// سه شنبه, ۸ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۶

شایعه: بازی Titanfall 3 در دست ساخت است

کاربر Biast12، فاش کننده معروف اطلاعات Apex Legends، تایید کرده که استودیو ریسپاون در حال توسعه بازی Titanfall 3 است.

پس از عرضه بازی Apex Legends، شایعاتی به گوش می‌رسید از اینکه استودیو ریسپاون (Respawn Entertainment)، در حال ساخت بازی Titanfall 3 است. قطعا کاربران این استودیو را با مجموعه تایتان‌فال می‌شناسند. اما اخیرا دیگر خبری از این نوع شایعات نبود و ریسپاون، همچنان در حال پشتیبانی از Apex Legends و انتشار محتویات متنوع در قالب فصل‌های مختلف است.

بااین‌حال، به‌تازگی مجددا شایعات حول Titanfall 3 افزایش پیدا کرده است. سایت Dexerto گزارشی را منتشر کرده که نشان می‌دهد یکی از استریمرهای بازی‌های ویدیویی به نام TheNeon_Beast اعلام کرده تایتان‌فال 3 در دست ساخت است. وی گفته است «بازی Titanfall 3 واقعیت دارد. من از این موضوع اطمینان دارم و سایر فاش کننده‌های اطلاعات هم این را تایید خواهند کرد، زیرا ما منابع مختلفی برای صحت این خبر داریم. نکته خوب این است که با وجود متفاوت بودن منابع، تمامی آن‌ها به یک شایعه اشاره می‌کنند.»

نکته جالب این است که Biast12، فاش کننده اطلاعات ایپکس لجندز، صحبت‌های TheNeon_Beast را تایید و اعلام کرده که شایعات حول Titanfall 3 حقیقت دارد. همچنین او اعلام کرده بود که به‌زودی اطلاعاتی حول این موضوع منتشر می‌شود. بااین‌حال توییت مربوط‌به این دو شخص هم‌اکنون پاک شده است و باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا استودیو ریسپاون بازی Titanfall 3 را معرفی خواهد کرد یا خیر.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده