نویسنده: عارف حسین پور
// چهار شنبه, ۹ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۲۷

زندیا در حال مذاکره برای بازی در نقش رانی اسپکتور، خواننده مشهور آمریکایی است

براساس اخبار منتشر شده، زندیا در حال مذاکره برای بازی در نقش رانی اسپکتور، خواننده آمریکایی عضو گروه «رونتس» (The Ronettes) است.

زندیا، بازیگر و خواننده آمریکایی، قصد دارد در یک فیلم جدید در نقش یکی از مشهورترین خوانندگان زن این کشور و عضو اصلی گروه رونتس یعنی رانی اسپکتور بازی کند. این فیلم که به زندگی اسپکتور می‌پردازد، با همکاری دو شرکت A24 و نیو ریجنسی (New Regency) ساخته می‌شود.

طبق اعلام وبسایت ورایتی، دو شرکت یاد شده حقوق معنوی برای ساخت فیلم از روی زندگی اسپکتور را تصاحب کرده‌اند. آن‌ها همچنین حق استفاده از کتاب Be My Baby که خود اسپکتور به همراه وینس والدرون درباره زندگی خودش نوشته است را در اختیار دارند. ضمنا گفته می‌شود که جکی سیبلیز دروری، نویسنده زن برنده جایزه پولیتزر، برای نگارش فیلمنامه این اثر انتخاب شده است.

رانی اسپکتور خواننده آمریکایی

این فیلم زندگینامه‌ای، به روزهای ابتدایی فعالیت هنری رانی اسپکتور می‌پردازد و ماجرای شکل‌گیری گروه رونتس را روایت می‌کند. همچنین در این فیلم به داستان آشنایی این گروه با فیل اسپکتور، مالک استودیوی فیلز رکوردز (Philles Records) اشاره می‌شود. همکاری آن‌ها با این استودیو باعث خلق یکی از محبوب‌ترین آهنگ‌هایشان یعنی Be My Baby شد و درنهایت هم رانی با فیل، صاحب استودیو ازدواج کرد. البته این ازدواج چندان دوام نداشت و پس از مدتی، رانی و فیل از هم جدا شدند. در فیلم به ماجرای جدایی این دو نفر و همچنین تلاش رانی برای تصاحب حقوق آثارش اشاره می‌شود.

مارک پلت که در حال حاضر مشغول تهیه نسخه‌های سینمایی از آثاری چون The Little Mermaid و Dear Evan Hansen و همچنین Wicked است، به‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه هم حضور دارد. اسپکتور یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی فیلم است و جاناتان گرینفیلد (مدیر برنامه‌های اسپکتور) و زندیا هم به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی فعالیت می‌کنند. نکته جالب اینکه اسپکتور خودش زندیا را برای بازی در این نقش انتخاب کرده است.

ماه گذشته، زتدیا به‌خاطر بازی در سریال Euphoria که از شبکه HBO پخش می‌شود، برنده جایزه امی شد. او جوان‌ترین بازیگر زن تاریخ است که جایزه امی بهترین بازیگر اصلی زن در یک سریال درام را دریافت کرده و از این نظر رکورد مهمی را در اختیار دارد. او در فیلم مورد انتظار Dune اثر دنی ویلنوو، با تیموتی شالامی همبازی خواهد بود. زندیا همچنین در فیلم Malcom and Marie که از شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد، درکنار جان دیوید واشنگتن بازی می‌کند.

رانی اسپکتور، خواننده ۷۷ ساله آمریکایی در گروه The Ronettes آهنگ‌های فراموش‌نشدنی زیادی را در اوایل دهه ۶۰ میلادی خلق کرد. او در این گروه به همراه خواهر بزرگتر و یکی از خویشاوندان خود حضور داشت. او بعدا تصمیم گرفت که فعالیت هنری خود را به‌تنهایی ادامه بدهد و چند آلبوم هم منتشر کرد، اما هیچ کدام از این آلبوم‌ها به اندازه آثار اولیه او محبوب نشدند.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده