نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۴۳

اولین تصویر از ظاهر جدید استپن ولف در نسخه Snyder Cut فیلم Justice League منتشر شد

زک اسنایدر اخیرا تصویر جدیدی از نسخه Snyder Cut فیلم Justice League منتشر کرده که در آن شاهد ظاهر جدید استپن ولف هستیم.

همان‌طور که شاید خبر داشته باشید، درنهایت تلاش چند ساله طرفداران نتیجه داده و نسخه Snyder Cut فیلم Justice League (لیگ عدالت) که هنوز مشخص نیست یک فیلم ۴ ساعته یا یک سریال ۶ قسمتی خواهد بود، قرار است در سال ۲۰۲۱ از شبکه HBO Max منتشر شود. یکی از مواردی که در فیلم اصلی از آن انتقاد زیادی شده بود، ظاهر شخصیت شرور و منفی استپن ولف (Steppenwolf) بود که طراحی این شخصیت با انتقادات زیادی همراه بوده و ظاهرا با طراحی اصلی آن، تفاوت‌هایی داشته است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، زک اسنایدر، کارگردان فیلم لیگ عدالت از طراحی جدید شخصیت استپن‌ولف در فیلم Justice League رونمایی کرده است.

اسنایدر اکنون مشغول تدوین نهایی نسخه Snyder Cut فیلم Justice League است و اخیرا در صفحه شخصی خود در Vero اولین تصویر از شخصیت شرور و منفی Steppenwolf را منتشر کرده است. این تصویر کیفیت خیلی بالایی ندارد و اسنایدر بابت این موضوع عذرخواهی کرد، اما در ادامه گفت که او اکنون مشغول کار روی نسخه نهایی استپن‌ولف در نسخه Snyder Cut فیلم Justice League است و به طرفداران وعده داد که نسخه نهایی و با کیفیت آن چشم‌نواز است. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

 ظاهر جدید استپن ولف در نسخه Snyder Cut فیلم Justice League

اگرچه این تصویر کیفیت بالایی را ندارد، اما از همین تصویر هم می‌توان طراحی بهتر و به نسبت ترسناک‌تر استپن‌ولف را در نسخه اسنایدر کات فیلم لیگ عدالت در مقایسه با نسخه اکران مشاهده کنیم. همچنین باتوجه‌به تصویر، ظاهرا استپن‌ولف در تمیسکیرا برای گرفتن مادر باکس (Mother Box) حضور دارد. نسخه Snyder Cut فیلم Justice League قرار است حضور پر رنگی را در رویداد دیجیتالی DC FanDome داشته باشد و در این رویداد که قرار است در تاریخ ۲۲ اوت امسال (۱ شهریور) برگزار شود، شاهد نمایش ویژه‌ای از نسخه ویژه فیلم لیگ عدالت خواهیم بود که در آن قرار است اولین ویدیو رسمی فیلم منتشر شود.

شبکه HBO Max برای تکمیل نسخه زک اسنایدر فیلم قرار است ۳۰ میلیون دلار هزینه کند و این نسخه به‌صورت انحصاری در اوایل سال ۲۰۲۱ از این سرویس استریم نوپا منتشر خواهد شد. اسنایدر پیش از این ویدیویی از حضور دارکساید در فیلم Justice League نیز منتشر کرده بود که قرار است بخشی از نسخه کارگردان فیلم باشد.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده