نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۲۰

پخش دومین قسمت از رویداد NightCity Wire بازی Cyberpunk 2077 تایید شد

استودیو سی‌دی پراجکت رد لحظاتی پیش تایید کرد که دوشنبه‌ی هفته‌ی آینده دومین قسمت از سری برنامه‌های «نایت‌سیتی‌ وایر» با محوریت بازی سایبرپانک 2077، پخش خواهد شد.

با نزدیک شدن به تاریخ عرضه‌ی بازی مورد انتظار استودیوی سی‌دی پراجکت رد یعنی سایبرپانک 2077 (Cyberpunk 2077) محتوا و اخبار بیشتری از این بازی در فضای مجازی منتشر می‌شود.

این روزها که شیوع جهانی ویروس کرونا جلوی برگزاری رویدادهای مختلف ویدیوگیم‌محور را گرفته است، تیم‌های بازی‌سازی با استفاده از شبکه‌های مجازی و رویدادهای دیجیتالی به انتشار اطلاعات تازه از محصولات خود می‌پردازند. چندی پیش استودیوی سی‌دی پراجکت هم یک برنامه‌ی دیجیتالی موسوم به «نایت‌سیتی وایر» را معرفی و پخش کرد. رویدادی که در آن، اطلاعاتی تازه از گیم‌پلی و داستان سایبرپانک منتشر شد و همچنین در طول آن ساخت انیمه Cyberpunk 2077 برای نتفلیکس تایید شد. حالا و در جریان آخرین اخبار بازی، لحظاتی پیش تیم سی‌دی پراجکت ازطریق توییتر، پخش جدیدترین قسمت از این سری برنامه‌ها را تایید کرد.

پوستر اپیزود جدید نایت‌سیتی وایر

طبق اعلامیه‌ی CD Projekt Red دومین قسمت از برنامه‌ی نایت‌سیتی وایر، در تاریخ ۱۰ اوت (۲۰ مرداد) که دوشنبه‌ی هفته‌ی آینده می‌شود، راس ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه به وقت تهران، پخش خواهد شد. سی‌دی پراجکت رد اعلام کرد که در این قسمت از نایت‌سیتی وایر، اطلاعاتی تازه از «خطوط/مسیرهای داستانی مختلف (Life Paths)، انواع مختلف سلاح‌ها و مسیر تبدیل شدن گروه موسیقی refused به گروه موزیک سامورای و نواختن آهنگ‌هایی ویژه برای بازی Cyberpunk 2077، به‌تصویر کشیده می‌شود.

بازی سایبرپانک 2077 در تاریخ ۱۹ نوامبر (۲۹ آبان) برای کامپیوتر، پلی‌ استیشن 4 و ایکس‌ باکس وان منتشر می‌شود و بعدها نسخه‌های استیدیا، پلی ‌استیشن 5 و ایکس ‌باکس سری ایکس این اثر نقش‌آفرینی هم عرضه خواهند شد.


منبع Twitter
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده