// دوشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۳۰

دو بازی Doom و Skyrim روی دستگاه تست بارداری اجرا شدند

یک برنامه‌نویس توانسته است دو بازی Doom و Skyrim را روی یک تست بارداری اجرا کند.

اجرا کردن بازی Doom روی چیزهای مختلف به یک شوخی اینترنتی تبدیل شده است. کاربران سعی کرده‌اند بازی Doom را روی هر چیزی که مادربرد دارد از فناوری‌های قابل پیش‌بینی مانند دستگاه‌های Zune و iPod گرفته تا دستگاه‌های غیر منتظره‌ای مانند یخچال اجرا کنند. در طی جدیدترین اخبار متوجه شدیم که یک کاربر توانسته است این بازی تیراندازی وحشیانه جان رومرو (John Romero) را روی یک دستگاه آزمایش بارداری اجرا کند.

Foone،‌ برنامه‌نویس پشت این پروژه آزمایشی، توسط یك شركت Patreon پشتیبانی مالی می‌شود و نتایج آزمایش‌های خود را در توییتر منتشر می‌کند. فیلم‌های اخیر او که در توییتر پست شده‌اند این بازی کلاسیک را نشان می‌دهد که روی یک تست آزمایش استاندارد بارداری در خانه اجرا شده است و ازطریق صفحه کلید خارجی کنترل می‌شود.

این بازی روی یک نمایشگر کوچک ۱۲۸ × ۳۲ پیکسلی اجرا می‌شود و اگر حسابی دقت کنید می‌توانید آنچه را که در این مانیتور کوچک اتفاق می‌افتد، تشخیص دهید. در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید.

کاربر Foone همچنین موفق شده است بخش مقدمه Skyrim را روی یکی از این دستگاه‌ها اجرا کند. وی قصد دارد پس از اینکه نحوه اجرای نسخه‌های پایدارتر بازی‌ها را متوجه شد، ویدیوهای راهنمای چگونگی اجرای این فرایند را منتشر کند.

البته اجرای بازی‌ها روی چنین دستگاهی، نیازمند یک اصلاحات سخت‌افزاری است. در ادامه می‌توانید ویدیو مربوط به این اقدام Foone را تماشا کنید:


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده