نویسنده: مهرداد داودی
// دوشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۱۰

پیش خرید کنسول ایکس باکس سری ایکس احتمالا به زودی آغاز می شود

یک سرویس دهنده اینترنت در استرالیا به کاربران خود اعلام کرده است که پیش‌فروش ایکس‌باکس سری ایکس به‌زودی آغاز خواهد شد.

از آن‌جایی که تنها چند ماه تا موعد عرضه کنسول ایکس‌ باکس سری ایکس (Xbox Series X) باقی مانده است، این ادعا که مایکروسافت دیر یا زود پنجره پیش‌فروش کنسول نسل نهمی خود را باز خواهد کرد، بیراه نخواهد بود. هرچند که به‌دست آوردن زمان دقیق رخ‌دادن این اتفاق، امری گمراه‌کننده است چرا که تاکنون نه قیمت کنسول و نه تاریخ عرضه دقیق آن اعلام نشده‌اند.

به‌هرحال، به‌نظر می‌رسد که در آینده‌ای نزدیک اطلاعات بیشتری درباره کنسول نسل نهمی مایکروسافت به‌دست برسد و امکان پیش‌خرید آن نیز فعال شود. طبق اطلاعاتی که از طرف کاربران وب‌سایت ردیت به‌دست آمده است، به‌نظر می‌رسد سرویس‌دهنده اینترنتی به‌نام Telstra که در کشور استرالیا مستقر است به آن دسته از کاربران خود که در سرویس Xbox All-Access (سرویسی برای دریافت کنسول ایکس‌باکس وان و بازی‌های آن پس از پراخت ۲۴ قسط) عضو هستند، با ارسال پیغامی اعلام کرده که امکان پیش‌خرید کنسول ایکس‌باکس سری ایکس به‌زودی فعال خواهد شد. تصویری از این پیغام را در زیر تماشا کنید.

پیغام telstra به کاربران خود مبنی بر پیش خرید ایکس باکس سری ایکس

بدیهی است که با آغاز پیش‌خرید، قیمت و تاریخ عرضه کنسول ایکس‌باکس سری ایکس نیز اعلام خواهند شد. در چند روز گذشته نیز اخباری مبنی بر برگزاری رویدادی برای کنسول ایکس‌باکس سری ایکس در ماه اوت منتشر شده است. فیل اسپنسر، رئیس بخش ایکس‌باکس نیز تایید کرده که این شرکت در ماه اوت (مرداد یا شهریور) اخباری را برای اعلام کردن خواهد داشت. به تازگی نیز در برخی گزارش‌ها آمده بود که قیمت کنسول‌های نسل نهمی تا آخر ماه اوت اعلام خواهد شد. در نتیجه‌ی این اخبار و گزارش‌های منتشر شده به‌نظر می‌رسد به‌زودی قیمت و تاریخ عرضه کنسول ایکس‌باکس سری ایکس اعلام خواهند شد. در دیگر اخبار، اخیرا مشخص شده است که مایکروسافت در نظر دارد نام سرویس ایکس باکس گیم پس را تغییر دهد.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده