// پنجشنبه, ۳۱ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Crossroad Crash

بازی اندروید و آیفون Crossroad Crash در کمال سادگی سعی دارد تا بازیکنان را مجبور به هدایت هدفمند ترافیک کند.

امروزه دیگر بازی‌های بسیاری را با موضوع رانندگی شاهد هستیم. گاهی در بازی آسفالت سوار برخودرو شده و به رقابتی نفس‌گیر با سایر رانندگان می‌رویم و گاهی نیز در بازی Does Not Commute با رساندن افراد به جایی که می‌خواهند بروند داستان زندگی شخصیت‌ها را می‌سازیم. البته دوربین بالا در بازی‌های اندروید و آیفون دیگر امری عادی شده و در بسیاری از بازی‌ها نظیر Dead Venture بازیکنان از دید بالا رانندگی و به ماجراجویی می‌پردازند. اکنون قصد دارم تا بازی متفاوتی را با موضوع رانندگی اما نه در نقش یک راننده معرفی کنم. استودیوی Two Beards با انتشار بازی Crossroad Crash برای گوشی‌های موبایل،‌ بازیکنان را به روشی دیگر به چالش می‌کشد.

بازی Crossroad crash

بازی در مجموع دارای هشت نقشه متفاوت در هشت شهر بزرگ جهان است.

تصادف در چهارراه یا Crossroad Crash همانطور که از نامش پیداست در یکی از چهارراه‌های شهرهای بزرگ نظیر لندن، نیویورک یا سان فرانسیسکو دنبال می‌شود. جایی که خودروها بدون دقت به علائم راهنمایی رانندگی با سرعتی سرسام‌آور وارد چهارراه شده و این شما هستید که باید مانع برخورد آنها به یکدیگر شوید. کل گیم‌پلی در دو حرکت خلاصه می‌شود. اول لمس خودرو و سرعت بخشیدن به خودروها یا دوم انجام ندادن هیچ کاری و تنها تماشای عبور آرام خودرو در نمایشگر. هر چند در ابتدا تنها خودروهای کمی از چهار راه عبور می‌کنند اما تنها با گذشت ۱۰ خودرو تازه چالش اصلی آغاز می‌شود. سواری، وانت یا اتوبوس بخشی از خودروهایی هستند که هرکدام با رنگی متفاوت وارد چهارراه شده و شما باید نهایت دقت را برای سرعت بخشیدن به هر یک از آنها داشته باشید.

در صورت برخورد هر وسیله نقلیه با دیگری به سرعت شکست خورده و باید برای پرداخت سکه بیشتر یا بازگشتن به منوی اصلی بازی تصمیم گیری کنید. مانند بسیاری از بازی‌های رایگان Crossroad Crash نیز دارای تبلیغات‌ها و خریدهای درون برنامه‌ای است. با مشاهده ویدیوی بیشتر یا ورود به حساب کاربری فیس‌بوک می‌توانید سکه بیشتری را برای آزادسازی شهر‌های جدید با چهره‌ای کاملا متفاوت دریافت کنید. از سوی دیگر با عبور موفق هر خودرو از چهارراه یک سکه را دریافت می‌کنید در نتیجه هرچند بحث رقابت در لیدربورد اهمیت بسیاری دارد اما برای تنوع نیز باید سکه‌ی بیشتری را به دست بیاورید. هر نقشه ظاهر و خیابان‌های متفاوتی را برای بازیکنان مهیا می‌کند. به عنوان مثال، در حالی که در شهر سان‌فرانسیکو شاهد چهار راهی دو طرفه هستیم. در شهر نیویورک خیابان‌ها به بزرگراه تبدیل شده و ترافیک بازی نیز افزایش می‌یابد.

بازی Crossroad crash

طراحی محیط بازی نیز زیبا به نظر می‌رسید. البته بعد از محبوب شدن بازی‌هایی مانند بازی Crossy Road دیگر بسیاری از توسعه‌دهندگان به سمت ساخت بازی‌های مشابه با حال و هوایی Crossy Road روی آورده‌اند که Crossroad Crash نیز از این قاعده مستثنی نیست. محیط کارتونی بازی در مجموع زیبا و با روند بازی هماهنگی دارد. اگر به‌ دنبال یک سرگرمی کوتاه مدت هستید و می‌خواهید کمی با یک بازی کم حجم سرگرم شوید، بازی Crossroad Crash گزینه‌ی مناسبی خواهد بود. استودیوی Two Beards توانسته با سوژه قرار دادن ترافیک شهری یک بازی بی‌پایان را برای تجربه در گوشی‌های موبایل ارائه دهد که هرچند به نظر نمی‌رسد زیاد اعتیادآور باشد اما تجربه‌ی آن خالی از لطف نیست.

دانلود بازی Crossroad Crash


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده