// چهار شنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۱۴

ویدیو ۱۴ دقیقه‌ای گیم پلی Mafia: Definitive Edition با محوریت مراحل بازی منتشر شد [بروزرسانی]

سایت IGN به‌تازگی ویدیو جدیدی را از بازی Mafia: Definitive Edition منتشر کرده که ۱۴ دقیقه از گیم‌پلی نسخه ریمیک مافیا را نشان می‌دهد. 

به‌روزرسانی ساعت ۲۰:۱۴ دقیقههمانطور که هنگر ۱۳ وعده داده بود، تریلر گیم‌پلی بازی Mafia Definitive Edition منتشر شد که همان تریلری است که صبح رسانه‌های بازی مثل IGN آن را به عنوان تریلر ۱۴ دقیقه از ریمیک بازی مافیا منتشر کرده بودند.

متن اصلی خبر: بازی Mafia: Definitive Edition در تاریخ چهار مهر ماه برای کامپیوتر، پلی ‌استیشن 4 و ایکس‌ باکس وان عرضه می‌شود و کاربران خواهان یک بازسازی با کیفیت و بسیار خوب برای بازی Mafia هستند؛ محصولی که بازیکنان بسیاری با آن خاطره دارند و یکی از بهترین آثار با محوریت گروه‌های مافیایی به حساب می‌آید. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، سایت IGN به‌تازگی ویدیو جدیدی را از گیم‌پلی Mafia: Definitive Edition منتشر کرده است. ویدیو منتشر شده، ۱۴ دقیقه از گیم‌پلی نسخه بازسازی شده مافیا را نشان می‌دهد. در ابتدای ویدیو، شاهد صحنه‌هایی از بازی Mafia هستیم که یک راوی در مورد ویژگی‌های بازی صحبت می‌کند. در ادامه وارد Mafia: Definitive Edition می‌شویم و یکی از مأموریت‌های خاطره‌انگیز بازی نمایش داده می‌شود.

در جریان بازی Mafia و بخشی از داستان آن، شما باید شبانه به یک انبار بسیار بزرگ می‌رفتید و کاراکتر سم را نجات می‌دادید. در Mafia: Definitive Edition این مرحله با حفظ ظاهر اصلی خود، سعی دارد تجربه‌ی گسترده‌تر و متفاوت‌تری را ارائه دهد. همچنین در انتهای مأموریت هم شاهد تعقیب و گریز با پلیس هستیم که باید مراقب باشید تا کامیون شما منفجر نشود. 

بااین‌حال مشخص نشده که آیا این نمایش همان نمایش امروز عصر است که توسط تیم سازنده منتشر می‌شود یا خیر. در ادامه می‌توانید ویدیو ۱۴ دقیقه‌ای گیم‌پلی بازی Mafia: Definitive Edition را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. همچنین امروز عصر تریلر گیم‌پلی بازی Mafia: Definitive Edition را هم می‌توانید در زومجی تماشا کنید. 

دانلود ویدیو از آپارات


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده