نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۳

ملیسا باررا به بازیگران فیلم Scream 5 پیوست

ملیسا باررا، بازیگر فیلم «در ارتفاعات» قراردادی برای ایفای یکی از نقش‌های کلیدی فیلم Scream 5 به کارگردانی متیو بتینلی-اولپین و تایلر جیلت امضا کرد.

پیش از این بازگشت کورتنی کاکس و دیوید آرکت برای ایفای نقش‌های نمادین خود در قسمت بعدی مجموعه فیلم‌های Scream (جیغ) تایید شد و حالا در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که چهره‌ی جدیدی به جمع بازیگران این فیلم ترسناک اضافه شده است. به گزارش ددلاین، ملیسا باررا، بازیگر فیلم In the Heights (در ارتفاعات) با امضای قراردادی به بازیگران فیلم Scream 5 (جیغ ۵) پیوسته است و یکی از نقش‌های کلیدی آن را بازی می‌کند. کوین ویلیامسون و چاد ویللا وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی اجرایی قسمت پنجم فیلم «جیغ» را برعهده دارند و پل ناینستاین، ویلیام شراک و جیمز وندربیلت از طرف شرکت «پراجکت اکس اینترتینمنت» به‌عنوان تهیه‌کننده آن فعالیت می‌کنند.

متیو بتینلی-اولپین و تایلر جیلت، کارگردانان فیلم‌های Ready Or Not (آماده باشی یا نه) و V/H/S (وی/اچ/اس) مجموعه‌ی محبوب Scream را با کارگردانی قسمت بعدی آن برای شرکت‌های اسپای‌گلس اینترتیمنت و پارامونت پیکچرز احیا می‌کنند. وظیفه‌ی نگارش فیلم‌نامه‌ی فیلم «جیغ ۵» نیز به جیمز وندربیلت، نویسنده‌ی فیلم‌های Murder Mystery (راز جنایت)، Zodiac (زودیاک) و The Amazing Spider-Man (مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز) و گای بیوزیک، نویسنده‌ی سریال Castle Rock (کسل راک) سپرده شده است. هنوز معلوم نیست که این فیلم ادامه‌ی داستان قسمت‌های قبلی را روایت می‌کند یا ریبوتی برای مجموعه‌ی Scream خواهد بود، اما می‌دانیم که شرکت پارامونت پیکچرز برای اکران این دنباله‌ی بدون عنوان در سال ۲۰۲۱ میلادی برنامه‌ریزی کرده است.

نخستین قسمت مجموعه فیلم‌های Scream در سال ۱۹۹۶ اکران شد و با بودجه‌ی ۱۴ میلیون دلاری به فروش ۱۰۳ میلیون دلاری در سراسر جهان دست یافت. این فیلم اسلشر ترسناک که کورتنی کاکس، نو کمبل، دیوید آرکت، رز مک‌گوآن، اسکیت اولریش و جیمی کندی را در میان بازیگرانش داشت، داستان تعدادی بچه دبیرستانی را روایت می‌کرد که پس از تماس تلفنی یک قاتل دارای نقاب سلاخی می‌شدند. در ادامه سیدنی پرسکات مورد حمله‌ی این قاتل بی‌رحم قرار می‌گیرد، اما می‌تواند از این حمله جان سالم به در ببرد و این زمینه‌ساز ماجراهای دیگری می‌شود که به‌هیچ‌وجه به نفع سیدنی نیست. پس از این فیلم شاهد سه فیلم و یک سریال از این مجموعه‌ی دلهره‌آور بودیم و فیلم Scream 4 یا آخرین دنباله‌ی مجموعه در سال ۲۰۱۱ با بودجه‌ی ۴۰ میلیون دلاری توانست ۹۷ میلیون دلار در گیشه بفروشد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده