نویسنده: سیدرضا نصری
// یکشنبه, ۳۱ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۵۹

بهترین بازی های فوتبال اندروید

در این مقاله از سری بهترین بازی‌های اندروید، به ورزش پر طرفدار فوتبال پرداخته‌ایم و بازی‌های با کیفیت عرضه شده در این سبک را معرفی کرده‌ایم.

فوتبال ورزش پرطرفداری است که نمی‌توان برای محبوبیت آن، هیچ حد و مرزی قائل شد. محبوبیتی که نه سن و سالی می‌شناسد و نه مختص به منطقه یا کشور خاصی است. وجود چنین محوبیت و پتانسیل بالایی در سرگرم کردن مخاطب، درکنار ایجاد ایده‌های جذاب برای بازی‌سازان، می‌تواند یک بازار وسوسه انگیز و پرسود هم برای استودیو‌ها محسوب شود. هرچند همان‌طور که می‌دانید، این بازار مدت‌ها است که توسط استودیو‌های شناخته شده‌ای مانند الکترونیک آرتز و کونامی با بازی‌های EA SPORTS FC و eFootball در دست گرفته شده است و هر سال یک عنوان فوتبالی جدید را در اختیار طرفداران خود قرار می‌دهند؛ آثاری که شاید کمتر رقیب قدرتمندی در کنسول‌ها و پی‌سی داشته باشند.

با اینکه نسخه‌هایی از این دو بازی پُرطرفدار در موبایل نیز منتشر می‌شوند؛ اما تنوع انتخاب بازی‌های با کیفیت ساخته شده براساس ورزش فوتبال در پلتفرم اندروید، چندان محدود نبوده و با کمی جست و جو می‌توان آثار با ارزش بسیاری را یافت. به‌عنوان مثال می‌توان به بازی‌هایی مانند Dream League Soccer و World Soccer League اشاره کرد که هر دو توانایی ارائه‌ی یک شبیه‌سازی با کیفیت از ورزش فوتبال را در اندروید دارند. دراین‌میان می‌توان از آثار فانتزی مانند Head Football LaLiga یا آثار شبیه‌سازی شده از مربیگری فوتبال از جمله Top Eleven نیز نام برد که هرکدام در زمینه‌ای توانایی جذب و سرگرم کردن بازیکنان در سلیقه‌های مختلف را دارند.

در ادامه سعی کرده‌ایم تا با انتخابی محدود از میان محبوب‌ترین بازی‌های برگرفته شده از ورزش فوتبال در اندروید، فهرستی را تهیه کنیم و قابلیت‌ها و ویژگی‌های هریک از این آثار محبوب را شرح دهیم؛ بنابر این اگر شما نیز به این ورزش هیجان‌انگیز علاقه دارید، در ادامه با معرفی بهترین بازی های فوتبال اندروید همراه زومجی باشید.

همچنین در بخش کامنت‌ها نیز می‌توانید دیدگاه خود را با ما و سایر کاربران زومجی درمیان بگذارید.

بهترین بازی‌های فوتبال اندروید

  • EA SPORTS FC 2024
  • eFootball 2024
  • Dream League Soccer 2024
  • Soccer Manager 2024 - Football
  • Top Eleven
  • Soccer Stars
  • Online Soccer Manager
  • Football League 2024
  • Ultimate Clash Soccer
  • Rumble Stars Football

بازی اندروید CAPTAIN TSUBASA: ACE

۲۰- بازی CAPTAIN TSUBASA: ACE | کاپیتان سوباسا

  • سبک: ورزشی
  • استودیو: Program Twenty Three
  • قیمت: رایگان

اگر با دیدن نام سوباسا، دوران طلایی و نوستالژیک پخش انیمه‌ی کاپیتان سوباسا را به یاد آورده‌اید، احتمالا بازی اندروید CAPTAIN TSUBASA: ACE بتواند آن خاطرات شیرین را برایتان زنده کند. بازی اندروید CAPTAIN TSUBASA: ACE فرصتی برای مدیریت یک تیم افسانه‌ای فوتبال از ستاره‌های نام آشنایی مانند سوباسا، کاکرو، واکی بایاشی و بسیاری دیگر از شحصیت محبوب انیمه‌ی کاپیتان سوباسا را فراهم می‌کند تا برای دستیابی به بالاترین سطوح فوتبال، تلاش کنید.

بازی اندروید CAPTAIN TSUBASA: ACE گیم‌پلی روان و ساده‌ای دارد و رقابت‌های فانتزی جذابی را به وجود می‌آورد. همچنین بخش‌هایی برای مدریت تیم در نظر گرفته شده است تا گیمر در صورت نیاز، تغییرات دلخواهی را در استراتژی‌های خود اعمال کند. در مجموع، بازی CAPTAIN TSUBASA: ACE از جمله عناوین جذاب فوتبالی در اندروید شمرده می‌شود که طرفداران ورزش فوتبال و به‌خصوص علاقه‌مندان به انیمه‌ی محبوب کاپیتان سوباسا، نباید تجربه‌ی آن را در موبایل از دست بدهند.

دانلود بازی CAPTAIN TSUBASA: ACE برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Football League 2024

۱۹- بازی Football League 2024 | فوتبال لیگ ۲۰۲۴

  • سبک: ورزشی
  • استودیو: MOBILE SOCCER
  • قیمت: رایگان

استودیو MOBILE SOCCER با ساخت بازی Football League اثری را وارد عرصه‌ی بازی‌های فوتبالی موبایل کرده است که می‌تواند مانند عناوین شناخته شده‌ای از جمله eFootball و EA SPORTS FC تجربه‌ی با کیفیتی از مسابقات فوتبال را در موبایل ارائه کند. درواقع بازی Football League 2024 به واسطه‌ی توجه به جزئیات دقیق در بخش‌های مختلف، شرایط واقع‌گرایانه‌ای را برای ایفای نقش در یک مسابقه‌ی شبیه‌سازی شده از ورزش فوتبال را به وجود می‌آورد.

از ویژگی‌های Football League 2024 می‌توان به ایجاد ترکیب دلخواه، گیم‌پلی روان و با کیفیت و گرافیک بسیار خوب اشاره کرد؛ همچنین علاوه‌بر تمامی موارد ذکر شده، گفتنی است که سازندگان در زمینه‌ی به‌روزرسانی محتوای بازی، تاکنون عملکرد خوبی را نشان داده‌اند. بازی Football League 2024 به واسطه‌ی شبیه‌سازی بسیار خوبی که از مسابقات فوتبال ارائه می‌کند، به‌راحتی می‌تواند درکنار بهترین و با کیفیت‌ترین بازی‌های فوتبال اندروید قرار بگیرد.

دانلود بازی Football League 2024 برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Ultimate Clash Soccer

۱۸- بازی Ultimate Clash Soccer | آلتیمیت کلش ساکر

  • سبک: ورزشی
  • استودیو: First Touch Games Ltd
  • قیمت: رایگان

چندان بی‌راه نیست که اگر بگوییم استودیو First Touch Games Ltd با ساخت عناوین بسیار با کیفیتی مانند Dream League Soccer، Score! Match و Score! Hero یکی از موفق‌ترین سازندگان بازی‌های فوتبالی در موبایل شمرده می‌شود. استودیویی که همیشه با آثار خوش ساخت خود، نمایندگانی در بهترین بازی‌های ورزشی و به‌خصوص فوتبالی اندروید دارد. حال بازی Ultimate Clash Soccer که به‌نوعی یک نسخه‌ی تکامل یافته از آثاری مانند Score! Match و Score! Hero محسوب می‌شود، قرار است تا شما را با خود وارد رقابت‌های چند نفره‌ی هیجان‌انگیزی از مسابقات فوتبال کند.

بازی اندروید Ultimate Clash Soccer از گیم‌پلی متفاوتی در به تصویر کشیدن مسابقات فوتبال استفاده می‌کند؛ به‌گونه‌ای که پیش از هر واکنش و فعالیتی مانند پاس، شوت و حرکت بازیکنان، زمان متوقف می‌شود و گیمر می‌تواند با آزادی عمل بالا، فعالیت‌های مختلفی از جمله مسیر و شدت توپ را مشخص کند. همچنین در مقابل، تیم دفاع کننده نیز باید در مواقعی که زمان متوقف شده است، تمام تلاش خود را در جهت گرفتن توپ و جلوگیری از پیش‌روی تیم حریف به کار بگیرد. بازی Ultimate Clash Soccer جزو عناوین چندنفره محبوب در‌ موبایل محسوب می‌شود و به خوبی توانایی سرگرم کردن طرفداران پر و پا قرص ورزش فوتبال را دارد. اگر به‌دنبال یک بازی متفاوت از مسابقات فوتبال هستید، به هیچ‌وجه تجربه‌ی بازی Ultimate Clash Soccer را در اندروید از دست ندهید.

دانلود بازی Ultimate Clash Soccer برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Soccer Superstar - Football

۱۷- بازی Soccer Superstar - Football | ساکر سوپر استار

  • سبک: ورزشی
  • استودیو: Real Freestyle Soccer
  • قیمت: رایگان

بازی اندروید Soccer Superstar - Football در زمینه‌ی گیم‌پلی، تجربه‌ای شبیه به‌عنوان محبوب Score! Hero را به همراه ویژگی‌های متفاوت و ده‌ها مرحله‌ی سرگرم کننده را تقدیم طرفداران ورزش فوتبال می‌کند. روند بازی به‌گونه‌ای پیش می‌رود که در هر مرحله، گیمر در موقعیت‌های گوناگونی از مسابقات فوتبال قرار می‌گیرد و باید واکنش هر یک از از بازیکنان خود را مشخص کند؛ نحوه‌ی تعیین واکنش بازیکنان در هر موقعیت نیز با لمس نمایشگر و کشیدن خطی که نمایانگر مسیر و شدت توپ است، مشخص می‌شود.

بازی‌ Soccer Superstar - Football ده‌ها مرحله‌ی چالش‌برانگیز و متنوع را مقابل بازیکن قرار می‌دهد که هرکدام به شکل متفاوتی گیمر را درگیر خود می‌کنند. همچنین بازی از لحاظ گرافیکی هم در جایگاه خوبی قرار دارد و می‌تواند بازیکن را از خود راضی نگه‌دارد. در مجموع، بازی Soccer Superstar - Football جزو آثار خوش ساخت در سبک ورزشی و فوتبالی محسوب می‌شود و توانایی بالایی در سرگرم کرده مخاطب خود دارد. بازی Soccer Superstar - Football در پلی‌استور به‌صورت رایگان در دسترس است.

دانلود بازی Soccer Superstar - Football برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید World Soccer League

۱۶- بازی World Soccer League | ورلد ساکر لیگ

  • سبک: ورزشی
  • استودیو: mobirix
  • قیمت: رایگان

بازی World Soccer League ساخته‌ی استودیو Mobirix یک اثر خوش ساخت و سرگرم کننده در سبک ورزشی است که مسابقات فوتبال را به واسطه‌ی گیم‌پلی با کیفیت خود، به شکل جذابی به تصویر می‌کشد. بازی نسبت به حجم کمی که در مقایسه با آثار شناخته شده‌ی فوتبالی دارد کیفیت نسبتا خوبی را هم ارائه می‌کند. World Soccer League در زمینه‌هایی مانند کنترل و نحوه‌ی هدایت بازیکنان در زمین، به خوبی با پلتفرم موبایل سازگار است و بازیکنان را درگیر پیچیدگی خاصی نمی‌کند.

بازی فوتبال World Soccer League دارای تعداد قابل توجهی از تیم‌های ملی و باشگاهی شناخته شده‌ای است؛ درواقع وجود چنین تیم‌های معتبری می‌تواند یک امتیاز مهم برای یک بازی ورزشی محسوب شود و به‌نوعی، توجهات بیشتری را به سوی خود جلب کند. اگر به‌دنبال یک تجربه‌ی بی دردسر و البته کامل از ورزش فوتبال در اندروید هستید، World Soccer League می‌تواند گزینه‌ی خوبی برای شما شمرده شود.

دانلود بازی World Soccer League برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


دانلود بازی اندروید Rumble Stars Football

۱۵- بازی Rumble Stars Football | رامبل استارز فوتبال

  • سبک: ورزشی
  • استودیو: Frogmind
  • قیمت: رایگان

بازی فوتبال Rumble Stars Football یک تجربه‌ی خلاقانه و فانتزی از مسابقات فوتبال را ارائه می‌کند و شکل متفاوتی را از این مسابقات ورزشی به تصویر می‌کشد. Rumble Stars Football درواقع یک بازی آنلاین و کارتی است که دو بازیکن را در یک رقابت همزمان مقابل هم قرار می‌دهد. هر بازیکن باید با انتخاب هشت کارت از میان ده‌ها کارت قرار گرفته در بازی، تیمی از بازیکنانی را که هرکدام شکلی از یک حیوان یا یک موجود با مزه را به خود گرفته‌اند تشکیل داده و با استراتژی‌های مناسب، رقیب خود را مغلوب کند.

بازی اندروید Rumble Stars Football از نظر گیم‌پلی به خوبی گیمر را جذب خود می‌کند و به واسطه‌ی تنوع در کارت‌ها و وجود آزادی عمل بالا در به کار گیری استراتژی‌های مختلف، مانع از خسته شدن مخاطب خود می‌شود. بازی به‌گونه‌ای پیش می‌رود که در هر دور باید سعی کنید تا با پرتاب کردن حیوانات به نقاط مختلف زمین، توپ را به دروازه‌ی حریف پرتاب کنید یا مانع از گل زدن بازیکن مقابل شوید. هر یک از کارت‌ها از قابلیتی بهره می‌برند و وظیفه‌ی خاصی را تا مدت محدودی انجام می‌دهند. Rumble Stars Football یک بازی عالی و با کیفیت در زمینه‌ی رقابت‌های آنلاین است که توانایی بالایی در سرگرم کردن بازیکنان و علاقه‌مندان به رقابت‌های فوتبال دارد. در ادامه می‌تونید بازی فوتبال Rumble Stars Football را به‌صورت رایگان از پلی استور دانلود کنید.

دانلود بازی Rumble Stars Football برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Final kick

۱۴- بازی Final kick | فاینال کیک

  • سبک: ورزشی
  • استودیو: Ivanovich Games
  • قیمت: رایگان

احتمالا شما هم موافق باشید که بعضی از ضربات آزاد و پنالتی‌ها در مسابقات فوتبال، می‌توانند شگفتی‌های عجیب و غریب و بسیار مهیجی را خلق کنند؛ به‌گونه‌ای که گاهی ممکن است که با یکی از این ضربات، تنها در چند ثانیه به کلی سرنوشت یک مسابقه دگرگون شود و روند بازی تغییر پیدا کند. بنابراین نمی‌توان ارزش و هیجان بالای اینگونه ضربات را در مسابقات فوتبال یا حتی بازی‌های ویدیویی شبیه‌سازی شده از فوتبال، نادیده گرفت. از همین رو بازی‌های بسیاری مانند Final kick به‌جای رفتن سراغ شبیه‌سازی کامل از فوتبال، به‌طور ویژه رقابت‌هایی از حالت‌های ضربات آزاد و پنالتی را شبیه‌سازی کرده‌اند.

Final kick شما را در قالب بازیکنان مختلف وارد زمین فوتبال می‌کند تا با شرکت در ضربات آزاد و پنالتی‌ها، تیم خود را پیروز مسابقات کنید. بازی در سطوح پایین، چندان چالش سختی را پیش روی شما قرار نمی‌دهد؛ اما رفته رفته شرایط سخت‌تر خواهد شد و در نتیجه، چالش‌های ببشتری پیش رویتان قرار خواهد گرفت. اگر می‌خواهید مهارت خود را در رویداد‌های مختلفی از ضربات آزاد و پنالتی محک بزنید، بازی فوتبال Final kick انتخاب بسیار خوبی برای شما شمرده می‌شود. بازی Final kick در پلی‌استور به‌صورت رایگان در دسترس است.

دانلود بازی Final kick برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید SkillTwins: Soccer Game

۱۳- بازی SkillTwins: Soccer Game | اسکیل تویینز

  • سبک: ورزشی
  • استودیو: Hello There Games
  • قیمت: رایگان

این‌بار هم با یک بازی متفاوت و خلاقانه مواجه هستیم که بدون به تصویر کشیدن کامل مسابقات فوتبال می‌تواند در سطح بالایی، علاقه‌مندان و مخاطبان به این ورزش جذاب را سرگرم خود کند. بازی فوتبال SkillTwins: Soccer Game شما را با دوقلو‌هایی با نام‌های Josef و Jakob همراه می‌کند تا با کنترل آن‌ها، از ده‌ها مرحله‌ی چالش برانگیز عبور کنید. دوربین بازی به‌صورت سوم شخص است و بازیکن نیز در هر مرحله می‌تواند توانایی خود را در پشت سر گذاشتن حریف و به ثمر رساندن گل به اثبات برساند.

بازی در زمینه‌ی شخصی‌سازی هم با تنوع بالای خود، گزینه‌های متنوعی را برای انتخاب مقابل گیمر قرار می‌دهد. علاوه‌بر این، بازی اندروید SkillTwins: Soccer Game مراحل جذاب و متنوعی را در خود جای داده است و می‌تواند تا مدت‌ها شما را سرگرم نگه‌دارد. بازی فوتبال SkillTwins: Soccer Game را می‌توانید به‌صورت رایگان از پلی‌استور دانلود کنید. همچین لازم به ذکر است که بازی دارای پرداخت‌های درون برنامه‌ای است و ممکن است برای بعضی از امکانات، نیاز به پرداخت هزینه‌هایی باشد.

دانلود بازی SkillTwins: Soccer Game برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Perfect Kick 2 - Online Soccer

۱۲- بازی Perfect Kick 2 - Online Soccer | پرفکت کیک 2

  • سبک: ورزشی
  • استودیو: Gamegou Limited
  • قیمت: رایگان

در ابتدا باید اخطار داد که اگر از اعتیاد به بازی‌های ویدیویی ترس دارید، احتمالا نباید ریسک تجربه‌ی Perfect Kick 2 را به جان بخرید. زیرا Perfect Kick 2 - Online Soccer قرار است تا با گیم‌پلی جذاب خود، تجربه‌ی اعتیادآوری از ضربات پنالتی را تقدیم مخاطبان می‌کند. روند بازی به‌گونه‌ای است که دو بازیکن مقابل یک‌دیگر قرار گرفته و هر بار یکی از آن‌ها در جایگاه دروازه‌بان و دیگری به‌عنوان زننده‌ی ضربه به توپ قرار می‌گیرد.

گیم‌پلی بازی در کشیدن انگشت روی نمایشگر خلاصه می‌شود و بازیکن نیز می‌تواند به این صورت مسیر توپ و جهت پریدن درواز‌ه‌بان را مشخص کند. البته برای ماهر شدن در ضربات و پرش برای مهار توپ‌ها، باید صبر و حوصله داشت و زمان زیادی را صرف انجام مسابقات مختلف کرد. بازی Perfect Kick 2 - Online Soccer یک اثر اعتیاد آور مهیج است که می‌تواند شما را ساعت‌ها پای موبایلتان میخکوب کند. در ادامه می‌توانید بازی Perfect Kick 2 - Online Soccer را از پلی استور به‌صورت رایگان دانلود کنید.

دانلود بازی Perfect Kick 2 - Online Soccer برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Online Soccer Manager

۱۱- بازی Online Soccer Manager | آنلاین ساکر منیجر

  • سبک: ورزشی
  • استودیو: Gamebasics BV
  • قیمت: رایگان

اگر اهل دنبال کردن مسابقات فوتبال باشید احتمالا از ارزش بالای جایگاه مربی و تاثیر گذاری آن بر تیم، مطلع هستید. بازی فوتبال Online Soccer Manager به بهترین شکل سعی کرده است تا به جزئیات مدیریتی یک باشگاه فوتبال بپردازد و جنبه‌های واقع‌گرایانه‌ای را از آن را به تصویر بکشد. بازی مدریت صفر تا صد یک تیم فوتبال را به شما می‌سپارد و دست شما را برای هرگونه تغییری باز می‌گذارد.

بازی فوتبال Online Soccer Manager رقابت‌های چند نفره‌ی جذابی را در زمینه‌ی مربیگری و مدریت تیم شکل می‌دهد. در چنین رقابت‌هایی بیشتر از هرچیزی خلاقیت و نوع تاکتیک است که باعث شکست یا بُرد تیم‌ها می‌شود. درنهایت باید گفت که بازی فوتبال Online Soccer Manager یک تجربه‌ی کامل و با کیفیت از شبیه‌سازی مدیریت فوتبال محسوب می‌شود که علاقه‌مندان به ورزش فوتبال، نباید تجربه‌ی این بازی اندرویدی را از دست بدهند.

دانلود بازی Online Soccer Manager برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Soccer Stars

۱۰- بازی Soccer Stars | ساکر استارز

  • سبک: ورزشی
  • استودیو: Miniclip.com
  • قیمت: رایگان

استودیو Miniclip بازی‌های با کیفیت بسیاری را در سبک ورزشی برای پلتفرم اندروید منتشر کرده و عناوین محبوب و شناخته شده‌ی بسیاری را در کارنامه‌ی درخشان خود ثبت کرده است. بازی اندروید Soccer Stars را می‌توان یکی از بازی‌های جاودانه‌ی استودیو Miniclip به حساب آورد که به‌دلیل کیفیت بالای آن، همچنان از محبوبیت بالایی در موبایل برخوردار است.

باید گفت که بازی فوتبال Soccer Stars قصد ارائه‌ی یک فوتبال واقع گرایانه را به بازیکنان ندارد؛ درواقع بازی به واسطه‌ی مهره‌های قرار گرفته روی یک سطح تخته‌ای، دو بازیکن را در یک رقابت فوتبال مقابل یک‌دیگر قرار می‌دهد. بازی به‌صورت نوبتی به هر بازیکن فرصتی برای زدن یک ضربه می‌دهد تا توپ را به‌نوعی به دروازه‌ی حریف برساند. نحوه‌ی کشیدن مهره‌ها و دقت در ضربه زدن، همه از موارد سرنوشت سازی در بازی Soccer Stars شمرده می‌شوند. اگر به‌دنبال یک بازی آنلاین و اعتیادآور در سبک ورزشی هستید، بازی فوتبال Soccer Stars را به هیچ‌وجه در موبایل از دست ندهید.

دانلود بازی Soccer Stars برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Score! Match

۹- بازی Score! Match | اسکور مچ

  • سبک: ورزشی
  • استودیو: First Touch Games Ltd
  • قیمت: رایگان

Score! Match را می‌توان یک بازی خلاقانه و بسیار سرگرم کننده در سبک ورزشی دانست که از نظر گیم‎‌پلی، تفاوت‌های بسیاری با دیگر آثار ساخته شده در این سبک دارد. Score! Match یک بازی آنلاین است که دو بازیکن را مقابل یکدیگر قرار می‌دهد تا به یک فوتبال واقع‌گریانه و جذاب بپردازند. اما نوع کنترل و گیم‌پلی بازی نقطه قوتی است که آن را با دیگر آثار مشابه متمایز کرده است.

در بازی Score! Match بازیکنان، تنها جهت و نحوه‌ی ضرباتی که فوتبالیست‌ها به توپ وارد می‌کنند را کنترل و هدایت می‌کنند. درست زمانی‌که بازیکن قصد ضربه زدن به توپ را دارد بازی متوقف می‌شود تا بازیکن با لمس نمایشگر، جهت و شدت ضربه را مشخص کند. بازی فوتبال Score! Match می‌تواند تجربه‌ی متفاوتی را از ورزش فوتبال برای شما رقم بزند. همچنین اگر قصد تجربه‌ی بازی Score! Match را به‌صورت تک نفره دارید می‌توانید نسخه‌ی آفلاین این بازی را با نام Score! Hero دانلود و نصب کنید. همچنین بازی اندروید Score! Match هم در پلی‌استور به‌صورت رایگان در دسترس علاقه‌مندان به فوتبال قرار دارد.

دانلود بازی Score! Match برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Top Eleven

۸- بازی Top Eleven - تاپ ایلون

  • سبک: ورزشی
  • استودیو: Nordeus
  • قیمت: رایگان

در زمینه‌ی مدیریت فوتبال می‌توان بازی‌های خوب بسیاری را نام بُرد؛ اما اگر صحبت از بهترین‌های این سبک باشد نمی‌توان اشاره‌ای به بازی با کیفیت Top Eleven نداشت. بازی به‌صورت آنلاین دنبال می‌شود و به شما اجازه می‌دهد تا خلاقیت فوتبالی خود را به‌صورت آزادانه روی تیم خود پیاده کنید. از چیدمان متنوع ترکیب‌ها گرفته تا تمرین دادن بازیکنان در بخش‌های مختلف، همگی دست بازیکن را در انتخاب و دنبال کردن استراتژی‌های متنوع‌ فوتبال باز می‌گذارند.

سال‌ها از عرضه‌ی بازی فوتبال Top Eleven می‌گذرد و همچنان سازندگان با به‌روزرسانی‌های مختلف، تغییرات و گاهی ویژگی‌های جدیدی را به بازی اضافه می‌کنند. اگر هر از گاهی منتقد نحوه‌ی مدیریت تیم مورد علاقه‌ی خود بوده‌اید Top Eleven می‌تواند فرصتی را در اختیار شما قرار دهد تا به‌صورت واقع‌گرایانه‌ای با بعضی از چالش‌های مدیریتی یک تیم فوتبال در سطح جهانی روبه‌رو شوید و ذهن فوتبالی خود را به چالش بکشید. بازی فوتبال Top Eleven می‌تواند محتوای ارزشمند و با کیفیتی را در اختیارتان قرار دهد و تا مدت‌ها شما را سرگرم نگه‌دارد.

دانلود بازی Top Eleven برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Flick Kick Football Legends

۷- بازی Flick Kick Football Legends | فلیک کیک فوتبال لجندز

  • سبک: ورزشی
  • استودیو: PIKPOK
  • قیمت: رایگان

بازی Flick Kick Football Legends از سال‌های دور ورزش فوتبال می‌گوید و بازیکنان افسانه‌ای این دوران طلایی را به تصویر می‌کشد. بازی از گرافیک کارتونی بهره می‌برد و حس و حال جذابی را به بازیکن منتقل می‌کند. Flick Kick Football Legends از نظر گیم‌پلی نیز می‌تواند تجربه‌ی متفاوت و حتی اعتیادآوری را به شما منتقل کند.

بازی Flick Kick Football Legends در هر مسابقه بازیکن را با زاویه دید اول شخص، مقابل توپ قرار می‌دهد تا با ضربات خود، بازی را پیش ببرد. علاوه‌بر پاس و شوت، بازیکن باید در دفاع نیز شرکت و با لمس به موقع، مسیر توپ را منحرف کند. درنهایت باید گفت Flick Kick Football Legends با کیفیت بالای خود به خوبی می‌تواند علاقه‌مندان به ورزش فوتبال را سرگرم و تا مدت‌ها درگیر گیم‌پلی اعتیادآور خودش کند.

دانلود بازی Flick Kick Football Legends برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید LALIGA Head Football 23 SOCCER

۶- بازی LALIGA Head Football 23 SOCCER | لالیگا هد فوتبال ۲۰۲۳

  • سبک: ورزشی
  • استودیو: La Liga Nacional de Fútbol Profesional
  • قیمت: رایگان

بازی فوتبال LALIGA Head Football 23 SOCCER یک بازی سرگرم کننده و تفننی از ورزش فوتبال محسوب می‌شود. در بازی LALIGA Head Football 23 SOCCER بازیکن باید تنها با کنترل یکی از فوتبالیست‌ها سعی کند تا با شوت و ضربه‌ی سر، توپ را به دروازه‌ی حریف برساند. البته بازی ترکیبی از دفاع و حمله است و نباید از دروازه‌ی خود نیز غافل شد.

بازی هد فوتبال لالیگا از گرافیک طنزگونه‌ای بهره می‌برد و در زمینه‌ی گیم‌پلی نیز می‌تواند شما را راضی نگه‌دارد. نحوه‌ی کنترل بازی چندان پیچیدگی خاصی ندارد و به‌راحتی می‌توان به آن مسلط شد؛ اما برای کسب مهارت و یادگیری بیشتر برای واکنش‌های به موقع در شرایط سخت، نیاز به ساعت تمرین و انجام مداوم مسابقات خواهید داشت. بازی فوتبال LALIGA Head Football 23 SOCCER می‌تواند اوقات خوش و مهیجی را برای طرفداران ورزش فوتبال رقم بزند.

دانلود بازی LALIGA Head Football 23 SOCCER برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Football Strike

۵- بازی Football Strike | فوتبال استرایک

  • سبک: ورزشی
  • استودیو: Miniclip.com
  • قیمت: رایگان

استودیو مینی کلیپ آثار با ارزش بسیاری را در سبک ورزشی برای پلتفرم اندروید عرضه کرده است که در این فهرست هم شاهد چند نمونه‌ی فوتبالی از آن بوده‌ایم. فوتبال استرایک یکی دیگر از بازی‌های با کیفیت این استودیو خوش آوازه محسوب می‌شود که به واسطه‌ی رقابت‌های چند نفره‌ی جذاب خود، موفق به کسب محبوبیت بسیاری در پلتفرم اندروید شده است. بازی فوتبال Football Strike نیز قصد ارائه‌ی یک بازی فوتبالی کامل را ندارد و صرفا بازیکنان را وارد رویداد‌هایی از ضربات آزاد و پنالتی می‌کند.

بازی حالت‌های مختلفی از جمله Shooting Race و Free Kicks را در خود جای داده و در هرکدام تجربه‌ی جذاب و هیجان‌انگیزی را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. Football Strike گرافیک خوبی دارد و در زمینه‌ی گیم‌پلی نیز مانند دیگر بازی‌های جذاب استودیو Miniclip احتمالا تا مدت‌ها شما را مجذوب خود نگه‌می‌دارد. در پایان باید گفت که بازی فوتبال Football Strike از ارزش تجربه‌ی بالایی برخوردار است و به‌راحتی می‌توان آن را به علاقه‌مندان ورزش فوتبال پیشنهاد کرد. در ادامه نیز می‌توانید بازی Football Strike را به‌صورت رایگان از پلی‌استور دانلود کنید.

دانلود بازی Football Strike برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Football Manager 2024 Mobile

۴- بازی Soccer Manager 2024 - Football | ساکر منیجر ۲۰۲۴

  • سبک: ورزشی
  • استودیو: SEGA
  • قیمت: رایگان

بازی فوتبال Soccer Manager برای کسانی ساخته شده است که می‌خواهند به معنای واقعی خود را در درگیر جزئی‌ترین مسائل مدیریتی در ورزش فوتبال کنند. Soccer Manager 2024 - Football یک بازی واقع‌گرایانه و پُرجزئیات در زمینه‌ی مدریت فوتبال است که توانایی بالایی در به چالش کشیدن مهارت‌های مدیریتی شما دارد.

بازی فوتبال Soccer Manager 2024 - Football دارای بخش‌های مختلفی است که در هر کدام تجربه‌ی جذاب و متفاوتی را برای شما رقم خواهد زد. به‌عنوان مثال در بخشی می‌توانید با انتخاب یک تیم کنترل آن را به عهده بگیرید و سعی کنید تا با مدیریتی صحیح موفقیت‌های مختلفی را کسب کنید. اگر به مربیگری و مدیریت باشگاه فوتبال علاقه‌دارید، به هیچ وجه تجربه‌ی بازی Soccer Manager 2024 - Football در اندروید از دست ندهید. بازی Soccer Manager 2024 به‌صورت رایگان در پلی‌استور منتشر شده است.

دانلود بازی Soccer Manager 2024 - Football برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Dream League Soccer 2024

۳- بازی Dream League Soccer 2024 | دریم لیگ ساکر ۲۰۲۴

  • سبک: ورزشی
  • استودیو: First Touch Games Ltd
  • قیمت: رایگان

به جرات می‌توان گفت که سری بازی‌های Dream League Soccer یکی از پرطرفدارترین و بهترین مجموعه بازی‌های فوتبالی در اندروید محسوب می‌شوند. حال در نسخه‌ی Dream League Soccer 2024 نیز مانند نسخه‌های گذشته، شاهد به تصویر کشیده شدن یک فوتبال واقع‌گرایانه هستیم که هم به‌صورت چند نفره و هم تکر نفره، به خوبی می‌تواند بازیکنان را جذب و سرگرم خود کند.

بازی از گرافیک بسیار خوب و فیزیک واقع گرایانه‌ای بهره می‌برد و در زمینه‌ی گیم‌پلی نیز می‌توان آن را جزو چند بازی برتر سبک ورزشی دسته‌بندی کرد. Dream League Soccer 2024 علاوه‌بر حالت‌های مختلف تک نفره، رویداد‌ها و مسابقات چند نفره را نیز شامل می‌شود و به‌طور کلی دست بازیکن را در انتخاب حالت‌های مختلف برای انجام بازی باز می‌گذارد. بازی فوتبال Dream League Soccer 2024 یک بازی عالی در زمینه‌ی شبیه‌سازی فوتبال محسوب می‌شود و با خیال راحت می‌توان آن‌را به طرفداران ورزش فوتبال پیشنهاد کرد.

دانلود بازی Dream League Soccer 2024 برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید eFootball 2024

۲- بازی eFootball 2024 | ای فوتبال ۲۰۲۴

  • سبک: ورزشی
  • استودیو: KONAMI
  • قیمت: رایگان

احتمالا تمامی دنبال کنندگان بازی‌های ویدویی در سبک ورزشی، با نام‌هایی مانند سری PES که در سال‌های اخیر با نام eFootball تغییر یافته است، آشنایی دارند. مجموعه‌ی محبوب eFootball که یک شبیه‌سازی جذاب از سری مسابقات فوتبال را ارائه می‌کند مدت‌ها است که با عرضه‌ی نسخه‌های متعدد روی کنسول‌ها بازیکنان بسیاری را جذب خود کرده است؛ شرکت کونامی، علاوه‌بر کنسول‌ها، نسخه‌های مختلفی را نیز برای موبایل عرضه کرده است تا بازیکنان این پلتفرم هم از تجربه‌ی این شبیه‌ساز فوتبالی جذاب محروم نشوند.

بازی فوتبال eFootball 2024 از نظر گیم‌پلی به خوبی با صفحات موبایل سازگار است و مشکل یا پیچیدگی خاصی را برای بازیکن به وجود نمی‌آورد. همچنین اگر از موبایل قدرتمندی برخوردار هستید، احتمالا از گرافیک بازی و طراحی کلی آن نیز بسیار راضی خواهید بود. بازی اندروید eFootball 2024 مانند دیگر نسخه‌های این مجموعه از جنبه‌های مختلف یک تجربه‌ی فوتبالی عالی محسوب می‌شود و می‌تواند تا مدت‌ها بازیکنان و طرفداران سری بازی‌های ورزشی را سرگرم نگه‌دارد. بازی فوتبال eFootball 2024 در پلی‌استور به‌صورت رایگان در دسترس است.

دانلود بازی eFootball 2024 برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید EA SPORTS FC 2024

۱- بازی EA SPORTS FC 2024 | فیفا ساکر اف سی ۲۰۲۴

  • سبک: ورزشی
  • استودیو: ELECTRONIC ARTS
  • قیمت: رایگان

سری بازی‌های EA SPORTS FC که درست مانند بازی های eFootball از قطب‌های اصلی بازی‌های فوتبالی در کنسول‌ها و پی‌سی محسوب می‌شوند، با عرضه نسخه‌‌های با کیفیتی برای اندروید، همواره سعی کرده‌اند تا بازیکنان این پلتفرم را نیز با شبیه‌ساز فوتبالی خود همراه کنند. EA SPORTS FC 2024 یک بازی آنلاین است و رقابت‌های هیجان‌انگیز و نفس‌گیری را از مسابقات فوتبال به تصویر می‌کشد.

بازی فوتبال EA SPORTS FC 2024 تغریبا تمام لایسنس‌های مهم در زمینه‌ی تیم‌ها، لیگ‌ها و رویداد‌های جهانی شناخته شده را در خود جای داده است. از همین‌رو، بازیکنان به‌راحتی می‌توانند تیم مورد علاقه‌ی خود را انتخاب و در انواع تورنومنت‌های آنلاین شرکت کنند. بازی اندروید EA SPORTS FC 2024 گرافیک بسیار خوبی دارد و طی آپدیت‌های متعددی که از زمان عرضه دریافت کرده است، علاوه‌بر محتوای جدید، بهبود‌های چشم‌گیری را هم در زمینه‌ی گرافیک و گیم‌پلی تجربه کرده است. بازی EA SPORTS FC 2024 ساخته شرکت الکترونیک آرتز یک بازی اعتیادآور و با کیفیت در ژانر ورزشی محسوب می‌شود که طرفداران فوتبال، به هیچ‌وجه نباید تجربه‌ی آن را در پلتفرم اندروید از دست بدهند.

دانلود بازی EA SPORTS FC 2024 برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


پرسش‌های متداول

بهترین بازی های فوتبالی اندروید آفلاین کدام ها هستند؟

اگر بدون اینترنت می‌خواهید بازی فوتبال بازی کنید می‌توانید دو بازی محبوب EA SPORTS FC 2024 و eFootball 2024 را برای تجربه دانلود کنید. اگر بازی جمع‌و جور تر می‌خواهید، دو بازی Dream League Soccer 2024 و Ultimate Clash Soccer را توصیه می‌کنیم.

آیا بازی فوتبال اندروید را می‌توانیم با دسته بازی کنیم؟

بله نسخه ۲۰۲۴ دو بازی eFootball و EA SPORTS FC از کنترلر پشتیبانی می‌کنند. در هر بازی شیوه پشتیبانی یا عدم پشتیبانی کاملا متفاوت است.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده