نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۱

پارامونت یک انیمیشن با اقتباس از کمیک ترسناک Stray Dogs می‌سازد

شرکت پارامونت پیکچرز با همکاری گری دابرمن یک اقتباس سینمایی از کمیک بوک Stray Dogs می‌سازد که مارک پرز نویسنده‌ی آن خواهد بود.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که کمیک بوک ترسناک Stray Dogs (سگ‌های ولگرد) صاحب یک اقتباس سینمایی خواهد شد. براساس گزارش هالیوودریپورتر، شرکت پارامونت پیکچرز با همکاری گری دابرمن، نویسنده‌ی فیلم‌های It (آن) و The Nun (راهبه) یک انیمیشن با اقتباس از کمیک بوک «سگ‌های ولگرد» خواهد ساخت. مارک پرز که بیشتر برای نویسندگی فیلم‌های Game Night (شب بازی) و Accepted (پذیرفته) شناخته می‌شود، فیلم‌نامه‌ی انیمیشن مورد بحث را به رشته‌ی تحریر در می‌آورد و گری دابرمن به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی آن فعالیت می‌کند. کمیک بوک «سگ‌های ولگرد» توسط تونی فلیسی و تریش فورستنر برای ایمج کامیکس خلق شده است.

کمیک بوک Stray Dogs در سال ۲۰۲۱ میلادی توسط انتشارات ایمج کامیکس منتشر خواهد شد و از نظر لحن ترکیبی از The Silence of the Lambs (سکوت بره‌ها) و Lady and the Tramp (بانو و ولگرد) توصیف می‌شود. گری دابرمن به‌هیچ‌وجه با آثار دلهره‌آور و ترسناک غریبه نیست و نویسندگی فیلم‌های Annabelle (آنابل)، Annabelle: Creation (آنابل: آفرینش) و Annabelle Comes Home (آنابل به خانه می‌آید) و البته تهیه‌کنندگی فیلم The Curse of La Llorona (نفرین لیورونا) را در کارنامه دارد. این کارگردان و نویسنده‌ی آمریکایی چندی پیش برای نویسندگی و کارگردانی اقتباس سینمایی رمان Salem’s Lot (سالمز لات) نوشته‌ی استیون کینگ انتخاب شد و در بازسازی فیلم مهیج زامبی-محور Train to Busan (قطار بوسان) به‌عنوان نویسنده و تهیه‌کننده فعالیت خواهد کرد.

مارک پرز نیز فیلم‌نامه‌ی فیلم اکشن کمدی «شب بازی» به کارگردانی جان فرانسیس دالی و جاناتان گلداستاین را به رشته‌ی تحریر درآورده است که در سال ۲۰۱۸ روی پرده‌ی سینما رفت. این فیلم که جیسون بیتمن، ریچل مک‌آدامز، کایل چندلر، جسی پلمونس و جفری رایت را در گروه بازیگرانش داشت، با تحسین منتقدان مواجه شد و با بودجه‌ی ۳۷ میلیون دلاری به فروش ۱۱۷.۷ میلیون دلاری در گیشه دست یافت. مارک پرز اخیراْ همکاری جدیدی را با جیسون بیتمن برای تولید فیلم‌های Movie Night (شب فیلم) و Superworld (سوپرورلد) آغاز کرد که وظیفه‌ی کارگردانی هر دو آن‌ها برعهده‌ی بیتمن است. شما می‌توانید نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده