// جمعه, ۴ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۵۷

شعبه‌ی ژاپن ایکس باکس از نماد جدید خود رونمایی کرد

شعبه ژاپن ایکس باکس از نماد جدید خود رونمایی کرده است که این نماد جدید شبیه شخصیت‌های انیمه طراحی شده و ایکس‌باکس سری اس در دست دارد.

برند ایکس‌باکس هرگز به محبوبیت زیادی در کشور ژاپن دست نیافته است. مایکروسافت در طول سال‌های گذشته تلاش زیادی در راستای جلب نظر گیمر‌های ژاپنی کرده است؛ از ساخت بازی‌های انحصاری مورد علاقه‌ی آن‌ها گرفته تا انتشار مجموعه‌های محبوب ژاپنی روی کنسول‌های ایکس‌باکس. اما به‌نظر می‌رسد که نتیجه‌ی این تلاش‌ها خیلی باعث خشنودی ردموندی‌ها نشده است؛ زیرا آمار فروش کنسول ایکس‌باکس وان از ایکس‌باکس 360 در ژاپن کمتر بوده است و این می‌تواند نشان از محبوبیت کمتر ایکس‌باکس در بازار ژاپن داشته باشد. درهرصورت، آن‌ها هنوز در بازار ژاپن حضور دارند و حالا طبق جدیدترین اخبار بازی، در مراسم توکیو گیم شو ۲۰۲۰ از جدید‌ترین نمادشان رونمایی کرده‌اند.

نماد جدید ایکس باکس شعبه‌ی ژاپن /  Xbox Japan New Mascot

شعبه‌ی ژاپن ایکس‌باکس با انتشار توییتی به زبان ژاپنی از این نماد جدید پرده برداشتند. این شخصیت جدید یک دختر است که طراحی‌اش از انیمه‌های ژاپنی الهام گرفته شده است. او یک جفت کفش اسکیت روی یخ به‌پا دارد و ظاهرا چیزی شبیه یک کابل HDMI غول‌آسا هم به دورش پیچیده شده است. در یک دستش یک کنسول ایکس‌باکس سری اس و در دست دیگرش یک کنترلر ایکس‌باکس قرار دارد. همچنین رنگ بعضی از بخش‌های لباسش همان رنگ غالب برند ایکس‌باکس یعنی رنگ سبز است. با در‌نظر گرفتن قیمت و سایز کنسول ایکس‌ باکس سری اس، به‌نظر منطقی می‌رسد که مایکروسافت بخواهد این کنسول را بیشتر از ایکس باکس سری ایکس در کشور ژاپن تبلیغ و بازاریابی کند. 

این برای اولین‌بار نیست که شعبه‌ی ژاپن ایکس‌باکس و مایکروسافت از یک آواتار انیمه ‌مانند به‌عنوان نماد خود استفاده می‌کند. قبلا از این نماد‌ها بارها برای تبلیغ برند ایکس‌باکس در ژاپن و مرورگر اینترنت اکسپلورر یا ویندوز در کشورهای دیگر آسیایی استفاده شده بود.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده