نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۱

مراحل فیلمبرداری فیلم The Batman هنوز متوقف است

با وجود انتشار خبرهایی مبنی بر از سرگیری تولید فیلم The Batman بدون رابرت پتینسون، اما گزارش جدید می‌گوید تولید این فیلم هنوز متوقف باقی مانده است.

از روز دوشنبه این هفته مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم The Batman (بتمن) در بریتانیا از سر گرفته شد، اما شب گذشته در ابتدا اعلام شد به علت مثبت شدن تست کرونا یکی از اعضای تیم تولید، مراحل فیلم‌برداری و تولید این فیلم دوباره متوقف شده است. بااین‌حال، خیلی زود مشخص شد که رابرت پتینسون، بازیگر نقش بروس وین، درواقع شخصی است که تست کرونای وی مثبت بوده و او اکنون در قرنطینه حضور دارد. حال امروز خبری منتشر شد مبنی بر اینکه مراحل تولید قسمت جدید فیلم Batman دوباره از سرگرفته شده است، اما بدون حضور ستاره اصلی فیلم. ورایتی در ابتدا به نقل از دیلی میل امروز گزارش داد که با وجود عدم حضور پتینسون، مراحل تولید فیلم بدون حضور وی در استودیوی فیلمسازی برادران وارنر در لیوزدن در بریتانیا از سر گرفته شده است.

رابرت پتینسون در لباس بتمن در فیلم The Batman

طبق این گزارش، مت ریوز، کارگردان فیلم The Batman در تلاش است تا جایی که می‌تواند بدون پتینسون تولید فیلم را پیش ببرد. پتینسون برای درمان قرار است ۱۴ روز در قرنطینه باشد. گفته می‌شود که تیم تولید در نظر دارند تا بیشتر بخش‌های مربوط‌به بتمن را با استفاده از بازیگر بدلکار فیلم‌برداری کنند. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، ورایتی اعلام کرده است که فیلم‌برداری فیلم بتمن هنوز متوقف است. ورایتی با به‌روزرسانی گزارش خود براساس گفته‌های منابع نزدیکش به پروژه اعلام کرد که مراحل تولید فیلم The Batman همچنان متوقف است. طبق این گزارش، کسانی که روی سازه‌ها و بخش‌های مختلف پشت صحنه فیلم مشغول به فعالیت بوده‌اند، به کار خود در استودیوی فیلمسازی برادران وارنر روی تکمیل مابقی سازه‌ها و بخش‌های فیلم بتمن ادامه خواهند داد.

بااین‌حال، افرادی که با پتینسون در ارتباط بوده‌اند که شامل بازیگران و اعضای تیم تولید می‌شود، قرار است دو هفته در قرنطینه حضور داشته باشند و پس از پایان دوره ۱۴ روزه و با منفی بودن تست کرونا آن‌ها، تولید فیلم The Batman پس از دو هفته از سر گرفته خواهد شد. همچنین هنوز مشخص نیست که پتینسون دارای علائم ابتلا به ویروس کرونا بوده یا خیر و برادران وارنر هنوز واکنش رسمی به این موضوع نداشته است و تنها به این موضوع که یکی از اعضای تیم تولید به ویروس کرونا مبتلا شده، بسنده کرده است.

فیلم The Batman برای اکران در تاریخ ۱ اکتبر ۲۰۲۱ (۹ مهر ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است.  فیلم‌برداری فیلم Batman حدود ۵ ماه متوقف بوده است و این فیلم ابرقهرمانی از دنیای DC هنوز دارای ۱۱ هفته دیگر برنامه برای فیلم‌برداری است. همچنین ریوز پیش از این تایید کرده بود که تنها ۲۵ درصد از فیلم بتمن فیلم‌برداری شده است. پیش از این در حاشیه رویداد دیجیتالی DC FanDome، اولین تریلر رسمی فیلم The Batman (بتمن) منتشر شد.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده