// پنجشنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۴۵

استودیو سازنده‌ی بازی‌ های Nuclear Throne و Ridiculous Fishing تعطیل می‌شود

استودیو سازنده‌ی تعدادی زیادی بازی‌های مستقل موفق موبایل و پی سی یعنی استودیو ولامبیر (Vlambeer) پس از گذشت ده سال تعطیل می‌شود.

 استودیو ولامبیر (Vlambeer)، تیم توسعه دو نفره پشت بسیاری از بازی‌های مستقل کامپیوتر و موبایل پس از ده سال فعالیت بسته خواهد شد. این توسعه‌دهنده خبر تعطیلی خود را در دهمین سالگرد این استودیو با انتشار پستی در صفحه‌ی توییتر خود اعلام کرد. آن‌ها در این رابطه گفتند:

ما یک دوره‌ی زیبا داشتیم، بازی های فوق‌العاده‌ای ساختیم و با افراد شگفت انگیزی کار کردیم اما زمان چیزهای جدید فرا رسیده است. امروز یک روز غم انگیز برای ما نیست بلکه یک پایان خوشحال کننده برای یک دهه طوفانی پر از پرو‌ژه‌های مختلف است. ما احساس می‌کنیم که به آنچه که در نظر داشتیم، به‌عنوان یک استودیو، صدا و به‌عنوان افرادی مستقل، دست یافته‌ایم و بابت این سال‌های گذشته بسیار سپاسگزاریم.

اعضای این استودیو ولامبیر یعنی رامی اسماعیل (Rami Ismail) و جان ویلیام نیجمن (Jan Willem Nijman) مسئول ساخت بازی‌های محبوبی مانند Nuclear Throne ،Super Crate Box ، Luftrausers و Ridiculous Fishing هستند. اسماعیل از آن زمان تاکنون به یکی از سخنگویان اصلی صنعت بازی در زمینه مشکلات توسعه بازی‌های مستقل تبدیل شده است. او اغلب به سرتاسر جهان مسافرت می‌کند و خرد و تخصص خود را در اختیار توسعه‌دهندگان بازی تازه کار قرار می‌دهد.

آخرین بازی این استودیو، بازی Ultrabugs، هنوز در دست توسعه است و استودیو Vlambeer قول داده است که به‌زودی اخبار بیشتری را در این‌باره به اشتراک بگذارد. اگر در مورد بازی‌های استودیو Vlambeer کنجکاو هستید کل بازی‌های این استودیو در استیم شامل تخفیف شده است.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده