// دوشنبه, ۷ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۵۶

زمان رونمایی از بخش زامبی بازی Call of Duty: Black Ops Cold War مشخص شد

سرانجام روز چهارشنبه این هفته قرار است از بخش زامبی بازی Call of Duty: Black Ops Cold War رسما رونمایی شود.

تا به اینجا تصاویر و ویدیوهای متعددی از بخش داستانی و چندنفره‌ی بازی Call of Duty: Black Ops Cold War منتشر شده‌اند و حالا نوبت به بخش زامبی بازی رسیده است تا شاهد رونمایی رسمی از آن باشیم. طبق جدیدترین اخبار بازی، اکتیویژن با انتشار یک تصویر و تیزر رسما تایید کرد که بخش زامبی قسمت جدید بازی کالاف دیوتی در تاریخ ۳۰ سپتامبر (۹ مهر) رسما معرفی خواهد شد.

اکتیویژن در حساب رسمی Call of Duty در توییتر رسما تایید کرد که بخش زامبی بازی Call of Duty: Black Ops Cold War در ساعت ۲۰:۳۰ روز ۹ مهر ماه به وقت ایران در صفحه‌ی رسمی مجموعه کالاف دیوتی در یوتیوب رونمایی خواهد شد. همچنین تیزر کوتاهی نیز در صفحه رسمی بازی در توییتر نیز منتشر شده که نشان می‌دهد تعدادی زامبی به سربازان در یک پناهگاه زیرزمینی حمله می‌کنند. یونیفرم سربازان در این ویدیو یادآور سربازان دوره جنگ جهانی دوم است. بخش زامبی سری کالاف دیوتی هرازچندگاهی در این بازه زمانی اتفاق افتاده‌اند.

دانلود ویدیو از آپارات

در خبری دیگر، نسخه‌ی بتا بخش چند نفره‌ی بازی Call of Duty: Black Ops Cold War در پلتفرم‌های غیر از پلی‌استیشن 4، قرار است در تاریخ ۱۵ اکتبر (۲۴ مهر) در دسترس کاربرانی که بازی را پیش خرید کرده‌اند، قرار بگیرد و از تاریخ ۲۶ مهر، بتا عمومی بازی آغاز خواهد شد. مانند نسخه‌های پیشین، بتا این قسمت نیز در ابتدا روی کنسول‌ پلی‌استیشن 4 و از تاریخ ۱۷ مهر در دسترس کاربران قرار می‌گیرد و پس از آن با تأخیر روی دیگر پلتفرم‌ها در دسترس قرار خواهد گرفت، اما فرصت خوبی برای طرفداران است تا با حال‌و‌هوای بخش چندنفره بازی قبل از انتشار رسمی آن کمی آشنا شوند.

بازی Call of Duty: Black Ops Cold War در تاریخ ۲۳ آبان ماه (۱۳ نوامبر) برای کامپیوتر، پلی ‌استیشن 4 و ایکس ‌باکس وان عرضه خواهد شد و نسخه نسل نهم آن هم با عرضه کنسول‌های نسل بعد، در دسترس قرار خواهد گرفت.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع pcgamesn
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده