// یکشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Zombie Age 3

سومین بازی Zombie Age با همان استایل قدیمی، این‌بار اما با محتوای بیشتر، بازیکنان را در میان مردگان متحرک می‌اندازد.

زامبی‌ها موضوعی کلیشه‌ای که زمانی ترس را به جان بینندگان می‌انداختند، اکنون دیگر جذبه خود را از دست داده‌اند و حتی در بازی‌های ویدیویی از خونخوارانی علاقمند به گوشت انسان‌ها، گیاه‌خوار شده‌اند و باغچه‌ای را به عنوان هدف نهایی خود انتخاب کرده‌اند. اما هنوز هم این مردگان متحرک ظاهرا جانی در تن دارند و توسعه‌دهندگان همچنان با علاقه‌ای بیشتر به سراغ ایده‌هایی برای تار و مار کردن زامبی‌ها می‌روند. گاهی از آسمان در بازی اندروید و آیفون Zombie Gunship Survival آنها را هدف قرار می‌دهیم و گاهی نیز در بازی DEAD PLAGUE آنها را در جزیره‌ای دور افتاده تارو مار می‌کنیم. این‌بار اما می‌خواهیم به داستان قدیمی یکی از بازی‌های موبایل برویم. بازی Zombie Age 3، سومین بازی Zombie Age است که توسط DIVMOB برای گوشی‌های موبایل منتشر شده و سعی دارد تا با همان استایل قدیمی این‌بار محتوای جدیدی را به بازی‌ اضافه کند.

برخلاف ۱۷ قهرمان شماره دوم، در سومین شماره می‌توانید بیش از ۲۰ شخصیت را انتخاب کنید

جهان زیر حملات بی پایان زامبی‌ها قرار گرفته و باید باری دیگر سلاح‌ها را بردارید و این موجودات چندش آور را که سرگردان در خیابان‌های شهر می‌چرخند، متوقف کنید. ویژگی بقا بازی مانند دو شماره گذشته، مهم‌ترین نکته در گیم‌پلی است. شما باید با انتخاب شخصیت مورد علاقه خود،‌ اولین آموزش‌ها را فراگرفته و سپس زامبی‌ها را قبل از آنکه به شما نزدیک شوند، از بین ببرید. اولین نکته منفی که می‌توانیم به آن اشاره کنیم، ایرادات کنترل شخصیت اصلی است که گاهی آزار دهنده می‌شود. در جریان بازی باید با کشتن زامبی‌ها سکه‌هایی را جمع‌آوری کنید که از آنها به روی زمین می‌افتد. سکه‌های جمع‌آوری شده در ادامه به شما امکان خریداری سلاح‌های جدید یا ارتقاء شخصیت‌های داستان را می‌دهد. با نگاهی به لیست بازی‌ها، شاهد حضور بیش از ۳۰ سلاح قدرتمند هستیم که هر کدام از آنها ویژگی‌های منحصر به فردی دارند.

بازی Zombie Age 3 از نظر محتوا، امکانات بیشتری را در اختیار بازیکنان می‌گذارد. به عنوان مثال، بازی بیش از ۲۰ شخصیت دارد که هر کدام از آنها دارای توانایی‌های ویژه‌ای هستند و شما می‌توانید با جمع کردن سکه‌ها شخصیت مورد علاقه خود را ارتقاء دهید. رابطه کاربری این بازی زامبی‌محور نقشه‌ای کوچک دارد که می‌توانید ماموریت‌ها را قبل از ورود به بازی با توجه به درجه سختی آسان تا مشکل انتخاب کنید. برخی از ماموریت‌ها نیاز به سطح بالاتری دارد که باید با انجام ماموریت‌های بیشتر سطح‌تان را افزایش دهید. با ورود به بخش تجهیزات سلاح، Boost یا حتی موتور برای خریداری ارائه شده است که در کنار قابلیت استخدام نیروهای جدید، هرکدام در جایگاه خود برای موفقیت در انجام ماموریت مهم هستند. از دیگر ویژگی‌های بازی می‌توان به رویدادها اشاره کرد. رویداد‌ها به کشتن تعداد مشخصی از یک زامبی مشخص خلاصه می‌شوند و با دستیابی به هدف،‌ سکه و تجهیزات بیشتری را به دست می‌آورید.

یکی از ویژگی‌هایی که Zombie Age را محبوب می‌کند، طراحی کارتونی شخصیت‌ها و محیط است که در سومین شماره نیز این طراحی‌ها ادامه پیدا کرده است. خشونت بی حد اندازه بازی و درو کردن زامبی‌ها مانند دو شماره قبل با قدرت حفظ شده و گاهی اوقات حتی کمی بیش از اندازه به نظر می‌رسد. صداگذاری متفاوت سلاح‌ها، هرچند می‌توانستند کامل‌تر باشند اما در مجموع راضی کننده هستند.

بخش مهم دیگر اهداف بازی هستند که با ورود به ماموریت‌ها می‌توانید آنها را آزاد کنید. انبوهی از مراحل، حالت‌های مختلف بازی، باس‌های متنوع و در نهایت زامبی‌ هایی با طراحی زیبا که هر کدام در جای خود انیمیشین‌های بعضا خنده داری دارند، تجربه بازی Zombie Age 3 را بیشتر و بیشتر جذاب می‌کنند. اگر به دنبال یک ماجراجویی جذاب در دنیای آخرالزمانی هستید و موفق شده‌اید بعد دو شماره هنوز زنده بمانید، حتما بازی Zombie Age 3 را دانلود و نصب کنید.

دانلود بازی Zombie Age 3


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده