// چهار شنبه, ۹ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۱۰

بازی The Hong Kong Massacre برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود

بازی The Hong Kong Massacre که در سال ۲۰۱۹ برای پلی استیشن 4 و پی سی منتشر شده بود، حالا توسط ناشر جدیدی برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود.

بازی The Hong Kong Massacre ساخته‌ی استودیو‌ی Vreski، یکی از آن بازی‌های شوتری بود که از حرکات اکشن قدیمی و اصطلاحا اولد اسکول آثار سینمایی مانند ماتریکس یا فیلم‌های اکشن جان وو، کارگردان هنگ‌کنگی، بسیار الهام گرفته بود. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، به‌نظر می‌رسد که این بازی قرار است با انتشارش روی پلتفرمی دیگر دوباره سر زبان‌ها بیافتد. ناشر تازه‌تاسیسی به‌نام Untold Tales تایید کرده که وظیفه‌ی عرضه‌ی این بازی را روی کنسول نینتندو سوییچ برعهده گرفته است؛ گرچه هنوز اطلاعات بیشتری از تاریخ انتشار آن اعلام نشده است.

مقاله‌های مرتبط:

بازی The Hong Kong Massacre اولین‌بار در سال ۲۰۱۹ روی پلتفرم‌های پلی ‌استیشن 4 و پی ‌سی عرضه شد. این بازی داستان پلیسی را دنبال می‌کرد که به‌دنبال گرفتن انتقام مرگ همکارش از خلافکاران است. مانند فیلم‌های جان وو در این بازی هم می‌شود درمقابل گلوله‌ها جاخالی داد، پشت اشیا مختلف سنگر گرفت و حتی با اسلحه به درون شیشه‌ها شیرجه رفت و همزمان به دشمان تیراندازی کرد. قابلیت بولت تایم هم در بازی وجود دارد که به‌نوعی بازی را از نظر درجه‌ی سختی متوازن می‌کند، زیرا بازیکن و دشمنان می‌توانند با یک گلوله بمیرند.

در شهر درون بازی محیط‌های زیاد و متنوعی وجود دارند که بازیکنان می‌توانند در آن‌ها گشت‌و‌گذار کنند؛ همچنین چالش‌های متفاوتی نیز برای هر مرحله تدارک دیده شده است. با کامل کردن این چالش‌ها می‌توانید اسحله‌های جدید و قدرتمندی به‌دست آورید و با آن‌ها کشت‌و‌کشتار و ویرانی بیشتر در شهر به‌راه بیاندازید. درنهایت، در زیر می‌توانید تریلر معرفی ناشر تازه‌تأسیس Untold Tales و بازی‌هایی که قرار است درآینده عرضه کند را تماشا کنید.

دانلود ویدیو در آپارات

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده