// دوشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۰۹

تریلر روز عرضه Marvel's Avengers نبردها و اتحاد انتقام جویان را نشان می‌دهد

اسکوئر انیکس چندی پیش تریلر روز عرضه بازی Marvel's Avengers را منتشر کرد که در جریان آن شاهد نبردها و اتحاد انتقام جویان هستیم.

بازی Marvel's Avengers در تاریخ ۱۴ شهریور ماه (چهار سپتامبر) برای گوگل استیدیا، کامپیوتر، پلی ‌استیشن 4 و ایکس ‌باکس وان عرضه می‌شود و همچنین بتای عمومی آن هم از روز جمعه برای مدت بسیار محدودی در دسترس کاربران قرار گرفت تا قبل از عرضه، نگاهی به ساختار بازی داشته باشند و با قهرمان‌ها بیش‌ازپیش آشنا شوند. همچنین نسخه‌های ایکس ‌باکس سری ایکس و پلی ‌استیشن 5 هم برای این بازی تایید شده‌اند و در زمان انتشار این کنسول‌ها در دسترس قرار خواهند گرفت.

طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix)، ناشر بازی Marvel's Avengers، تریلر جدیدی را از بازی منتشر کرده که همان تریلر روز عرضه بازی است. در جریان تریلر روز عرضه بازی Marvel's Avengers، شاهد انتقام جویان هستیم که پس از فروپاشی گروه اونجرز در راستای عملیات A-Day و کشته شدن کاپیتان آمریکا، یک بار دیگر اتحاد خود را به‌دست آورده تا دشمنان خود را از بین ببرند و باری دیگر دنیا را نجات دهند. 

در ادامه می‌توانید تریلر روز عرضه بازی Marvel's Avengers را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. از دیگر اخبار حول این بازی هم می‌توان‌به کاراکترهای احتمالی بازی اشاره کرد که در قالب بسته الحاقی عرضه می‌شوند.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده