نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۹ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۵

حالت زامبی بازی Call of Duty: Black Ops Cold War رسماً معرفی شد

اکتیویژن با انتشار اولین ویدیوی رسمی از حالت زامبی بازی Call of Duty: Black Ops Cold War، از مود Zombies در این بازی رونمایی کرد.

مود زامبی بازی Call of Duty: Black Ops Cold War به همراه نمایش اولین ویدیوی رسمی آن معرفی شد. این نخستین باری نیست که این حالت در بازی جدید کالاف دیوتی نیز مشاهده می‌شود؛ اما تاکنون تمامی اطلاعاتی که از این بخش منتشر شده بود، به تیزرها و اطلاعات فاش شده محدود می‌شد. بنابراین، انتشار این تریلر به منزله رونمایی رسمی اکتیویژن، ریون سافتور (Raven Software) و Treyarch از حالت زامبی در جدیدترین قسمت از سری CoD است. قبلاً به‌صورت جداگانه به حالت‌های چندنفره و کمپین داستانی بازی نیز پرداخته شده بود.

در ادامه می‌توانید این ویدیوی حدوداً ۹ دقیقه‌ای را تماشا کنید. همان‌طور که مشاهده می‌کنید، این تریلر علاوه‌بر نمایش اولین تصاویر از حالت زامبی در بازی Black Ops Cold War قسمت‌هایی از گیم‌پلی بازی را نیز به تصویر می‌کشد. علاوه‌بر این تصاویر، توسعه‌دهندگان بازی توضیحاتی را در رابطه با قسمت‌های مختلف بازی نیز ارائه می‌کنند.

دانلود از آپارات

همان‌طور که در ویدیوی معرفی نیز مشاهده می‌شود، مود Zombies در بازی Call of Duty: Black Ops Cold War دقیقاً همان چیزی است که از آن انتظار می‌رفت. درواقع حال و هوای این بخش در بازی جدید کال آف دیوتی بیشتر مشابه بخش زامبی سری Black Ops است.

اکتیویژن و استودیوهای تری‌آرک و ریون سافتور درکنار رونمایی از اولین ویدیوی حالت زامبی در بازی جدید خودتأیید کردند که تمامی بسته‌های محتوای بعد از انتشار بازی -- شامل نقشه‌ها – کاملاً رایگان خواهد بود. ضمن اینکه در ادامه بسیار از پرک‌های محبوب طرفداران از جمله Pack-A-Punch ،Wall Buys و Mystery Box نیز برای این بازی تأیید شدند.

حالت زامبی بازی کال آف دیوتی بلک آپس کلد وار

ضمن این‌که حالا می‌دانیم در این بازی شاهد یک داستان جدید، معرفی کاراکترهای جدید و قابلیت‌های کراس‌پلی و کراس شدن پیشرفت در جریان بازی، یک بتل پس، آیتم‌های کمیاب مرتبط با سلاح‌های بازی، سلاح‌های پشتیبانی، پرک‌های قابل ارتقاء و چندین ویژگی دیگر نیز خواهیم بود.

بازی Call of Duty: Black Ops Cold War برای عرضه در تاریخ ۲۳ آبان ماه (۱۳ نوامبر) روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، کامپیوتر و کنسول‌های نسل جدید برنامه‌ریزی شده است. هنوز هیچگونه صحبتی از حالت بتل رویال بازی مطرح نشده اما می‌دانیم حالت‌های چندنفره، زامبی و کمپین داستانی بازی در زمان عرضه در دسترس قرار خواهد داشت.

داستان بازی Black Ops Cold War در دوران جنگ سرد و اوایل دهه ۸۰ میلادی جریان دارد. براساس متن معرفی این بازی در وبسایت اکتیویژن، بازیکنان در حالت تک نفره بازی با شخصیت‌های تاریخی رو در رو شده و وقایع مستندی را تجربه خواهند کرد. ضمن اینکه مناطق تاریخی شناخته شده‌ای از جمله شرق برلین، ویتنام، ترکیه و مقر نیروهای اتحاد جماهیر شوروی در مراحل این بازی طراحی شده است.


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده