// شنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۲

معرفی بازی موبایل Rusty Lake: Roots

بازی Rusty Lake: Roots با پیچیدگی و معما‌های بسیار هوشمندانه خود به همراه چاشنی ترس، شما را وارد داستانی هیجان‌انگیز و پر استرس می‌کند.

دریاچه زنگ‌زده، پاییز ۱۸۶۰

جیمز واندربوم در حالی‌که عمویش در شرایط مرموزی کشته شده است، وارد دریاچه زنگ‌زده می‌شود. جیمز تنها وارث عموی خود است. او نمی‌دانست که این اتفاقات چگونه زندگیش را تغییر خواهد داد.

این‌ها جملاتی است که در اول داستان بازی  Rusty Lake: Roots به وسیله راوی به گوش شما می‌رسند.

از نظر من بازی‌هایی در سبک اشاره و کلیک برای تلفن‌های همراه، اگر از داستانی جذاب بهره‌مند باشند می‌توانند یکی از بهترین بازی‌های تلفن همراه به‌حساب بیایند. 

سری بازی‌های Rusty Lake و Cube Escape با یک استدیو سازنده به همین نام (Rusty Lake) توانسته‌اند با داستان تاریک و وهم‌آلود خود در کنار بازی‌های بزرگ شرکت بیگ فیش گیم قرار بگیرند.

تاریخچه این سری از بازی‌ها به سال ۲۰۱۵ بر‌می‌گردد که اولین قسمت از بازی مکعب فرار به نام دریاچه منتشر شد. بعد از انتشار این نسخه از بازی و استقبال خوب کاربران ۵ نسخه دیگر در همان سال که همگی با هم در ارتباط هستند عرضه شد و بعد از آن دیگر خبری از بازی مکعب فرار نبود تا لحظه‌ای که خبر انتشار بازی جدیدی به اسم Rusty Lake: Hotel درست بعد از سه ماه، در سایت‌ها پخش شد. این بازی به گفته ناشر آن، یک اثر مستقل و در عین حال با کمی ارتباط نسبت به مکعب فرار بود. Rusty Lake: Hotel داستان هتلی در وسط یک دریاچه زنگ‌زده در سال ۱۸۹۳ را روایت می‌کند که توسط کارکنان عجیب‌الخلقه و مرموزی اداره می‌شود. شما به عنوان بازیکن باید برای ۵ مهمان ویژه در هتل غذا درست کنید، اما این کار به این سادگی‌ها هم نیست و این قضیه شما را وارد داستان قتلی کاملا مرموز می‌کند!

پس از گذشت دو ماه از انتشار این بازی استدیو سازنده دوباره به سراغ مجموعه مکعب فرار رفته و دو نسخه دیگر از این سری را روانه بازار کرد که در ادامه داستان مکعب فرار بود و ربط‌هایی هم با اولین نسخه از دریاچه زنگ‌زده داشت و طرفداران را دچار سردرگمی زیادی می‌کرد تا این‌که بعد از ۶ ماه استراحت، نسخه جدیدی به نام Rusty Lake: Roots عرضه شده و بازی‌کنان را از انتظار برای یک نسخه جدید از این سری که همیشه بعد از دو تا سه ماه عرضه می‌شد، بیرون آورد.

Rusty Lake: Roots سی و سه سال قبل‌تر از نسخه پیشین خود اتفاق می‌افتد و روایت‌گر شخصی به نام جیمز واندربوم است که به تازگی تنها وارث عموی کشته شده خود در دریاچه‌زنگ‌زده شده است. جیمز با وارد شدن به این دریاچه متوجه اتفاقات عجیبی می‌شود. او دانه‌ای پیدا می‌کند که با کاشتن آن همه چیز به‌هم می‌ریزد. بازی از اتمسفر ترس و فضایی توهم‌گونه استفاده کرده تا بازیکن را هرچه بیشتر وارد فضای خود بکند. وجود ۱۲ شخصیت در این نسخه نشان از داستانی پر تلاطم و پیچیده را دارد.

محیط بازی بسیار ساده طراحی شده، اما به لطف وجود معماهایی بسیار فکر شده و پر جزییات شما را هرگز از بازی کردن خسته نمی‌کند.

برای آشنایی با تمامی نسخه‌های این مجموعه لیستی را برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم (توجه داشته باشید که این لیست به ترتیب سال و ماه انتشار بازی‌ها نوشته شده است.)

  • Cube Escape: The Lake
  • Cube Escape: Seasons
  • Cube Escape: Arles
  • Cube Escape: Harvey's Box
  • Cube Escape: Case 23
  • Cube Escape: The Mill
  • Rusty Lake Hotel
  • Cube Escape: Birthday
  • Cube Escape: Theatre
  • Rusty Lake: Roots

بازی Rusty Lake: Roots با امتیاز عالی ۴.۹ از پلی‌ استور یکی از پرمخاطب‌ترین عنوان‌های عرضه شده برای تلفن‌های هوشمند به حساب ‌می‌آید.

شما می‌توانید این بازی را با قیمت ۲.۹۹ دلار از گوگل‌ پلی و آیتونز برای گوشی اندروید یا iOS خود خریداری کنید.

خرید بازی Rusty Lake: Roots از پلی‌استور | خرید از آیتونز

برای اطلاع از مشخصات فنی، قیمت گوشی و دیگر موارد لازم برای خرید موبایل می‌توانید از بخش محصولات زومیت استفاده کنید و به‌روزترین قیمت گوشی سامسونگ، قیمت گوشی شیائومی، قیمت گوشی هواوی و قیمت آیفون را در این بخش مشاهده کنید؛ همچنین علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق و پاسخ به پرسش‌های شما، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده