نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۳۴

بسته الحاقی بازی The Outer Worlds با انتشار تریلری معرفی شد

دقایقی پیش در طول رویداد معرفی بازی‌های ایکس باکس سری ایکس، به‌صورت رسمی از اولین بسته الحاقی داستانی بازی The Outer Worlds به‌نام Peril on Gorgon رونمایی شد.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار به شب برگزاری رویداد مایکروسافت جهت نمایش و معرفی بازی‌های کنسول ایکس باکس سری ایکس رسیدیم. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا در جریان هستید که از مدت‌ها پیش باتوجه به صحبت‌های فیل اسپنسر، مدیر ایکس باکس، بسیاری منتظر عکس‌العمل مایکروسافت به رویداد سونی بودند.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، دقایقی پیش به‌صورت رسمی با انتشار تریلری از اولین بسته الحاقی داستانی بازی موفق و محبوب The Outer Worlds رونمایی شد. این بسته الحاقی که Peril on Gorgon نام دارد، قرار است سیاره، چندین اسلحه و هچنین شخصیت‌های جدیدی به بازی اضافه کند. باتوجه به اطلاعات منتشر شده، مدت زمان گیم‌پلی این بسته الحاقی حدود ۶ ساعت خواهد بود. خوشبختانه Peril on Gorgon همچنان در ارتباط با بخش داستانی اصلی بازی خواهد ماند و گیمرها در حین تجربه آن بارها به بخش‌های قبلی رفت‌وآمد خواهند کرد. در ادامه شما را به تماشای این تریلر تازه منتشر شده از بسته‌الحاقی Peril on Gorgon دعوت می‌کنم تا بیش از پیش با محیط و اتمسفر آن آشنا شوید.

دانلود ویدیو از آپارات

براساس اطلاعات در دسترس بستحه الحاقی Peril on Gorgon در تاریخ ۱۹ شهریور (۹ سپتامبر) با برچسب قیمت ۱۴.۹۹ دلار برای کاربران پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی و با کمی تاخیر برای نینتندو سوییچ در دسترس قرار می‌گیرد.


منبع polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده