نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۰

لودینگ ۸۱: از کنسول‌های نسل بعد تا مصیبتی به نام اسپویلرها

در اولین قسمت از سری جدید لودینگ، به سراغ نسل بعد کنسول‌های بازی می‌رویم و از قضیه اسپویل در بازی‌ها می‌گوییم.

دیگر زمان زیادی تا عرضه کنسول‌های نسل بعدی باقی نمانده است. هم سونی و هم مایکروسافت قول داده‌اند که کنسول‌های نسل بعدی خود را تا پیش از پایان سال جاری میلادی و در فصل تعطیلات (سه‌ماهه چهارم سال) به بازار عرضه کنند. با اینکه هیچ‌کدام از این دو شرکت زمان دقیقی برای عرضه کنسول‌های خود اعلام نکرده‌اند، اما شواهد موجود از این خبر می‌دهند که ماه نوامبر (دو ماه دیگر)، زمانی است که می‌توانیم این کنسول‌ها را روی قفسه فروشگاه‌ها ببینیم. 

به همین دلیل، در اولین قسمت از سری جدید لودینگ، به سراغ نسل بعد رفته‌ایم. تمام اطلاعات در مورد کنسول‌های پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سریز ایکس را با هم مرور کرده‌ایم و از بازی‌های تایید شده برای هرکدام از پلتفرم‌ها حرف زده‌ایم.

در ادامه برنامه، به سراغ قضیه اسپویل در بازی‌ها رفته‌ایم و در یک آیتم جذاب، نگاهی سریع و گذرا به بدترین اسپویل‌های تاریخ بازی انداخته‌ایم. اسپویل‌هایی که باعث شدند داستان‌ بازی‌ها، مدت‌ها پیش از انتشارشان لو برود. در دماسنج این قسمت از لودینگ به شدت به بتمن و بازی‌های جدید دی‌سی گیر داده‌ایم! تماشای قسمت اول از سری جدید لودینگ یا همان لودینگ ۸۱ را از دست ندهید:

دانلود از آپارات | تماشا از یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده