نویسنده: میلاد فاطمی
// دوشنبه, ۷ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۲۳

۸۰۲ گیگابایت از فضای ایکس باکس سری ایکس در دسترس گیمرها خواهد بود

باتوجه به اطلاعات منتشر شده، مشخص شد که تنها ۸۰۲ گیگابایت از فضای SSD داخلی ایکس‌باکس سری ایکس قابل دسترسی و ۲۰۰ گیگابایت آن توسط سیستم‌عامل آن اشغال شده است.

زمان زیادی تا عرضه کنسول‌های نسل نهم باقی نمانده است. مایکروسافت این بار قرار است با دو کنسول وارد رقابت با سونی و کنسول پلی ‌استیشن 5 شود؛ کنسول ایکس ‌باکس سری ایکس که به‌گفته مایکروسافت و البته باتوجه به مشخصات سخت‌افزاری آن، حداقل روی کاغذ قدرتمندترین کنسول تاریخ به‌حساب می‌آید و برادر کوچکتر آن یعنی ایکس ‌باکس سری اس که درکنار سخت‌افزاری ضعیف‌تر تنها قادر است بازی‌های دیجیتالی را اجرا کند.

حال اما به فاصله چند هفته مانده به تاریخ عرضه کنسول‌های نسل نهمی ایکس‌باکس، وبسایت خبری IGN توانسته برای مدتی کوتاه از ایکس‌باکس سری ایکس استفاده کرده و تجربه خود را با عموم مردم به اشتراک بگذارد. براساس اطلاعات منتشر شده درحالی‌که این کنسول قرار است با ظرفت داخلی یک ترابایت فضای SSD عرضه شود، اما به‌نظر می‌رسد تنها ۸۰۲ گیگابایت از آن در اختیار گیمرها قرار خواهد گرفت؛ چراکه اطلاعات نرم‌افزاری و سیستم‌عامل دستگاه فضای قابل‌توجه ۲۰۰ گیگابایت از کنسول را به‌خود اختصاص داده است.

حال باید منتظر ماند و دید کنسول ایکس‌باکس سری اس که تنها ۵۱۲ گیگابایت فضای SSD دارد، چه میزان از آن را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. کنسول ایکس‌باکس سری ایکس و اس، در تاریخ ۲۰ آبان‌ماه (۱۰ نوامبر) عرضه می‌شوند. لطفا شما هم نظرات و پیش‌بینی‌های خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده