// پنجشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۰

استودیو سازنده Halo Infinite: انتقادات طرفداران را می‌شنویم و برای آن احترام قائل هستیم

دن چوسیچ، در جواب به یکی از کاربران که از نمایش Halo Infinite انتقاد کرده بود گفت تیم سازنده به بازخوردهای کاربران اهمیت می‌دهد و آن‌ها را ناامید نخواهند کرد.

Halo را می‌توان مهم‌ترین مجموعه مایکروسافت دانست که در جریان رویداد Xbox Games Showcase، کاربران منتظر نمایش خیره کننده‌ای از بازی Halo Infinite بودند. بااین‌حال پس از نمایش تقریبا ۱۰ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی هیلو اینفینیت، کاربران انتقادهای متعددی را حول گرافیک در فضای مجازی منتشر کردند و طنزهایی هم با محوریت نمایش هیلو اینفینیت و طراحی فنی آن منتشر شد. 

در ادامه تعدادی از اعضای تیم سازنده مدعی شدند که نمایش Halo Infinite مربوط‌به به نسخه چند ماه پیش بازی است و نسخه نهایی آن، از نظر بصری کیفیت بسیار خوبی را ارائه می‌دهد. طبق جدیدترین اخبار بازی، یکی از هواداران ناامید از نحوه نمایش Halo Infinite در توییتر بازخورد خود را منتشر کرده است و از تیم سازنده خواسته که روی گرافیک و بخش فنی بازی بیشتر کار کنند. 

در ادامه دن چوسیچ، کارگردان تجربه روایت هیلو اینفینیت، در جواب به این کاربر گفت «من جای شما بوده‌ام. می‌توانم حس کنم که ناامید شدن از انتظاراتی که وجود داشته، به چه معنا است. می‌خواهم بدانی که صدای تمامی کاربران برای ما اهمیت دارد و شنیده شده است. من می‌خواهم همیشه با دستاوردی زندگی کنم که بانجی درگذشته پیش‌قدم آن بود. ازاین‌رو به این مورد اهمیت زیادی می‌دهم و به آن افتخار می‌‌کنم.»

به‌نظر می‌رسد استودیو ۳۴۳ اینداستریز (343 Industries) به‌خوبی بازخوردهای کاربران را شنیده است و باید منتظر نمایش‌های آینده بازی بمانیم و ببینیم که چه تغییراتی روی هیلو اینفینیت اعمال شده است. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ بازی Halo Infinite در تعطیلات سال جاری میلادی برای کامپیوتر، ایکس ‌باکس وان و ایکس ‌باکس سری ایکس عرضه می‌شود.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده