نویسنده: فریده صالحی
// چهار شنبه, ۲ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۵۹

سری کتاب کمیک Suicide Squad یکی از اصلی‌ترین اعضایش را به قتل رساند

دی سی کامیکس به‌تازگی هدف خود را در سری کتاب کمیک Suicide Squad عملی کرد و یکی از مشهورترین شخصیت‌های کمیکی و همچنین دنیای سینمایی خودش را به قتل رساند.

اخطار: ادامه این مطلب ممکن است بخش‌هایی از داستان قسمت ۹ سری کتاب کمیک Suicide Squad را برای شما فاش کند.

.

.

.

چند ماهی می‌شود که شرکت دی سی و همچنین نویسنده مجموعه جوخه انتحاری یعنی تام تیلور، اشاره‌هایی به مرگ شخصیت فلوید لاوتون ملقب به ددشات می‌کنند. تمام افرادی هم که این مجموعه را مطالعه می‌کردند و از ماجرای آن خبر داشتند می‌دانستند که این شخصیت محبوب، زمانی‌که قسمت ۹ منتشر بشود با مرگ خودش روبه‌رو خواهد شد. خب حالا هم قسمت ۹ سری کتاب کمیک Suicide Squad منتشر شده است و هیچ چیز تقلبی، ساختگی یا تعجب‌آوری در آن وجود ندارد؛ حداقل در رابطه به سرنوشت نهایی ددشات که اینطور نیست. در صفحات آخر این قسمت، ما شاهد این هستیم که فلوید لاوتون با مرگ خودش برخورد می‌کند؛ درست همان‌طور که گفته شده بود.

همه می‌دانستند که این قسمت قرار است مرگ ددشات را با چشمان خودشان ببینند؛ خصوصا که تصویری هم که برای جلد این قسمت در نظر گرفته شده، دقیقا به همین موضوع اشاره دارد. اما تمام این پیشگویی‌ها، اشاره‌ها و تصویر جلدی که در نظر گرفته شده، ذره‌ای از غافلگیر کنندگی این اتفاق کم نمی‌کند. همیشه اینکه «چطور» یک اتفاق خاصی رخ می‌دهد، خیلی جذاب‌تر و هیجان‌انگیزتر از موضوع «چه اتفاقی» است. همان‌طور که پیش‌تر هم گفته شد، در گذشته بارها و بارها به موضوع مرگ ددشات در این قسمت اشاره‌هایی شد. اما اینکه شرایط چطور پیش می‌رود و باعث مرگ این شخصیت می‌شود، مشخص نبود و هیچکس از آن حرفی نزد.

شخصیت ددشات در حال صحبت کردن با بلک ماسک

در این قسمت، اعضای تیم به برج تد کورد حمله می‌کنند تا یک بار برای همیشه او را شکست بدهند. اما شرایط به‌گونه‌ای پیش می‌رود که توسط سوپرمن متوقف می‌شوند؛ کسی که آن‌ها را تا حد زیادی کتک می‌زند. زمانی‌که دیگر اعضای گروه از خستگی زیاد آن‌جا را ترک کردند، ددشات همانجا باقی ماند. او کاملا حس کرده بود که یک چیز درست نیست و درباره میراثی که قرار است برای دختر کوچک خود به جا بگذارد، با سوپرمن صحبت کرد. به محض اینکه ددشات به این موضوع اشاره کرد که سوپرمن واقعا آن کسی که ادعا می‌کند نیست، یک گلوله به سمت سینه او شلیک شد. فرد مقابل در حقیقت بلک ماسک بود که خودش را به شکل سوپرمن درآورده بود.

او درحالی‌که یک اسلحه در دست داشت، مقابل ددشات ایستاد. ددشات طبق معمول به زخم گلوله خود و همچنین خونی که سینه‌اش را پوشانده بود نگاه کرد. در همین حین هم بلک ماسک این حرف را زد: «حق با تو بود، لاوتون. تمام کارهایی که انجام داده‌ای، همه گریبان‌گیر خودت شده‌اند». بلک ماسک بعد از این اظهارنظر نهایی و دلخراش، بلک ماسک گلوله دیگری را این بار در ناحیه سر به سمت فلوید شلیک کرد و او را از پنجره آسمان‌خراشی که در آن قرار داشتند، به بیرون پرتاب کرد. هیچ شکی در رابطه با این موضوع وجود ندارد: ددشات رسما از میان ما رفته است. دو قسمت دیگر در مجموعه تیلور از Suicide Squad باقی مانده است و آن‌ها باید با اثرات مستقیمی که مرگ ددشات به همراه دارد، دست‌وپنجه نرم کنند.

کشته شدن ددشات به دست شخصیت بلک ماسک


منبع comicbook cbr
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده