// شنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۲۹

معرفی بازی موبایل Angry Birds Match

بازی موبایل Angry Birds Match را می‌توان یکی از بهترین بازی‌های سرگرم کننده چند وقت اخیر دانست. با معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

به‌شخصه معتقدم یکی از دلایلی که باعث رشد پلتفرم موبایل شد، سری Angry Birds است؛ مجموعه‌ای که توسط کمپانی روویو (Rovio Entertainment) توسعه داده می‌شود و تا به امروز نسخه‌های متعددی از این پرندگان خشمگین، ولی دوست‌داشتنی روانه گوشی‌های موبایل و تبلت‌ها شده است. از حق نگذریم سبک و سیاق بازی‌های موبایل Angry Birds همیشه به نحوی بوده که مخاطب را برای چند ماه به خود سرگرم می‌کند. حال، جدیدترین ساخته این کمپانی با حال و هوایی جدید روانه بازار شده و قصد داریم نگاهی به این بازی موبایل بیندازیم. بازی موبایل Angry Birds Match با تغییر سبک و ادغام آن با بازی‌های متفاوت و استفاده از المان‌های همیشگی این مجموعه، سبب شده تا با یک بازی جالب و بامزه طرف باشیم.

هدفمند بودن بازی خود عاملی است تا مراحل بازی را پشت سرهم انجام دهید

با شروع بازی، ساحل پرندگان خشمگین را مشاهده می‌کنید و توضیحاتی در مورد محیط و نحوه بازی به شما داده می‌شود. در دنیای بازی اندروید و آیفون Angry Birds Match، مراحل متعددی گنجانده شده که در جریان‌ آن‌ها باید آیتم‌های مشابه را کنار یکدیگر بچینید تا امتیاز کسب کنید. البته قبل از شروع هر مرحله، بازی به شما می‌گوید که هدف از استیج مورد نظر چیست و تمرکزتان را باید روی چه آیتم‌هایی جمع کنید. برای مثال، در بعضی از مراحل باید تعداد خوک‌های مشخصی را از بین ببرید که این کار به واسطه‌ی از بین بردن خانه‌های مشترکی که خوک‌ها کنار آن هستند، امکان‌پذیر می‌شود. از طرفی در بعضی از مراحل دیگر، باید شیرینی‌های مشخصی را جمع‌آوری کنید و بازی را پشت سر بگذارید. به عبارتی هرچه جلو‌تر می‌روید، مواردی که از شما خواسته می‌شود متنوع‌تر و بیشتر می‌شود.

استفاده از پرندگان به عنوان قابلیت‌های ویژه بازیکن، بهترین ایده‌ای است که سازنده می‌توانست از آن استفاده کند

معمولا بازی‌های این سبک، باید چالش‌های خاصی را در اختیار داشته باشند، وگرنه به هیچ‌وجه نمی‌توانند مخاطب را به خود جذب کنند. بازی موبایل Angry Birds Match از دو چالش برخوردار است که حال و هوای بازی را تغییر داده است. اولین مورد وجود حرکات محدود در هر مرحله است. برای هر مرحله حرکات محدودی را در اختیار دارید و هر اندازه به جلو پیش می‌روید، تعداد آن‌ها امکان دارد کم یا زیادتر شود و از آن طرف، درجه سختی مراحل نیز تغییر خواهد کرد و این مورد می‌تواند شما را به این فکر بیندازد که برای هر مرحله باید با استراتژی مخصوص به آن پیش بروید. حال در این میان یک سری موارد کمکی نیز برای شما گنجانده شده که همان پرنده‌های دوست‌داشتنی این مجموعه هستند. زمانی که امتیازهای خوبی را کسب می‌کنید، پرندگانی از خانواده پرندگان خشمگین را مشاهده می‌کنید که هر کدام قابلیت‌های خاصی را در اختیار دارند و به انجام هدف شما کمک می‌کنند.

برای مثال، پرنده‌های زرد رنگ می‌توانند هر چهار جهت اصلی خود را تا انتها پاکسازی کنند یا پرندگان قرمز رنگ، تنها قادر به پاکسازی یک جهت اصلی هستند. حال باید ببینید در چه زمانی باید از آن‌ها استفاده کنید تا بهترین خروجی در اختیار شما قرار داده شود. با پشت سر گذاشتن هر مرحله یک سری امتیاز و سکه به دست می‌آورید که در جریان آن‌ها پرنده‌های بامزه‌ای آزاد می‌شوند و می‌توانید آن‌ها را شخصی‌سازی کنید. از این‌رو محیط‌های بازی (پس از هر چند مرحله و آزاد کردن تمامی پرنده‌های آن بخش، محیط دیگری در دسترس شما قرار می‌گیرد) را می‌توانید از طریق همین پرندگان، شلوغ کنید و هر از گاهی بعضی از آن‌ها دیالوگ‌های جالبی را با شما در میان می‌گذارند. مورد دیگری که در بازی اندروید و آیفون Angry Birds Match شما را وسوسه می‌کند، همین محیط‌های مختلف بازی است که هرکدام از آن‌ها تنوع خاصی دارند و مراحلش متنوعی را در اختیار شما قرار می‌دهند.

در مجموع بازی Angry Birds Match تجربه‌ای جالب و بامزه است که به خوبی می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند. اگر به دنبال یک بازی شاد با شخصیت‌های دوست‌داشتنی هستید، این بازی موبایل را به هیچ‌وجه از دست ندهید.

دانلود بازی موبایل Angry Birds Match


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده