// جمعه, ۴ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۴۹

بازی Final Fantasy XVI به مدت چهار سال در دست توسعه است

جیسون شرایر در پادکست Triple Click اعلام کرده که بازی Final Fantasy XVI زودتر از چیزی که کاربران فکر می‌کنند، عرضه می‌شود.

در جریان رویداد نمایش بازی‌های پلی‌استیشن 5 اخیر بود که بازی Final Fantasy XVI با انتشار یک تریلر چهار دقیقه‌ای به‌نمایش گذاشته شد و کاربران توانسته بخشی از گیم‌‌پلی و داستان بازی را تماشا کنند. بااین‌حال کاربران در این فکر هستند که احتمالا توسعه این بازی هم چندین سال طول خواهد کشید. این در حالی است که به‌نظر می‌رسد Final Fantasy XVI زودتر از نسخه‌های قبلی عرضه شود.

جیسون شرایر، نویسنده سایت بلومبرگ، را می‌توان فاش کننده موثق اطلاعات بازی‌های ویدیویی دانست. ازاین‌رو وی در جدیدترین قسمت از پادکست Triple Click، اعلام کرده که Final Fantasy XVI به مدت چهار سال توسط اسکوئر انیکس (Square Enix) در دست توسعه بوده است و زودتر از زمانی‌که به‌نظر می‌رسد، عرضه خواهد شد. اسکوئر انیکس هنوز واکنش خاصی به این خبر نشان نداده است، اما بیشتر مواقع صحبت‌های جیسون شرایر درست بوده‌اند.

ازطرفی اسکوئر انیکس اعلام کرده که در سال ۲۰۲۱ اطلاعات بیشتری حول Final Fantasy 16 منتشر خواهد شد. ازاین‌رو انتظار می‌رود شاهد تاریخ انتشار بازی و اطلاعات تکمیلی حول داستان و مکانیسم‌های گیم‌پلی باشیم. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Pushsquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده