// چهار شنبه, ۹ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۴۹

تریلر جدیدی از Sackboy: A big Adventure منتشر شد؛ معرفی نسخه‌های مخصوص بازی

تریلر جدید این بازی مراحل جذاب و منحصر‌به‌فرد آن‌را نشان می‌دهد. همچنین نسخه‌های مخصوص بازی شامل آیتم‌های جالبی می‌شود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، پلی‌استیشن تریلر جدیدی از بازی انحصاری زمان عرضه کنسول پلی‌استیشن 5، یعنی Sackboy: A Big Adventure منتشر کرد. همچنین از دو نسخه‌ی ویژه یا به اصطلاح اسپشال این بازی نیز رونمایی کرد.

در آستانه عرضه‌ی کنسول مورد انتظار پلی‌استیشن 5، اخبار زیادی در مورد کنسول‌های نسل بعد و بازی‌هایشان منتشر می‌شوند. اخیرا تریلری جدید از بازی «سَک‌بوی: یک ماجراجویی بزرگ» منتشر شده که در آن نِد واترهَوس از استودیو‌ی Sumo Digital حضور دارد و درباره‌ی ماهیت بازی توضیحاتی ارایه می‌دهد. او می‌گوید که بازی با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود. به‌علاوه، آن‌ها مجبور شده‌اند که برخلاف بازی‌های مجموعه‌ی Little Big Planet که دو بعدی بودند، به‌خاطر سه‌بعدی بودن بازی جدیدشان شیوه‌ی حرکت شخصیت‌ها را بازطراحی کنند. او در ادامه توضیح می‌دهد که هر مرحله‌ی بازی منحصر‌به‌فرد است و چالش‌های مخصوص به خود را دارد. بازی همچنین دارای پاور-آپ‌های متنوع و مکان‌های مخفی است که بازیکنان می‌توانند با جست‌و‌جو آن‌ها را کشف کنند. شما می‌توانید این تریلر جدید را در زیر تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

در خبر دیگری که در وبلاگ پلی‌استیشن منتشر شد، واترهوس از دو نسخه‌ی مخصوص از بازی جدید سک‌بوی رونمایی کرد. نسخه‌ی مخصوص دیجیتالی بازی شامل یک آرت‌بوک دیجیتالی، موسیقی متن بازی، یک کمیک دیجیتالی به‌نام The Gathering Storm، چهار انیمیشن ابراز احساسات در بازی، ۲۰ آواتار و چهار لباس مخصوص از شخصیت‌های بازی‌های انحصاری سونی می‌شود. این لباس‌ها شامل شخصیت کانر در بازی دیترویت: بیکام هیومن، جین از گوست‌ آو سوشیما، دیکن از دیزگان و سم پورتر بریجز از دث استرندینگ می‌شوند. کمیک The Gathering Storm هم توسط انتشارات دارک هورس کمیکس منتشر می‌شود و به داستان اسکارلت، معلم سک‌بوی می‌پردازد.

نسخه‌ی مخصوص فیزیکی نیز شامل تمام آیتم‌های بالا به‌علاوه‌ی آرت‌بوک فیزیکی و یک عروسک مخملی از سک‌بوی در لباس پلنگ می‌شود. عکس‌هایی که از این دو نسخه‌ی مخصوص بازی منتشر شده فقط به نسخه‌ی پلی‌استیشن 4 بازی اشاره می‌کنند اما به‌احتمال زیاد این آیتم‌ها برای نسخه‌ی پلی‌استیشن 5 بازی نیز درنظر گرفته شده است.

Sackboy: A Big Adventure

واترهوس در وبلاگ پلی‌استیشن می‌گوید: «ما می‌خواستیم که هرکدام از مراحل بازی حسی خاص به بازیکن دهد و مدام او را با مراحل بعدی غافل‌گیر کند. برای مثال شما در یک مرحله روی قطاری در یک راه کوهستانی کج شده‌اید، در مرحله‌ی بعدی در یک معبد دورافتاده مشغول گشت‌و‌گذار هستید یا در دیگری با یک دشمن شرور مبارزه می‌کنید. ما در گیم‌پلی بازی تعدادی پاور-آپ‌ قرار داده‌ایم که حتی فعال کردن یکی از آن‌ها باعث می‌شود در نقطه‌ای از بازی به‌معنای واقعی کلمه، دنیای بازی روی سر سک‌بوی قرار گیرد! موسیقی بازی که دیگر حرف ندارد! قطعات این آلبوم در لحظاتی از بازی می‌تواند لبخند روی لب‌هایتان بیاورد.»

SackBoy: A Big Adventure در تاریخ ۱۲ نوامبر (۲۲ آبان) برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد. شما می‌توانید تریلر معرفی این بازی را از اینجا تماشا کنید.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.  


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده