نویسنده: فریده صالحی
// پنجشنبه, ۳ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۲۳

سین ایتر قدرت‌های یک ابرشرور دیگر را هم در The Amazing Spider-Man به دست آورد

سین-ایتر اخیرا به یک ابرشرور دیگر مارول شلیک کرد و به واسطه همین دشمن اخیر اسپایدرمن توانست قدرت‌های خود را به‌طرز ترسناک و شوکه‌کننده‌ای افزایش دهد.

اخطار: ادامه این مطلب ممکن است بخش‌هایی از داستان قسمت ۱ سری کتاب کمیک The Amazing Spider-Man: The Sins of Norman Osborn را برای شما فاش کند.

.

.

.

درست از همان زمانی‌که سین-ایتر متوجه شد که با شلیک کردن به مردم می‌تواند قدرت‌های آن‌ها را بدزدد، توانسته چندین مورد از قدرت‌های خیلی چشمگیر را به‌دست بیاورد. تا به این لحظه، او توانسته قدرت‌ها و توانایی‌های اوردرایو، کنت نفاریو، گری گارگویل، ویرل ویند و لیوینگ لیزر را به‌دست بیاورد. همین قدرت‌ها باعث شدند که این شخصیت تا همین لحظه تبدیل به یکی از تهدید‌های در سطح اونجرز شود. اما چیز پیچیده‌ای که دراین‌میان وجود دارد، این است که او می‌تواند این قدرت‌ها را در میان پیروان خود هم گسترش دهد؛ به‌طبع هم ارتش سین-ایترها در سرتاسر شهر نیویورک لحظه به لحظه در حال بزرگ شدن است.

در حال حاضر اسپایدرمن کار خیلی کمی توانسته برای متوقف کردن این شرور انجام دهد و سین-ایتر اخیرا راهی را پیدا کرده که می‌تواند متوقف کردنش را خیلی سخت‌تر از قبل بکند. پیش از این، سین-ایتر به‌راحتی توانست بخشی از مردم را قانع کند و به جبهه خودش بیاورد. اما حالا در جدیدترین اخبار دنیای کمیک، این شخصیت شرور توانایی دیگری را به‌دست آورده که باعث می‌شود مأموریت او در گسترش نفوذش، چند برابر راحت‌تر شود. اخیرا مشخص شد که این شرور جدید، به مستر نگتیو شلیک کرده است؛ همین کار، قدرت نگتیو برای آلوده کردن مردم (آن هم فقط با لمس کردن) و تبدیل آن‌ها به سرباز را در اختیار سین-ایتر قرار داده است.

مستر نگتیو توانایی این را دارد که تنها با یک لمس، به مردم قدرت دهد، آن‌ها بهبود ببخشد یا حتی آن‌ها را آلوده کند که به‌عنوان سربازانی به او خدمت کنند. در قسمت قبل سری کتاب کمیک The Amazing Spider-Man، یک نفر به سراغ سین-ایتر و ارتش او رفت. اما به‌جای تلاش برای پیوستن به این جهاد، خودش را به‌عنوان جنایتکاری معرفی کرد که نیاز داشت از هرگونه تاریکی درونی پاک شود. اما ورود اسپایدرمن باعث شد که این نقشه کاملا به هم بریزد و مرد هم از آن‌جا فرار کند. البته در خط داستانی مجموعه Amazing Spider-Man: The Sins of Norman Osborn مشخص شد که آن مرد شب بعد دوباره به سراغ سین-ایتر بازگشت.

شخصیت سین-ایتر در حال شلیک کردن به مارتین لی

این مرد توضیح داد که به خاطر گذشته تاریکش با اسپایدرمن از آن‌جا فرار کرده بود و هنوز هم دوست داشت که از بعد تاریک خود خلاص شود؛ طولی نکشید که مشخص شد این مرد همان مارتین لی (مستر نگتیو) است. زمانی‌که سین-ایتر به مستر نگتیو شلیک کرد، بلافاصله توانست قدرت‌های فاسد کننده او را به‌دست بیاورد. درست همانند موقعیت‌های قبلی که این شخصیت یک قدرت جدید به‌دست می‌آورد، مشخص شد که او خیلی سریع توانسته با توانایی‌های مستر نگتیو سازگار شود. او زمانی‌که در حال حمله به Ravencroft برای پیدا کردن نورمن آزبورن بود، از این توانایی‌ها استفاده کرد و یک نگهبان را مقابل دیگر کارکنان آن تیمارستان قرار داد.

حتی سین-ایتر بعد از شلیک کردن به یک نگهبان، یک ماسک هم به او داد و دستور داد که کار خودش را ادامه دهد. سین-ایتر علاوه‌بر متقاعد‌کننده بودن، حالا دیگر می‌توانست دشمنان خود را هم مجبور کند که دستوراتش را اجرا کنند. او با یک لمس توانست نسل جدیدی از سین-ایترها را به وجود بیاورد. او با چنین پتانسیلی توانایی این را دارد که یک ارتش فوق‌العاده قدرتمند را خلق کند و قدرت‌هایش را هم در اختیار نیروهایش قرار دهد. او می‌تواند نیرویی را به وجود بیاورد که قدرت شکست هر قهرمانی را دارد. او حتی می‌تواند قهرمانان را هم آلوده کند که در اختیار خودش قرار بگیرند؛ درست مانند همان کاری که در گذشته با اسپایدرمن کرده بود.

حالا نه‌تنها این تهدید وجود دارد که سین-ایتر به سراغ جاگرناتِ غیرقابل توقف برود و قدرت او را هم کسب کند؛ این حقیقت که می‌تواند نفوذ خود را تنها با یک لمس گسترش بدهد، در مقیاس بزرگتر فوق‌العاده ترسناک به‌نظر می‌رسد. از آنجایی که سین-ایتر با قدرت‌های مستر نگتیو می‌تواند پیغام خود را به افراد بیشتر برساند، احتمالا توانایی این را دارد که تمام مردم شهر نیویورک را تبدیل به پیروان خودش بکند؛ درنهایت هم می‌تواند خودش را تبدیل به شکل نهایی عدالت، در شهر بدل کند.


منبع cbr
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده