// سه شنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۹

معرفی بازی موبایل Cube Escape: Harvey's Box

بازی اندروید و آیفون Cube Escape: Harvey's Box مجموعه‌ای از معماهای مختلف است که باید با حل آنها به هدف نهایی برسید.

استودیوی راستی لیک (Rusty Lake) از آن دست استودیوهای متفاوت است که اصولا بازی‌هایش مورد پسند هر بازیکنی قرار نمی‌گیرد. ماجراجویی‌های این استودیو الگوریتم ساده‌ای دارند و از مجموعه اهدافی تشکیل می‌شوند که باید به مرور به آنها برسید. یکی از مجموعه‌های این استودیو، Cube Escape است که در ۹ بازی متفاوت با نام‌های مختلف برای اندروید و iOS عرضه شده است. در این معرفی بازی موبایل قصد داریم تا بازی Cube Escape: Harvey's Box از این سری را معرفی کنیم. داستان بازی در سال ۱۹۶۹ روایت می‌شود؛ جایی که هاروی، شخصیت اصلی داستان، در جعبه‌‌ای که به سمت راستی لیک در حرکت است به دام افتاده و حال نوبت شما است تا به دنبال راهی برای خروج او بگردید.

بازی Cube Escape: Harvey

بازی از مجموع معماهای ساده ساخته شده است

از جمله نکاتی که همان ابتدا نظر بازیکن را به سوی خودش جلب می‌کند، سادگی محیط بازی و موسیقی متفاوت آن است. رابط کاربری بازی بسیار ساده است و باید با ضربه روی پیکان‌هایی که در گوشه‌های تصویر قرار دارد، چهار گوشه جعبه را مشاهده کنید. تعامل با اشیاء مهمترین ویژگی مجموعه Cube Escape است و باید با ضربه زدن به اشیاء موجود در تصویر، سعی کنید تا راهی را برای پیشبرد گیم‌پلی و یافتن ویژگی‌های جدید پیدا کنید. به عنوان مثال،‌ با کوبیدن روی جعبه کبریت می‌توانید کبریتی را برای استفاده در آینده بردارید؛ یا از طرف دیگر، تکه‌ کاغذ‌های پاره‌شده در نقاط مختلف جعبه، حاوی یادداشت‌هایی هستند که باید با استفاده از آنها راهی را برای باز کردن بسته‌ای قفل‌شده پیدا کنید.

مهم‌ترین ویژگی Cube Escape در کنار سادگی گیم‌پلی، سادگی معماها است که با ریزه‌کاری‌هایی کوچک به چالش‌هایی سرگرم‌کننده تقسیم شده‌اند. اینکه می‌دانید تمام پاسخ‌ها در مقابل‌تان است و تنها باید با تعاملی نزدیک با اشیاء، به آنها دسترسی پیدا کنید بسیار جذاب است. موسیقی بازی نیز در نوع خود مرموز است و البته با جو کلی بازی اندروید و آیفون Cube Escape: Harvey's Box هماهنگی دارد. البته نباید فراموش کرد که این بازی تنها یکی از ۹ بازی مجموعه Cube Escape است. از سوی دیگر، راستی لیک به غیر از دو بازی جدید که با نام استودیو منتشر کرده، سایر بازی‌ها را به صورت کاملا رایگان در اختیار بازیکنان گذاشته است. شما اکنون می‌توانید معرفی بازی موبایل Rusty Lake: Roots را در سایت زومجی مطالعه کنید.

Cube Escape: Harvey

اگر به دنبال یک سرگرمی کوتاه مدت و متفاوت با سایر بازی‌های موبایل هستید، حتما سری بازی Cube Escape را در لیست بازی‌های آینده‌ی خود قرار دهید. تعامل ساده با محیط و حجم کم بازی، ساخته Rusty Lake را به گزینه‌ای مناسب برای علاقمندان به پازل تبدیل کرده است. در صورتی که در نهایت به بن‌بست خوردید، اصلا نگران نباشید؛ زیرا توسعه‌دهنده ویدیوهای آموزشی کاملی را برای راهنمایی بازیکنان، روی وب‌سایت رسمی مجموعه Cube Escpae قرار داده است. در صورت تمایل می‌توانید معرفی هشت بازی دیگر Cube Escape را در سایت زومجی مطالعه کنید.


دانلود بازی Cube Escape: Harvey's Box


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده