// پنجشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۱

بازی های هفته دوم شهریور 1396 برای اندروید

این هفته شاهد عرضه بازی Angry Birds Match و همچنین بازی Data Wing برای اندروید بودیم و چند معرفی کوتاه را از برترین‌ بازی‌های موبایل داریم.

در هفته دوم شهریور ماه، کمپانی روویو  بازی جدیدی را از مجموعه پرندگان خشمگین با نام Angry Birds Match منتشر کرد که در آن به ماجراجویی جدیدی مشابه با بازی کندی کراش می‌رویم. از سوی دیگر هفته گذشته بازی اندروید و آیفون Chaos Battle League را در زومجی معرفی کردیم که تقریبا در تمامی موارد شباهت‌های بی‌چون و چرایی را با کلش رویال دارد. در آخر نیز بازی Data Wing را داریم که با کمی تاخیر هفته گذشته برای اندروید منتشر شد. در این بازی مسابقه ای در نقش یک دیتا، دستوراتی را انجام ‌می‌دهیم که سیستم می‌گوید.

اگر بازی‌های پایین برایتان جذاب نبودند، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل زومجی به آرشیوی از معرفی‌ها و لینک دانلود بازی اندروید و iOS دسترسی داشته باشید. زومجی همچنین به صورت هفتگی بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته را معرفی می‌کند و در انتهای ماه شمسی و ماه میلادی نیز بهترین بازی های اندروید رایگان و غیر رایگان را با علاقمندان به اشتراک می‌گذارد.

بازی Angry Birds Match

Angry Birds Match

پرندگان خشمگین یک بار دیگر با ماجراجویی جدیدی وارد گوشی‌های موبایل شده‌اند. بازی Angry Birds Match از لحاظ گیم‌پلی شباهت‌ زیادی به کندی کراش، ساخته استودیوی کینگ دارد. در این بازی باید در کنار ساحل، اجسام مختلف مانند ظرف شن بازی را در یک راستا قرار دهید تا مانند بازی کندی کراش با یکدیگر حذف شوند. البته این‌بار به جای پاور‌آپ‌های آب‌نبات‌، پرندگان در نقش پاورآپ‌ها ظاهر می‌شوند و با توجه به نحوه حذف وسایل، می‌توانید از قدرت یکی از پرنده‌ها استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر چهار ظرف پلاستیکی را در کنار هم قرار دهید، پرنده‌ی قرمز رنگ و اگر پنج ظرف را قرار دهید، پرنده انفجاری مشکی رنگ ظاهر می‌شود. شما همچنین با پیروزی در مراحل، کلید صندوقچه‌ را به دست می‌آورید و می‌توانید با باز کردن این صندوقچه‌ها هدایایی را به دست بیاورید. مانند گذشته روویو انیمیشن‌های زیبایی را برای بازی خودش طراحی کرده است که می‌توانید از تماشای آنها لذت ببرید. البته این نخستین باری نیست که روویو بازی شبیه به کندی کراش را از مجموعه Angry Birds منتشر می‌کند و پیش از این نیز شاهد عرضه‌ی بازی Angry Birds Blast برای گوشی‌های موبایل بودیم. بازی Angry Birds Match به صورت رایگان قابل دانلود است.

دانلود بازی اندروید و آیفون Angry Birds Match

بازی Battle Golf Online

Battle Golf Online

بازی بتل گلف یکی از آثار نسبتا موفق سال ۲۰۱۵، هرچند محصولی جذاب بود اما آنچنان که باید مورد توجه بازیکنان قرار نگرفت. حال بعد از گذشت مدت‌ها شاهد اضافه شدن رقابت آنلاین به بازی Battle Golf هستیم و بازیکنان می‌توانند تا با سایر گیمر‌ها رقابت کنند و آنها را در یک بازی گلف متفاوت شکست دهند. در این بازی هر یک از بازیکنان باید توپ خود را به داخل سوراخ گلف وسط جزیره بیندازد. با پیروزی در رقابت‌های نفس‌گیر گلف می‌توانید سکه‌هایی را جمع‌آوری کنید تا کلاه‌های مختلف و پوشش‌های متنوع را برای شخصیت خریداری کنید. هرچند اولین نسخه Battle Golf برای اندروید نیز منتشر شده بود، اما نسخه آنلاین بازی فعلا تنها در دسترس دارندگان iOS قرار دارد.

دانلود بازی آیفون Battle Golf Online

بازی Chaos Battle League

Chaos Battle League

بازی کلش رویال زمانی که توسط استودیوی محبوبی مانند سوپرسل منتشر شد، توانست در مدت زمان محدودی به موفقیت چشمگیری دست پیدا کند. همین محبوبیت است که می‌تواند دلیلی برای ساخت بازی‌های مشابه و هیجان انگیز باشد. بازی Chaos Battle League یکی از نمونه‌های جذاب ساخته شده از روی کلش رویال است و شباهت‌های بی چون و چرایی را با ساخته‌ی سوپرسل دارد. در Chaos Battle League باید سعی کنید تا در رقابتی تن به تن، به سازه‌های حریف برسید و آنها را تخریب کنید. صندوقچه‌‌ی هدایا، ارتقاء هر یک از کارت‌ها و رقابت‌های آنلاین، باعث شده تا این بازی هرچند یک کپی از کلش رویال به حساب بیاید، اما همچنان جذاب و ارزشمند باشد. نکته جالب شباهت نیروها به بازی کلش رویال است که هرچند از نظر نوآوری هیچ ویژگی منحصر به فردی را نسبت به بازی‌های مشابه ندارند، اما همچنان از نظر انیمیشن جذاب هستند.

دانلود بازی اندروید و آیفون Chaos Battle League

بازی Data Wing

Data Wing

مقاله‌های مرتبط:

تا به حال در نقش یک دیتا وینگ وارد یک بازی مسابقه ای شده‌اید؟ بازی Data Wing داستان یک مادربورد به نام «مادر» است که باید با انجام دستورات انسان‌ها، احتیاج‌های آنها را انجام دهد و شما نیز در این میان نقش وسیله‌ای برای هدایت داده‌های مورد نظر مادر را برعهده دارید. بازی Data Wing متفاوت با دیگر بازی‌های موبایل، بدون خریدهای درون‌برنامه‌ای تجربه‌ای متفاوت را در ۴۰ مرحله متنوع برای شما رقم می‌زند. در جریان بازی باید با لمس دو سمت چپ و راست نمایشگر، دیتا وینگ را هدایت کنید و با لمس دیواره مسیر، به سرعت خود بیفزایید. مراحل از مجموع اهدافی تشکیل شده‌اند که هر هدف در نهایت الماس‌های رنگارنگی را به همراه دارد. تنوع مراحل و اهداف تعیین شده مانع تکراری شدن بازی شده است و می‌توانید از انجام مسابقات در برابر سایر دیتا وینگ‌ها لذت ببرید. موسیقی بازی نیز یکی دیگر از نقاط قوت این بازی مسابقه‌ای است که می‌توانیم به آن اشاره کنیم.

دانلود بازی اندروید و آیفون Data Wing

بازی Ridiculous Fishing

Ridiculous Fishing

بازی Ridiculous Fishing را می‌توان یکی از اعتیادآورترین بازی‌هایی معرفی کرد که تا کنون برای گوشی‌ها عرضه شده است. در این بازی باید با رها کردن طناب‌ ماهی‌گیری، تا جای ممکن فاصله طولانی‌تری را بدون برخورد با ماهی‌ها سپری کنید و سپس با گرفتن ماهی‌ها و کشیدن آنها به سمت بالا، تا جای ممکن ماهی‌ها را برای به دست آوردن پول، با شلیک گلوله هدف بگیرید. بازی Ridiculous Fishing می‌تواند تا مدت‌ها شما را درگیر کند و کاری کند تا به دنبال ثبت بالاترین امتیاز ممکن بروید. پول‌هایی جمع‌آوری شده به ویژه برای خریداری آیتم‌هایی جدید استفاده می‌شود و می‌توانید با پرداخت مبلغی، سلاح‌های بهتری را برای کشتار ماهی‌ها آزاد کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Ridiculous Fishing


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده