نویسنده: امیر دهقانی
// جمعه, ۱۳ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۰

معرفی بازی موبایل «فرا گوسفند» : گوسفند بپرانید

اگر جزو کسانی باشید که حامی و پیگیر بازی‌سازان ایرانی هستند، حتماً مدتی بازی «مرغ‌ها اعصاب ندارند» روی صفحه گوشی شما جا خوش کرده بود و اوقات شادی را با این بازی خوش‌ساخت داشتید. این بار نیز همان سازنده دست به معرفی بازی زیبا و رنگارنگی به نام «فرا گوسفند» زده‌ است.

با توجه به وضعیت رقابتی صنعت نوپای گیم در ایران و کپی‌برداری آشکار و بدون خلاقیت برخی محصولات داخلی از بازی‌های خارجی، گهگاه شاهد انتشار محصولات بدیع و باکیفیت، از طرف برخی شرکت‌ها و گروه‌های مستقل ایرانی هستیم که متأسفانه پشتوانه و حامی خاصی ندارند و گاهی به همین دلیل این استعداد و ایده‌ها کم‌کم کمرنگ و گاهی ناپدید می‌شوند. Super Sheep «فرا گوسفند» بازی جدیدی از استودیو اپینو است؛ بازی‌ای كه به گفته سازنده آن از سبک كنترل تلفیقی و منحصربه‌فردی بهره می‌برد.logo_2

روند بازی بسیار ساده است و داستان خاصی را دنبال نمی‌کند. فرا گوسفند فقط در مورد گوسفندی است متفاوت كه قصد پرش از لبه‌ی یك كوه بلند را دارد و بازیكن در نقش ناجی او باید با روش‌های مختلف از سقوطش جلوگیری كند. همانند بازی قبلی Appinu، این بازی نیز در سبک Arcade یا رکوردی طراحی ‌شده است که دارای دو حالت اصلی ركوردی (بر اساس متر) و مد زمان‌دار است كه رکوردهای هرکدام به‌صورت مجزا ثبت می‌شوند و شما می‌توانید با ثبت رکورد خود، دوستان و حتی دیگر بازیکنان این بازی را به چالش دعوت کنید.

ption id="attachment_115937" align="alignleft" width="171"] داش مشتی، از گوسفندهای بازی

کاراکترها و محیط بازی از گرافیک دوبعدی فلت دیزاین بهره می‌برد که در عین سادگی، به کلیه جزئیات، رنگ‌آمیزی و هارمونی فکر و کار شده است که دقت و سلیقه سازنده بازی را ثابت می‌کند. بازیکن از همان ابتدای بازی تا وقتی‌که بازی تمام می‌شود در هیچ‌کدام از صحنه‌ها با یکنواختی مواجه نمی‌شود و هر محیطی تازگی خودش را دارد. واقعاً می‌توانیم بگوییم این بازی از آن بازی‌هایی است که تفاوت‌های اساسی با بازی‌های هم رده خود دارد. همچنین از ویژگی‌های دیگر بازی می‌توان به حجم کم بهینه‌شده و عملکرد نرم و روان اشاره کرد که حتی توانایی اجرا بر روی گوشی‌هایی با اندروید ۲.۳ را نیز دارد.

این بازی اواخر فروردین ماه بر روی پلتفرم اندروید در دسترس خواهد بود. برای اطلاع از جزئیات و طرح‌های آماده‌شده بازی می‌توانید به کانال تلگرام این بازی به آدرس https://telegram.me/appinu یا صفحه اینستاگرام آن به آدرس https://www.instagram.com/appinu مراجعه کنید.

 

 

کلیه اطلاعات و تصاویر توسط استودیو اپینو به صورت اختصاصی در اختیار زومجی قرار گرفته است.

دانلود از کافه بازار

تهیه شده در زومجی


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده