// پنجشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۵۲

بازی Final Fantasy XVI در رویداد PS5 Showcase با انتشار یک تریلر معرفی شد

در جریان رویداد Playstation 5 Showcase، بازی Final Fantasy XVI با انتشار یک تریلر سینمایی معرفی شد.

قبل از شروع شدن رویداد Playstation 5 Showcase، شایعاتی منتشر شده بود حول اینکه بازی Final Fantasy XVI معرفی خواهد شد. این در حالی است که از گذشته هم شایعاتی حول این موضوع در فضای مجازی وجود داشت و بالاخره، این بازی معرفی شد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، سونی تریلر معرفی بازی Final Fantasy XVI را به‌نمایش گذاشت. تریلر منتشر شده، دارای بخش‌هایی از داستان و سکانس‌های سینمایی بازی بود. همچنین همانند سایر نسخه‌ها، محافظت از کریستال و دفاع از سرزمین، هسته اصلی داستان نسخه شانزدهم را تشکیل می‌دهد. ازطرفی خدایانی همچون شیوا، تایتان و بهاموت هم در بازی حضور خواهند داشت.

درجریان تریلر منتشر شده، بخش‌هایی از گیم‌پلی بازی هم نمایش داده می‌شود که شاهد ساختار مبارزاتی مدرن برای بازی هستیم. فاینال فانتزی ۱۶ توسط دیویژن ۳ اسکوئر انیکس (Square Enix) توسعه داده می‌شود که توسط نائوکی یوشیدا، کارگردان Final Fantasy XIV اداره می‌شود. ازاین‌رو احتمال می‌رود طبق شایعات، وی کارگردان نسخه شانزدهم باشد.

در ادامه می‌توانید تریلر معرفی بازی Final Fantasy 16 را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. بازی برای پلی ‌استیشن 5 و پی سی عرضه می‌شود. 

دانلود ویدیو از آپارات | تماشا از یوتیوب


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده