// چهار شنبه, ۹ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۱۰

فهرست بازی های رایگان پلی استیشن پلاس در اکتبر ۲۰۲۰ اعلام شد

شرکت سونی اعلام کرد که گیمرهای مشترک سرویس پلی استیشن پلاس در ماه اکتبر سال ۲۰۲۰ میلادی، دو بازی از الکترونیک آرتز و فوکس هوم اینتراکتیو را به رایگان دریافت می‌کنند.

بازیکنان می‌توانند از تاریخ ۶ اکتبر (۱۵ مهر) به دانلود رایگان بازی Vampyr از استودیو دونت ناد و بازی Need for Speed Payback از استودیو گوست گیمز برای پلی استیشن 4 بپردازند. فقط کافی است که یکی از مشترکین سرویس پلی استیشن پلاس سونی باشید تا این بازی‌ها را به‌صورت رایگان دریافت کنید. این‌گونه می‌توانید پس از دانلود بازی‌ها، هر زمان که همچنان مشترک پلی استیشن پلاس هستید، به تجربه‌ی آن‌ها بپردازید.

بازی Vampyr قصه‌ای نه‌چندان بلند اما جذاب با محوریت یک خون‌آشام در جامعه‌ای دچارشده به بیماری‌های ترسناک را روایت می‌کند. مخاطب در این بازی انتخاب‌های زیادی دارد و باید با نتیجه‌ی تصمیمات خود روبه‌رو شود. همچنین اتمسفر سنگین بازی هم کاری می‌کند که قدم زدن در شهر آن جذاب و تکان‌دهنده باشد. در آن سو بازی Need for Speed Payback را اصلا نمی‌توان یک «نید فور اسپید» عالی دانست و افراد زیادی با آن مشکل داشته‌اند. هرچند بازی به مرور زمان و با آپدیت‌های جدید، نسبت به روز عرضه پیشرفت کرد.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Push Square
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده