نویسنده: فریده صالحی
// سه شنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۲۰

مانگای Assassin's Creed: Blade of Shao Jun معرفی شد

مجموعه Assassin's Creed: Blade of Shao Jun، یک مانگا براساس بازی‌های ویدیویی اساسینز کرید است که در ماه فوریه سال آینده میلادی توسط مینوجی کوراتا منتشر می‌شود.

در جدیدترین اخبار دنیای کمیک، Assassin's Creed: Blade of Shao Jun یک مانگا به قلم مینوجی کوراتا براساس سری بازی ویدیویی محبوب Assassin's Creed است. این مانگا قرار است به‌صورت محلی در ماه فوریه سال آینده میلاد توسط شرکت ویز مدیا در ایالات متحده منتشر شود. Blade of Shao Jun داستان شائو جون را دنبال می‌کند که یک استاد قاتل در محفل برادری قاتل‌های چینی محسوب می‌شود. این شخصیت در طی دهه ۱۵۰۰ زندگی می‌کرده است. داستان این مانگا در سال ۱۵۲۶ جریان دارد و ماجرای شائو جون، آخرین قاتل چین، را حکایت می‌کند. او در این داستان به وطن خود بازمی‌گردد تا انتقام آن افرادی را که به‌دست امپراطور جدید کشته شدند، بگیرد.

به عبارت دیگر می‌توان اینطور گفت که داستان این مانگا در همان برهه زمانی بازی Assassin's Creed Chronicles: China که در سال ۲۰۱۵ عرضه شده بود، جریان دارد؛ اولین قسمت زیرمجموعه بازی‌های Assassin's Creed Chronicles که در این داستان هم شائو جون، نقش شخصیت اصلی را داشت. همچنین داستان این مانگا مربوط‌به ۲ سال بعد از ماجراهای انیمیشن کوتاه Assassin's Creed: Embers می‌شود که در سال ۲۰۱۱ منتشر شده بود؛ در این انیمیشن کوتاه ما شاهد این هستیم که شائو جون به اروپا می‌رود و با قاتل افسانه‌ای و بسیار محبوب یعنی اتزیو آئودیتوره ملاقات می‌کند. داستان Blade of Shao Jun در ابتدا در مجله Sunday GX منتشر شده بود.

این داستان اولین‌بار در ماه اکتبر سال ۲۰۱۹ در قالب Assassin's Creed: China منتشر شد. بعد هم نسخه جمع‌آوری شده‌ی آن اوایل تابستان جاری در کشور ژاپن عرضه شد. شما در انتهای این مطلب می‌توانید تصویر جلد این مانگا و همچنین خلاصه رسمی آن که توسط شرکت ویز منتشر شده، مشاهده کنید. نویسندگی و طراحی تصاویر این مانگا برعهده مینوجی کوراتا بوده است. براساس برنامه‌ریزی‌ها، ولوم اول مانگای Assassin's Creed: Blade of Shao Jun قرار است در تاریخ ۱۶ فوریه ۲۰۲۱ (۲۸ بهمن ۱۳۹۹) از طرف شرکت ویز مدیا عرضه شود. خلاصه رسمی این مانگا به شرح زیر است:

یک مانگای جذاب و فوق‌العاده که براساس بازی ویدیویی Assassin’s Creed Chronicles: China که توسط شرکت یوبیسافت ساخته شده، نوشته شده است؛ در این کتاب ما شاهد قاتل نمادین کشور چین یعنی شائو جون خواهیم بود. این کتاب داستانی را رونمایی می‌کند که جهان را در خود فرو خواهد برد. اتفاقات مانگا در سال ۱۵۲۶ میلادی جریان دارد و کشور چین توسط امپراطوری بزرگ مینگ اداره می‌شود. با اینکه امپراطوری در حال شکوفا شدن است، اما خبر سیاست‌های پاکسازی این امپراطوری جدید در سرتاسر کشور گسترده شده است و آشفتگی بزرگی در حال شکل گرفتن است. شائو جون با نابود شدن دوستان و هم‌رزمانش تبدیل به آخرین قاتل کشور چین می‌شود. او بعد از فرار کردن به سمت اروپا، حالا تک و تنها به وطن خودش بازگشته است. هدف او هم چیزی نیست جز: انتقام گرفتن.

پوستر جلد قسمت اول مانگای Assassin


منبع cbr
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده