نویسنده: عارف حسین پور
// سه شنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۰۱

دیوید آرکت در فیلم جدید جیغ حضور خواهد داشت

دیوید آرکت در فیلم جدید جیغ (Scream) یک بار دیگر در نقش کلانتر دویی رایلی به ایفای نقش می‌پردازد.

در فیلم آینده مجموعه Scream که شرکت اسپای‌گلس (Spyglass Media Group) مشغول ساخت آن است، دیوید آرکت مجددا در نقش کلانتر دویی رایلی ظاهر خواهد شد. فیلم جدید جیغ، پنجمین فیلم از این مجموعه ترسناک است.

به گزارش وبسایت ددلاین، مراحل تولید این فیلم اواخر سال جاری میلادی در شهر ویلمینگتون در کارولینای شمالی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مربوط‌به شیوع ویروس کرونا آغاز خواهد شد. ددلاین همچنین اعلام کرده که شرکت اسپای‌گلس در حال مذاکره با سایر بازیگران قدیمی این مجموعه است تا آن‌ها را برای حضور در فیلم جدید Scream مجاب کند. هنوز اطلاعاتی درباره داستان این فیلم در دست نیست، اما طبق اعلام شرکت سازنده، فیلم جدید یک ریبوت یا بازسازی خواهد بود.

فیلم Scream

آرکت که به‌نظر می‌رسد از حضور مجدد در این مجموعه ۲۴ ساله رضایت دارد، در این‌باره گفته است:

خیلی خوشحالم که دوباره نقش کلانتر دویی را بازی می‌کنم و یک بار دیگر با اعضای قدیمی و جدید خانواده Scream همراه شده‌ام. این مجموعه بخش مهمی از زندگی من را تشکیل می‌دهد. هم برای خودم و هم به خاطر هواداران، برای بزرگداشت میراث وس کریون همه تلاشم را می‌کنم.

اولین فیلم Scream در سال ۱۹۹۶ اکران شد و داستان فردی به نام سیدنی پرسکات (با بازی نیو کمپل) را دنبال می‌کرد که به‌وسیله یک قاتل با ماسک و ظاهری شبیه ارواح تحت تعقیب قرار می‌گرفت. ظاهر این قاتل هم براساس یکی از معروف‌ترین تابلوهای نقاشی ادوارد مونک، به نام جیغ یا The Scream طراحی شده بود. کورتنی کاکس و دیوید آرکت دو بازیگری هستند که در هر چهار شماره قبلی فیلم‌های Scream حضور داشته‌اند. فیلم‌های این مجموعه در کل بیش از ۶۰۸ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده‌اند.

حدود دو ماه پیش اعلام شده بود که متیو بتینلی-اولپین و تایلر جیلت، دو کارگردان فیلم Ready or Not برای ساخت قسمت جدید فیلم جیغ دوباره با یکدیگر همکاری می‌کنند. فیلمنامه این اثر را نیز جیمز وندربیلت (نویسنده فیلم The Amazing Spider-Man) و گای باسیک (نویسنده Ready or Not) نوشته‌اند. هر چهار قسمت قبلی مجموعه Scream به‌وسیله وس کریون، یکی از برجسته‌ترین کارگردانان ژانر وحشت ساخته شده‌اند. کریون در سال ۲۰۱۵ میلادی در سن ۷۶ سالگی درگذشت.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده