نویسنده: نیما فرشین
// دوشنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۲۳

معرفی بازی موبایل ایرانی «نبرد زیرزمینی»؛ سفر به اعماق زمین در کنار آقا هومن

نبرد زیر زمینی یک بازی فکری اندروید است که توسط شرکت فاضلاب تهران توسعه یافته و قصد دارد با استفاده از این بازی اندکی از زحمات کارمندان این شرکت  را به تصویر بکشد. در ادامه به معرفی این بازی جذاب می‌پردازیم. با زومجی همراه باشید.

«نبرد زیرزمینی» بازی به شدت جذاب و نوآورانه‌ای است. طبق داستان در نظر گرفته شده برای بازی، در نقش آقا هومن ظاهر می‌شوید که به دلیل باکتری‌های موجود در آب آلوده تهران، در معرض بیماری پوستی قرار گرفته است. از طرفی نامزد آقا هومن، بی خبر از همه جا قصد دارد برای آشنایی بیشتر پا به خانه وی بگذارد و او را ملاقات کند. حال وقت آن رسیده که کاراکتر بازی دست به کار شود و علاوه بر درمان بیماری خود به وضع لوله کشی تهران نیز کمک کند. بازی قوانین ساده‌ای دارد. در هر مرحله لوله‌هایی با اشکال مختلف و به هم ریخته روی صفحه ظاهر می‌شوند که باید با ضربه زدن به هر یک، آن‌ها را در شرایط مناسب خود قرار دهید. اما هر کدام از این مراحل قوانین خاص خود را دارند. برخی از این کارها باید در زمانی محدود به پایان برسند و در برخی دیگر باید با کمترین حرکت ممکن لوله‌ها را در وضعیت مناسب خود قرار دهید. در پایان هر مرحله نیز به شما امتیاز‌هایی بر اساس عملکردتان داده می‌شود که تقریبا تاثیر خاصی بر بازی ندارند.

nabarde zir zamini 2

اما مراحل بازی تنها به چرخاندن چند لوله در یک محیط دو بعدی ختم نمی‌شوند. در برخی از مراحل برای نصب لوله‌های بیشتر در زیر شهر تهران باید به حفاری زمین بپردازید. در ابتدای این مراحل می‌بایست فضای خالی موجود در زیر زمین را شناسایی کرده و پس از آن عملیات حفر را آغاز کنید. در این مراحل سنگ‌هایی با سه رنگ مختلف در تصویر ظاهر می‌شوند که برای از بین بردن هر کدام باید با دقت تمام آن‌ها را شناسایی کنید. به این منظور در سمت راست صفحه سه گزینه بر اساس نوع سنگ‌ها در اختیارتان قرار گرفته که با ضربه روی هر کدام از آن‌ها بر اساس سنگ مورد نظر می‌توانید به حفر زمین ادامه دهید.

nabarde zir zamini 1

در کنار گیم‌پلی خوب «نبرد زیرزمینی»، بازی از طراحی بسیار خوبی نیز برخودار است و به هیچ عنوان باعث خستگی چشم کاربر نمی‌شود. در پایان باید از شرکت فاضلاب تهران و تیم توسعه‌دهنده بازی به دلیل شور و اشتیاقی که برای توسعه این بازی به خرج داده‌اند، تشکر کرد. علاوه بر این، اثر مورد بحث به شدت بازی خوش‌ساخت و سرگرم کننده‌ای است و توان آن را دارد که برای ساعاتی متمادی شما را به خود سرگرم کند.

دانلود از کافه بازار


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده