نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۹

سریال WandaVision در اواخر سال ۲۰۲۰ منتشر خواهد شد

سرانجام دیزنی پلاس تایید کرد که سریال WandaVision قرار است تا اواخر سال جاری میلادی منتشر شود که ظاهرا تنها سریالی از دنیای سینمایی مارول خواهد بود که امسال منتشر خواهد شد.

شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا باعث شد تا روند تولید بسیاری از سریال‌های در دست ساخت دنیای سینمایی مارول برای سرویس استریم دیزنی پلاس با مشکلات زیادی مواجه شوند و سریال WandaVision (وانداویژن)، یکی از این سریال‌ها بود که تنها بخش کوچکی از فیلم‌برداری آن باقی‌مانده بوده است، اما تا تابستان امسال این بخش فیلم‌برداری نشده بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دیزنی پلاس انتشار حداقل یک سریال از دنیای سینمایی مارول در سال جاری میلادی را رسما تایید کرده است. دیزنی پلاس امروز با انتشار ویدیوی تبلیغاتی تایید کرد که سریال WandaVision قرار است در سال ۲۰۲۰ منتشر شود.

همان‌طور که پیش از این می‌دانستیم، پخش فصل دوم سریال The Mandalorian (مندلورین) قرار است از روز جمعه، ۹ آبان (۳۰ اکتبر) آغاز شود و باتوجه‌به جدول برنامه‌های منتشر شده دیزنی پلاس تا پایان ماه نوامبر و نبودن اسم سریال وانداویژن در بین برنامه‌های این سرویس استریم، بدین ترتیب انتظار می‌رود که پخش سریال WandaVision از ماه دسامبر (آذر یا دی) آغاز شود که پیش از این نیز همین ماه برای انتشار سریال در نظر گرفته شده بود، اما شایعاتی مبنی بر عقب افتادن آن شنیده می‌شد. با وجود این خبر خوب برای طرفداران MCU، اما نامی از سریال دیگری از این مجموعه در سال ۲۰۲۰ دیده نمی‌شود.

سریال WandaVision

پیش از این قرار بود سریال The Falcon and the Winter Soldier (فالکون و وینتر سولجر) اولین سریال اورجینال دنیای سینمایی مارول باشد که از دیزنی پلاس منتشر می‌شود، اما حداقل اکنون سریال WandaVision قرار است اولین سریال MCU در دیزنی پلاس باشد. بااین‌حال، عقب افتادن انتشار سریال فالکون و وینتر سولجر تا سال ۲۰۲۱ تایید نشده و باید منتظر اخبار بیشتری باشیم که به‌تازگی تولید این سریال در آتلانتا از سر گرفته شده است. سریال وانداویژن در ۶ قسمت تولید و قرار است از دیزنی پلاس منتشر شود.

الیزابت اولسن در نقش واندا ماکسیموف (اسکارلت ویچ)، پل بتانی در نقش ویژن، کت دنینگز در نقش دارسی، رندال پارک در نقش جیمی وو و کاترین هان، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال WandaVision حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. جک شافر با سابقه حضور در تیم نویسندگان فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول) و فیلم Black Widow (بلک ویدو)، به‌عنوان نویسنده فیلمنامه، شورانر و تهیه‌کننده در سریال WandaVision حضور دارد. همچنین وظیفه کارگردانی هر ۶ قسمت این سریال بر عهده مت شکمن با سابقه کارگردانی سریال‌هایی چون سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت)، فصل اول سریال Fargo (فارگو) و سریال The Boys (بویز)، بوده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده