می‌شود که در آن حیوانات تشنه و گشنه در خواست‌هایی برای تغذیه دارند و شما باید با دادن میوه، آب میوه یا غذا به آنها، خواسته‌‌هایشان را برآورده کنید. فراموش نکنید که این بازی مناسب کودکان بین ۲ تا ۴ سال است و ۲.۹۹ دلار نیز قیمت دارد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Sago Mini Pet Cafe

بازی SkillTwins Football Game 2

SkillTwins Football Game 2

 Josef و Jakob دو برادر خوش‌تکنیک که به Skill Twins معروف هستند، یک بار دیگر با بازی  SkillTwins Football Game 2 مهمان گوشی‌ها هستند تا با کمک‌ شما، تکنیک‌های خود را در زمین فوتبال به نمایش بگذارند. بازی فوتبال SkillTwins Football Game 2، محصولی آرکید و جذاب است که هرچند یک فوتبال کامل را در اختیار شما نمی‌گذارد، اما با دید سوم شخص، تجربه‌ای متفاوت را از اجرای تکنیک‌های متفاوت فوتبال در اختیارتان می‌گذارد. حضور بیش از ۱۰ هزار مرحله برای بازی کردن و همچنین مکان‌های متنوع، از جمله ویژگی بازی هستند که می‌توان به آن اشاره کرد. بازیکنان همچنین باید به مرور هر یک از ۲۵ مهارت را آزاد کنند و به اجرای آنها در بازی بپردازند. شما همچنین می‌توانید شخصیت ها را با لباس‌هایی بعضا خنده‌دار شخصی‌سازی کنید تا حداقل از لحاظ دیداری بازی برای‌تان تکراری نشود. بازی SkillTwins Football Game 2 را می‌توانید با قیمت ۳.۹۹ دلار خریداری و تجربه کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون SkillTwins Football Game 2

بازی The House of Da Vinci

The House of Da Vinci

ورود به خانه‌ افسانه‌ای لئوناردو داوینچی نقاش و دانشمند ایتالیایی دوران رنسانس بدون شک پر است از معما‌هایی که باید کشف و حل شوند. چالشی زیبا که در ترکیبی با ماشین‌ها مکانیکی منحصر به فرد و البته در دنیای یک بازی موبایل، سه‌بعدی، می‌تواند بازیکنان را غرق در راز‌های نهفته‌ای کند که باید با تلاش و کمی تفکر، حل شوند. حضور ابزاری از دوران رنسانس و همینطور رازهایی مخفی در کتابخانه‌ی لئوناردو، حل معماهای این بازی ۴.۹۹ دلاری را مرموز و البته خواستنی کرده است. بازی همچنین داستانی مخفی دارند که به راز پشت خانه داوینچی می‌پردازد و شما باید به عنوان یک شاگرد به دنبال راز لئوناردو، استاد خود باشید تا با ورود به محل کار او به انبوهی از پازل‌ها دست پیدا کنید. طبق ادعای توسعه‌دهنده‌ها معماها از روی اختراعات حقیقی داوینچی الهام گرفته شده‌اند و برای توسعه‌ این بازی نگاهی به ساخته های این دانشمند نامدار داشته‌اند.

دانلود بازی اندروید و آیفون The House of Da Vinci

بازی Through the Ages

Through the Ages

اگر از جمله علاقمندان به بازی‌های رومیزی باشید حتما تاکنون نام بازی Through the Ages را شنیده‌اید، محصولی با کیفیت که نخستین بار در سال ۲۰۰۶ عرضه شد و بعدها با نسخه‌ای بهبود یافته در سال ۲۰۱۵ توانست علاقمندان بیشتری را به سوی خود جلب کند. در این بازی دو تا چهار نفره، هر بازیکن تمدن مخصوص به خود را دارد و باید تمدن‌تان را در حوزه‌هایی مانند فرهنگ، دولت، رهبری، مذهب و علم و تکنولوژی، گسترش دهید. بازی در چهار عصر انجام می‌شود که از کلاسیک شروع شده و تا دوران مدرن ادامه پیدا می‌کند. شما باید سعی کنید تا با استراتژی منابع را مدیریت کنید و با کشف تکنولوژی جدید،‌ رهبرانی مناسب را انتخاب کرده و شگفتی‌های معماری را خلق کنید. مانند هر بازی رومیزی نسخه دیجیتالی بازی رومیزی Through the Ages نیز از قوانین مشابهی پیروی می‌کند و می‌توانید قبل از آغاز نسخه دیجیتالی نگاهی به در زومجی بیندازید تا هرچه بیشتر با این اثر با کیفیت آشنا شوید. بازی Through the Ages اکنون با قیمت ۹.۹۹ دلار به فروش می‌رسد.

دانلود بازی اندروید Through the Ages


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده