// سه شنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۰

۲.۸ میلیون نسخه از The Outer Worlds و ۱۰.۵ میلیون نسخه از Borderlands 3 به بازار عرضه شده است

در گزارش مالی اخیر تیک-تو اینتراکتیو آمده است که از The Outer Worlds و Borderalnds 3 به‌ترتیب ۲.۸ و ۱۰.۵ میلیون نسخه به بازار عرضه شده است.

به‌تازگی شرکت تیک-تو اینتراکتیو (Take-Two Interactive)، در نشست خبری خود جزئیات گزارش مالی سه‌ماهه اخیر سال جاری مالی را منتشر کرده است و در جریان آن، آماری از تعداد نسخه‌های ارسالی به بازار را می‌بینیم که توسط تیک-تو اینتراکتیو یا شرکت‌های زیرمجموعه تیک-تو عرضه شده‌اند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، در گزارش مالی تیک-تو اینتراکتیو آمده است که ۲.۵ میلیون نسخه از بازی The Outer Worlds وارد بازار شده است که شامل فروش نسخه‌های دیجیتالی بازی هم می‌شود. ازطرفی مشخص شده که ۱۰.۵ میلیون نسخه از Borderlands 3 به بازار عرضه شده است. همچنین تیک-تو اینتراکتیو اعلام کرده که ۱۴ میلیون نسخه هم از NBA 2K20 به بازار عرضه شده است. پرداخت‌های مصرف‌کنندگان هم سال به سال ۱۲۳ درصد افزایش داشته است.

بااینکه نسخه‌های عرضه شده، فروش دقیق بازی را اعلام نمی‌کند، اما می‌توان فروش بازی‌های ذکر شده را نزدیک به رقم عرضه شده به بازار دانست. این اخبار در حالی است که آخرین آپدیت (اواسط اردیبهشت ماه) از وضعیت نسخه‌های ارسالی به بازار سه بازی ذکر شده، خبر از آمار ۱۰ میلیون نسخه‌ای برای بوردرلندز 3، ارسال ۱۲ میلیون نسخه از NBA 2K20 و ۲.۵ میلیون نسخه از The Outer Worlds می‌داد. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ 


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده