// شنبه, ۲ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۱

فوکوس ۸: پشت صحنه خلق یک خون آشام در بازی Vampyr

در هشتمین قسمت فوکوس با بازیسازانی از استودیوی دونت‌ناد همراه شده‌ایم تا هرچه بیشتر با مراحل ساخت جدیدترین خون‌آشام صنعت بازی در Vampyr آشنا شویم.

مطلب مرتبط

جدای از استودیوهایی که بازی‌های ویدیویی پرجزئیات یا به اصطلاح AAA را عرضه می‌کنند، استودیوهای کوچکی نیز هستند که با به جان خریدن ریسک، سعی دارند تا بازی‌هایی باکیفیت را برای ایجاد تجربه‌ای متفاوت خلق کنند. بازی Vampyr،‌ ساخته استودیوی دونت ناد بی‌شک یکی از بازی‌های جدیدی است که به ویژه با شخصیت‌پردازی و داستان قادر است تا بازیکنان را درگیر خود کند. داستان بازی در سال ۱۹۱۸ و در لندنی روایت می‌شود که در دوران پسا جنگ جهانی اول به سر می‌برد. در این بازی باید با جاناتان رید،‌ شخصیت اصلی داستان همراه شوید که در حقیقت یک خون‌آشام است.

در هشتمین قسمت فوکوس می‌خواهیم با اعضای دونت‌ناد سفری کنیم به پشت صحنه ساخت بازی Vampyr؛ اثری که فیلیپ مورئو، کارگردان بازی، آن را مانند یک تئاتر می‌داند که بازیکنان در نقش تماشاچی نشسته‌اند و نمایش بازیگران را می‌بینند و به همین دلیل نیز ناخودآگاه ارتباطی را با شخصیت‌ها برقرار می‌کنند که منحصرا در تئاتر دیده می‌شود.

فوکوس، نام بخش ویدیویی جدید زومجی است؛ جایی که در آن به سراغ مصاحبه‌های هیجان‌انگیز با کارگردان‌های معروف و افرادی می‌رویم که سرگرمی‌های متفاوتی را در دنیای هنر هشتم برای‌مان خلق کرده‌اند. به پشتِ صحنه‌ی ساخت بازی‌ها؛ آن‌هم با دوبله فارسی

امیدواریم از تماشای هشتمین قسمت فوکوس لذت ببرید. 

دانلود از آپارات


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده