نویسنده: مهرداد داودی
// چهار شنبه, ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۲۵

پوسترهای جدید شخصیت های فیلم Space Jam: A New Legacy

پوسترهای جدید فیلم لایواکشن Space Jam: A New Legacy با بازی لبران جیمز منتشر شدند.

فیلم لایواکشن Space Jam: A New Legacy به‌زودی به‌عنوان قسمت جدید فیلم Space Jam محصول ۱۹۹۶ به‌نمایش درخواهد آمد. به‌تازگی پوسترهایی از شخصیت‌های فیلم لایو اکشن Space Jam: A New Legacy منتشر شده است. این فیلم لایواکشن قرار است در تاریخ ۱۶ ژوئیه (۲۵ تیر) به‌صورت همزمان در سالن‌های سینما و HBO Max اکران و پخش شود. برای آشنایی با انیمیشن جدید 2021 مقاله ما را مطالعه کنید. 

تصمیم اولیه برای ساخت لایواکشن جدید اسپیس جم حدود بیست سال پیش گرفته شد و پروسه ساخت این فیلم بالاخره از سال ۲۰۱۴ آغاز شد. کارگردان اسپیس جم در ابتدا جاسیتن لین بود اما وی به‌ دلایل نامشخصی از پروژه جدا شد و ترنس نانس جایگزین وی شد. نانس پس از مدتی به‌دلیل اختلاف نظرهای خلاقانه با استودیو برادران وانر از پروژه استعفاء داد تا درنهایت ملکوم دی. لی کارگردانی فیلم جدید اسپیس جم را برعهده بگیرد. تهیه‌کننده اسپیس جم نیز رایان کوگر است.

داستان Space Jam: A New Legacy درباره لبران جیمز و پسرش دام است. جیمز و پسرش خود را مبحوس در یک جهان واقعیت مجازی می‌بایند که توسط یک هوش مصنوعی کنترل می‌شود. لبران جیمز برای رهایی خود و پسرش از این جهان، باید تیم شلخته‌ی لونی تونز شامل باگزبانی، دافی داک، میگ‌میگ، توئیتی و دیگران را برای یک مسابقه بسکتبال آماده کند تا دربرابر تیمی از بازیکنان دیجیتالی به‌رهبری هوش مصنوعی مذکور قرار بگیرند.

فهرست بازیگران فیلم اسپیس جم علاوه‌بر لبران جیمز، سوپراستار تیم لس‌آنجلس لیکرز، شامل بسکتبالیست‌های دیگری هم می‌شود. دیمین لیلارد از تیم پورتلند تریل بلیزرز، آنتونی دیویس و کایل کوزما از لس‌آنجلس لیکرز، کلی تامپسون و دریماند گرین از گلدن استیت واریرز، کایری اروینگ از بروکلین نتس، کریس پال از فینیکس سانز، دیانا تاوراسی از فینیکس مرکوری و چینِی و ننکا اوگومیکی از لس‌آنجلس اسپارکز در این فیلم حضور دارند. همچنین سنیکا مارتین-گرین نقش همسر لبران جیمز را بازی خواهد کرد.

فیلم اصلی Space Jam در سال ۱۹۹۶ با همکاری مایکل جردن و لونی تونز ساخته شد و به‌فروش ۲۳۰ میلیون دلار نیز دست پیدا کرد. در آن فیلم به‌جز مایکل جردن، اسطوره دنیای بسکتبال، با دیگر بسکتبالیست‌های نامداری مانند لری برد، چارلز بارکلی و پتریک اوینگ همکاری شده بود. پوسترهای لایواکشن جدید اسپیس جم را در زیر تماشا کنید.

لبران جیمز و باگز بانی در پوستر Space Jam: A New Legacy

دافی داک یا جوجه اردک زشت در Space Jam: A New Legacy

میگ میگ در پوستر Space Jam: A New Legacy


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده